Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס נהיגה מתקדמת - מי מעוניין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יצא לי לשבת עם און בעיתון שהוא עובד שם עם חבר

והבנתי שהוא אחד התותחים גם מכל הסיפורים ששמעתי

ממליץ בחום

תמיר.

פורסם
מבחינתי יש על מה לדבר, בתנאי שרכב האימון שייך לביה"ס (כל צמיג ברכב שלי עולה יותר מ- 1000 ש"ח).

תגיד לי אתה רציני?

 

מה הטעם בקורס שאתה עושה אותו על רכב שאתה לא מכיר? במה זה בדיוק יעזור לך אם לא תכיר את הרכב שלך על הצמיגים שלך?

 

מתקמצן על צמיגים? או שתפנים שמקורס של יום אחד לא ילך לך סט צמיגים, או שתשיג לעצמך צמיגים אחרים.

 

אולי גם תבקש מהם לסבסד לך את עלות הקורס?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
מבחינתי יש על מה לדבר, בתנאי שרכב האימון שייך לביה"ס (כל צמיג ברכב שלי עולה יותר מ- 1000 ש"ח).

 

ואצלי כל צמיג עולה כ-700 ש"ח, אז?

 

חבר'ה, שיהיו עוד פרטים - נעדכן!

אנחנו עובדים על זה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בנס הרים זה דיי מסוכן לעבור קורס אתם לא חושבים??

בקורס אתה רוצה ללמוד את מגבלות הרכב, ובמידה ותעבור אפילו רק פעם אחת בנס הרים אתה בקיר !

 

הקורס האישי בנס הרים הוא לא על הכרת מגבלות הרכב, אלא על עקרונות הנהיגה הספורטיבית. עבודת הגה, מבטים, קווים, בלימות והאצות נכונים בסוגי פניות שונים.

לא נוסעים 50 קמ"ש, אבל גם לא מתקרבים לגבולות האחיזה של הרכב.

 

אחרי פעמיים, אחת עם און ואחת עם ליאור, מומלץ בחום.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

עקרונית אני בפנים,

אמצע שבוע(שומר שבת),ואחרי 25 לדצמבר (מסיים את השלילה).

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

טוב.

 

עדכון חשוב:

הקורס בערד הוא הקורס הבא: http://drive-art.co.il/courses/sport/control/index.html.

המחיר שלו הוא 1390 ש"ח. *מהמחיר הזה קיבלנו הנחה משמעותית* בתנאי שיהיו עשרה חברה לפחות. (מחיר מדוייק בה"פ כמובן)

יש רק כמה תאריכים פנויים לקראת סוף החודש.

כמובן שהנסיעה לשם היא לא על ריק אלא מתבצעת הדרכה בזמן הנסיעה, הקורס הוא במשך יום שלם, וכולל ארוחת צהריים במסעדה בערד.

 

עכשיו הכפפה אצלכם - תחליטו מה אתם מעדיפים אישי בנס-הרים, או קבוצתי בערד.

אני מבקש שתשקלו את זה בלי להסתכל על מחירים אלא על מה אתם מעדיפים נטו.

 

אני מבקש שכל מי שרציני, בנוסף לפרסום הודעה פה יודיע לי בה"פ או בטל' 0547-977976 - עם תאריכים\ימים בשבוע שנוחים לו.

 

נ.ב.

אני מזכיר שוב שהקורס חייב להיות בדצמבר ולפי דני גלטר, שאיתו דיברתי, אין ימי שישי פנויים - לכן מדובר על אמצע שבוע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
חברה

הקורס בערד הוא אומנם ילעה לכם את העלות בגלל הדלק אבל שם ניתן לעבוד טוב מאוד על רמת הנהיגה ואף לשפר אותה וגם לראות מהצד כל אחד וללמוד גם כן ,אני מאמין שמישהו ממועדון STI יוכל לאמת זאת .

 

ביקשת תגובה של מישהו ממועדון STI, אז הנה... :-)

בקיצור - אני מסכים עם דבריך לחלוטין.

ובאריכות - אנו עובדים בשיתוף עם דרייב ארט כבר כמה שנים וחברי המועדון כבר עברו מספר רב של הדרכות, בין אישיות, בין בקבוצות קטנות (4-6 אנשים בערד) ובין בקבוצות גדולות יותר (בפיק ובערד).

המתעניינים צריכים להבין שיש כמה סוגי הדרכות וכל אחד צריך לקחת את זו שמתאימה לדרישותיו ונסיונו.

נהג שטרם עבר הדרכת נהיגה נכונה (מה שאולי נקרא הדרכת נהיגה מתקדמת בסיסית) כדאי שיתחיל שם ולכן הקורס בשבילו יהיה בקבוצה קטנה (2 עד 6) בערד או אחד על אחד בנס הרים אבל שידע שמתחילים בהתחלה - ישיבה נכונה, אחיזה נכונה, כיוון מראות, קווים וכו'. כמובן שבמקום סטרילי (כמו ערד) מתחילים גם עם תמרונים בסיסיים וכו'.

אישית הייתי ממליץ קודם על קורס בסיסי בערד (כאמור - בקבוצה קטנה), אז לוקח קורס אישי בנס הרים ורק אז חוזר ומתארגן בקבוצה גדולה יותר לקורס הספורטיבי בערד.

לגבי הקורס הספורטיבי בערד (לא יודע אם זה השם המדויק אבל לצורך העניין מדובר ביום שלם רק על תוואי המסלול), זו ההדרכה שאנו לוקחים כל פעם אבל זה בגלל שכל חברי המועדון כבר עברו מספר הדרכות ואנו לא מאפשרים למי שטרם עבר לפחות הדרכה בסיסית כלשהי להשתתף.

אין ספק שזו ההדרכה הכי כיפית ושמרגישה הכי ספורטיבית אבל בהחלט לא מתאימה למי שטרם למד את הבסיס ושאין לו יותר מרק-קצת-נסיון-בנהיגה.

מקוה שעזרתי במשהו ואשמח לענות לכל שאלה בנושא.

למי שמעוניין, אם יורשה לי, הנה כמה שרשורים משני האירועים האחרונים שלנו בערד, שאחד מהם אף סוקר בתוכנית "ראלי עולמי" -

 

http://www.sti.org.il/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=9084&PagePosition=1

 

http://www.sti.org.il/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=8553&SearchPagePosition=2&search=%F2%F8%E3&searchMode=allwords&searchIn=Thread&forum=0&searchSort=dateDESC&ReturnPage=Search

 

http://www.sti.org.il/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=8603&SearchPagePosition=2&search=%F2%F8%E3&searchMode=allwords&searchIn=Thread&forum=0&searchSort=dateDESC&ReturnPage=Search

 

ואם אני כבר מיחצ"ן את מועדון STI, אז עד הסוף... :wink:

 

http://www.sti.org.il/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=8620&SearchPagePosition=1&search=%F2%F8%E3&searchMode=allwords&searchIn=Thread&forum=0&searchSort=dateDESC&ReturnPage=Search

שי

פורסם
כמה חבל שכל חובבי הרכב והנהיגה האמיתיים גרים במרכז הארץ ורק אני גר לבדי בצפון. :cry:

 

אתה לא לבד בצפון אני איתך ;) אגב מאיפה אתה בצפון? אני מצפת

 

בקשר לשרשור הנ"ל : ערד רחוק לי מדי - אולי אלך על הקורס בנס הרים

 

תודה בכל זאת :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שי, דווקא הבנתי מדני שהקורס כן מתאים גם למי שלא עבר שום דבר לפני זה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
שי, דווקא הבנתי מדני שהקורס כן מתאים גם למי שלא עבר שום דבר לפני זה.

 

אני לא ממש בקיא בשמות השונים של הקורסים של דרייב ארט והאמת שגם לא בדקתי לפני שכתבתי אבל עכשיו נכנסתי ללינק שלך והבנתי למה שאלת, אז למען הסר ספק - אל תתייחס לשמות אלא לאופי ההדרכות אליהן התכוונתי.

הקורס שאתה התייחסת אליו בהחלט מתאים והוא זה שהמלצתי לקחת ראשון.

הקורס הזה בהחלט מומלץ בחום, חשוב ביותר וגם מהנה מאד.

מה שלא מתאים למתחילים זה הפורמט שלנו - הדרכה שהיא מעין "יום מסלול" נטו ומיועדת לנהגים מנוסים יותר שכבר עברו הדרכות קודמות.

שי


×
×
  • תוכן חדש...