Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בקניה מליסנג בין 1 משלושת הרכבים הנ"ל הרכב צריך להיות אמין מאד

רב הזמן זה בירושלים ולפחות פעם פעמיים בשבוע גיחה לתל אביב או צפונה לאיזור טבריה

(כביש הבקעה בקיץ)

נא חוות דעתכם בין ליאנה ,אימפרזה ,אלמרה 1.8, או אקסנט כולם 2004

תודה

פורסם

יש לי ליאנה סדן 2004 )נרכשה בדצמבר 2003). מצוינת, אמינה מאד, אף פעם לא נעצרתי באמצע הנסיעה. אני גר בחיפה והמכונית נוסעת בעליות כל הזמן. כ"כ - משמשת לנסיעות בין-עירוניות. תצרוכת דלק רגילה (אין ניסים אבל גם לא בזבוזים), טיפול כל 15000 ק"מ. תא מטען גדול מאד, ישיבה נוחה במיוחד, הרבה מקום לרגליים ליושבים בכסאות אחוריים.

ממליץ בחום!

רניאל

פורסם

יש לי ליאנה סדן 2004 )נרכשה בדצמבר 2003). מצוינת, אמינה מאד, אף פעם לא נעצרתי באמצע הנסיעה. אני גר בחיפה והמכונית נוסעת בעליות כל הזמן. כ"כ - משמשת לנסיעות בין-עירוניות. תצרוכת דלק רגילה (אין ניסים אבל גם לא בזבוזים), טיפול כל 15000 ק"מ. תא מטען גדול מאד, ישיבה נוחה במיוחד, הרבה מקום לרגליים ליושבים בכסאות אחוריים.

ממליץ בחום!

רניאל

×
×
  • תוכן חדש...