Jump to content

FOGEL

  • הודעות

    22
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי FOGEL

  1. שלום, רכשתי לפני מספר ימים פיג'ו 207 SPORT שחורה וחמודה! הרכב אמור להגיע בפבואר 08. מהיכן ניתן לרכוש בקליות שקופות וספוילר? תודה...
  2. התוכנה הכי טובה ופשוטה לדעתי היא ringtone editor אני משתמש בה כל הזמן בשביל להכין רינגטונים ולא לתת לחברות הסלולריות לעשות עלי קופה...
  3. אופל שמורה מאוד יד 2 113000 ק"מ מטופלת בזמן מחירון גמיש 0507538433 ירון
  4. היכן יותר חשוב שהצמיגים יהיו במצב טוב יותר, מאחור או מלפנים?
  5. רמקולים אחוריים של קנווד חדשים לא נפתחו מהקרטון הספק של 300 ואט 3 WAY רמקול סבבה אגוזים 380 שקל 0507538433 ירון
  6. FOGEL

    בלסטר 200

    תודה....
  7. אני רוצה לרכוש צילנדר לטרקטורון שלי אבל אני לא כל כך יודע מאיפה אני יכול להזמין כזה... אם למישהו יש מושג זה יעזור לי מאוד תודה ירון
  8. סיטרואן ברלינגו שנת 2003 יד ראשונה 77,000 ק"מ 5 דלתות... שמור מאוד כל הטיפולים במוסך המרכזי של סיטרואן מצב מצויין ליאור- 054-6648548 *******הרכב לא שלי אז בלי ה"פ******
  9. מזיק לרכב???
  10. שוטר עצר אותי לביקורת והזמין לי בוחן ואמר לי שהאגזוז שלי רועש. השוטר נתן לי הורדה מהכביש למרות שהאוטו עבר טסט עם האגזוז והבוחן לא בדק אותו עם מכשיר . מה אני עושה חוץ מלהחליף אגזוז?
  11. אם אני לא טועה, מדובר בחישוקים של האוודי A8 קוואטרו, אבל אל תתפוס אותי במילה...
  12. אם אתה מדבר על האוודי הכסופה, עם הבודי קיט והג'נטים המפלצתיים, אז כן, זוהי RS4.
  13. FOGEL

    לגבי 106 ראלי

    לא היו בעיות בהעברת הבעלות על האוטו אבא של הבעלים היה רשום גם כבעלים על האוטו והוא נפטר.... קיצר היה לוקח מלא מלא זמן
  14. FOGEL

    לגבי 106 ראלי

    תודה...
  15. מצאתי 106 ראלי 97 למכירה האוטו יד שניה 115 אלף ק"מ טוען לשאסי נקי עם פילטר אוויר ואגזוז לחץ+ הוסר ממיר בעל מבקש 5 מעל המחירון האם המחיר מוגזם?
  16. FOGEL

    בעיה עם העברת בעלות...

    זהו שיש צו ירושה ... והיורשת היא אישתו של המנוח כלומר האמא של הבעלים הנוכחים
  17. FOGEL

    בעיה עם העברת בעלות...

    תודה רבה... ומכאן אחרי שנרגעתי קצת אתם יודעים אם תהיה לי בעיה להוציא אישורים לג'אנט 15 לסקסו?
  18. FOGEL

    בעיה עם העברת בעלות...

    כולי בבאסההההה :mm_shock:
  19. FOGEL

    בעיה עם העברת בעלות...

    כן אמרו לי משהו כזה.... ותגיד שניה עוד משהו אתה יודע כמה זמן זה לוקח הסיפור? כאילו ימים שבועות או שבמקום עושים את זה?
  20. היד הנוכחית רשומה על אישה ועל אבא שלה שנפטר בנתיים הלכנו לדואר והם אמרו ללכת למשרד הרישוי מישהו יודע אם עושים בעיות על כזה דבר וכמה זמן זה אמור לקחת?
  21. FOGEL

    פוגל VTR מעכשיו...

    חכה שתשמע את הפרטים.... האוטו עשה 97 אלף ק"מ הוא יד שניה כשהיד הראשונה הייתה של האח כרגע הוא היה של אישה בת 30 עם תינוקי.... טירוףףףףףףףףףףףףףףף
  22. FOGEL

    פוגל VTR מעכשיו...

    כחול שמים כחול כנרת כחול עמוקקקקקקקקקקקקקקקק
  23. FOGEL

    פוגל VTR מעכשיו...

    עצרתי את האמא עם התינוקת בתחנת דלק בכפר הירוק לקחתי ממנה את הטלפון כמעט במכות..חח ובסוף שכנעתי אותה למכור
  24. FOGEL

    פוגל VTR מעכשיו...

    ותגידו לי מה אתם חושבים על האוטו ... חוץ ממזל טוב....
  25. FOGEL

    פוגל VTR מעכשיו...

    תודה רבה... עכשיו אני צריך עזרה קטנה אני רוצה להחליף את הטסות המגעילות בג'אנט 15' למישהו יש איזה קומבינה שיכולה להשיג לי מחיר טוב אני צריך גם צמיגים...
×
×
  • תוכן חדש...