Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אחראי שהוצאתי את החלון וניקתי אותו טוב טוב , שמתי מיים וסבון הדבקתי את ה"פילים" והוצאתי את המיים מהפינות של החלון בעזרת פלסטיק עדיין , והחזרתי את החלון .

יום אחרי אני מגלה שיש הרבה בועות בחלון , מה עושים?

אולי עדיף להשים רק מיים ולא להוסיף סבון?דרך אגב המדבקה גם לא נידבקה בכלל . .

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי שמת יותר מידי סבון,אך בעקרון זאת השיטה הכי טובה שאני מכיר

פורסם
אולי שמת יותר מידי סבון,אך בעקרון זאת השיטה הכי טובה שאני מכיר

אם אני ישים רק מים זה לא ידבק?

עכשיו שמתי לב לעוד בעיה , ההברגה של הבורג נהרסה , ואי אפשר להוציא את החלון (מדובר בפורג אחד שהוא נפתח בעזרת מברג כוכב כזה) ..

פורסם
למה להשתמש במים וסבון!?

 

שים כמות נדיבה של ספריי חלונות וקדימה לעבודה.

אוקי תודה , ובקשר לבורג הזה שנהרס לו הברגה , מה אפשר לעשות?כל היום אני נלחם כדי להוציא אותו ואי אפשר :?

פורסם
למה להשתמש במים וסבון!?

 

שים כמות נדיבה של ספריי חלונות וקדימה לעבודה.

 

בדיוק, זאת השיטה הכי טובה, אגב אל תצפה שיצא לך מפעם ראשונה חלונות מושלמים, אני את שלי עשיתי לפחות פעמיים כל חלון ויצא עם מעט מאוד פגמים, צריך לעניין הזה המון סבלנות וצריך לעבור על כל חלק בחלון מספר גדול של פעמים

פורסם

לבורג שנהרס בלי בעיות אפשר לחלץ אותו.

 

אם יש לך גישה טובה אליו תעשה עליו עריץ על הראש של הבורג ואז תיפתח אותו עם מברג שטוח..

 

או אם הגישה מוגבלת אז עם "דרמל" תוכל לעשות חריץ על הבורג וכמו שאמרתי לפתוח עם מברג שטוח.

פורסם
לבורג שנהרס בלי בעיות אפשר לחלץ אותו.

 

אם יש לך גישה טובה אליו תעשה עליו עריץ על הראש של הבורג ואז תיפתח אותו עם מברג שטוח..

 

או אם הגישה מוגבלת אז עם "דרמל" תוכל לעשות חריץ על הבורג וכמו שאמרתי לפתוח עם מברג שטוח.

ניסייתי כרגע לפתוח אותו , לא עוזר השיטה :(

פורסם

היי, מהתאור שלך נראה ששכחת לקלף את הציפוי של הפילם, כן, אמורים לקלף את זה כמו מדבקה ואז תראה שיש לזה צד מאוד דביק, שאותו שמים על החלון.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
היי, מהתאור שלך נראה ששכחת לקלף את הציפוי של הפילם, כן, אמורים לקלף את זה כמו מדבקה ואז תראה שיש לזה צד מאוד דביק, שאותו שמים על החלון.

 

god help us :D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
היי, מהתאור שלך נראה ששכחת לקלף את הציפוי של הפילם, כן, אמורים לקלף את זה כמו מדבקה ואז תראה שיש לזה צד מאוד דביק, שאותו שמים על החלון.

אתה צודק שחכתי לקלף את זה , או יותר נכון לא ידעתי .

בכל מיקרה , אי אפשר להוציא את החלון עכשיו כי הורג לא נפתח לי שם הלך לו הברגה נסייתי כל מיני שיטות לא הולך כלום :|

פורסם
אולי שמת יותר מידי סבון,אך בעקרון זאת השיטה הכי טובה שאני מכיר

 

אין כזה דבר "יותר מידי סבון", מוהלים את הסבון עם מים וברגע שמחליקים את הפילים ומוציאים את הבועות המדבקה נדבקת לשמשה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

השיטה המצויינת והמקצועית להדבקה היא בעזרת "פן"- אויר חם שיישנה את צורת המדבקה בפינות ועיגולי החלון, יצמיד אותה אל החלון וידביק אותה במדוייק. זו השיטה הכי מקצועית וייסודית לטפל בכל ה"קפלים" והפינות שלא נדבקות. בהצלחה...!

פורסם
השיטה המצויינת והמקצועית להדבקה היא בעזרת "פן"- אויר חם שיישנה את צורת המדבקה בפינות ועיגולי החלון, יצמיד אותה אל החלון וידביק אותה במדוייק. זו השיטה הכי מקצועית וייסודית לטפל בכל ה"קפלים" והפינות שלא נדבקות. בהצלחה...!

אני מעדיף להשתמש בספרי חלונות ..

יודע למישהו רעיונות לפתוח את הבורג הזה?נסייתי את כל המברגים שלי וזה לא הולך , בהתחלה החלון נפתח חלק , אבל אחר כך שניסיתי לפתוח את החלון שוב כדי להדביק את המדבקה , ראיתי שהלך הברגה והבורג נהרס ..


×
×
  • תוכן חדש...