Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, רכשתי לפני מספר ימים פיג'ו 207 SPORT שחורה וחמודה!

הרכב אמור להגיע בפבואר 08.

מהיכן ניתן לרכוש בקליות שקופות וספוילר?

תודה...

FOGEL TURBO

פורסם

שיהיה במזל טוב.

קודם תקבל את הרכב, אח"כ תחפש מה לשים עליו.

אתה רוצה לקנות ספוילר מבלי שיש לך רכב ומבלי שאתה יודע אם זה יתאים לו?

פורסם

עוד לא הגיע האוטו ואתה כבר מחפש לשנות אותו? ואולי תאהב את המראה?

תתרגל לרכב, ואז תתחיל לעשות שינויים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלום.

 

דבר ראשון תתחדש :-) גם אני הזמנתי לפני כשלושה שבועות 207 בגרסה הבסיסית , צבע אפור כהה :lol: - לאחר התלבטבות קשה בין שחור לאפור כהה, כשרכב שחור תמיד היה החלום שלי. לאחר כמה התייעצויות עם חברים ואבי, החלטתי ללכת על האפור הכהה מכמה סיבות, אחת מהן והעיקרית:

  • על רכב שחור רואים כל שריטה שנעשית בזדון (מעיניים של אנשים, מה לעשות - רכב שחור מנקר עיניים) או בטעות.

____ואני לא מתכוון לאכול את הלב על כל פיפס קטן בצבע של הרכב.

 

דבר שני - דעתי היא כמו של המגיבים הקודמים, קודם תקבל את הרכב, ולאחר מכן תחליט מה לשפר ביופיו החיצוני .

דבר שלישי :-) - יש קהילה בינלאומית של 207 . אשלח לך בפרטי קישור .

8)
פורסם

אם כבר ספויילר, למה לא רכשת מקורי ישר מהחברה, כתוספת?

 

לכל אלו שרכשו את ה207, באיזה סוכנות רכשתם? והאם עשיתם עליה נסיעת מבחן, ואיך היא?

×
×
  • תוכן חדש...