Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מעדיף להשתמש בספרי חלונות ..

יודע למישהו רעיונות לפתוח את הבורג הזה?נסייתי את כל המברגים שלי וזה לא הולך , בהתחלה החלון נפתח חלק , אבל אחר כך שניסיתי לפתוח את החלון שוב כדי להדביק את המדבקה , ראיתי שהלך הברגה והבורג נהרס ..

תנסה לחרוץ לו את הראש עם משורית ואז לפתוח אם מברג שטוח . .

צלם לנו תמונה היה יותר נוח ...

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תנסה לחרוץ לו את הראש עם משורית ואז לפתוח אם מברג שטוח . .

צלם לנו תמונה היה יותר נוח ...

תודה , אבל לא ניראה לי שמסורית תעזור במיקרה כזה .

צילמתה תמונה ...

P12-14-07_11.59.jpg

פורסם

הצלחתי לפתוח את את הבורג ,

הוצאתי את החלון הדבקתי בדיוק כמו שאמרתם לי . .

נסייתי 3 פעמים להדביק את המדבקה הזו , בסוף הצלחתי אבל יש הרבה בועות בחלון בגלל הסבון והחלון ניראה מפנים כיאלו הוא סרוט (בגלל הפלסטיק הזה שמוציא את הסבון) , אם אני ישים את המדבקה בלי סבון היה איזה בעיה?

פורסם
עם מה אתה גורף בדיוק את הסבון/ספריי?

 

יש בהום סנטר או כל טמבורייה שכונתית כף שפכתל מפלסטיק תשתמש איתו.

אני גורף עם הפלסטיק שקיבלתה בתוך הפילים ..

יש לי גם מגב כזה לניקוי חלונות , זה טוב?

ועוד שאלה: זה לא משנה איך גורפים את המים ? אני גורף אותם מלמעלה למטה , אולי בגלל זה זה סורט את המדבקה הזו?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

מי שמעוניין יש לי סרט של 35 דקות המסביר כיצד להדביק נכון את הפילם הזה ושיטות הדבקה שונות,הבעיה היא שאני לא יודע לאן לעלות את הסרט אז מי שמעוניין אני אשלח לו באיי סי קיו ושהוא יעלה לטובת כל חברי הפורום.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

לך לכל חנות חומרי בניין או הום סנטר,אייס וכו.

 

בקש שם כף שפכטל מפלסטיק עולה 5-10ש"ח

 

אתה צריך ליגרוף את המים מלמעלה למטה זה לא כל כך משנה. אבל חשוב שתיגרוף היטב הכל!.

 

בהצלחה.

פורסם

יודע מה, לא חייב כף שפכטל אפילו תשתמש בכרטיס אשראי (כל כרטיס מגנטי) תוכל לעבוד איתו..

 

וגם לא להחנות את הרכב בשמש לפחות יומיים כי השמש גורמת לטיפות מים הזעירות שנישארות להיתאדות וזה גורם לבועות..

פורסם

רושם לי EROR ולא מעלה לצערי. וגם זה 189 מגה כך שיקח זמן לעלות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

רושם מקס עד 100 מגה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
יודע מה, לא חייב כף שפכטל אפילו תשתמש בכרטיס אשראי (כל כרטיס מגנטי) תוכל לעבוד איתו..

 

וגם לא להחנות את הרכב בשמש לפחות יומיים כי השמש גורמת לטיפות מים הזעירות שנישארות להיתאדות וזה גורם לבועות..

אוקי תודה רבה.

Slava 1982 - אשמח אם תעלה לי את הסירטון זה יעזור לי הרבה .

Golf mk5 2006 2.0 Fsi


×
×
  • תוכן חדש...