Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

תקציבי הוא עד 15000 ואני מעוניין לרכוש רכב אמין מהיר ושלא יהיה יקר לאחזקה.

אני מחפש משהו שיהיה מהיר וזריז ולא מן העגלות שמגיעות ל110 ורועדות,

אבל לעומת זאת אני מחפש גם רכב שיהיה זול בחלפים בתיקונים, בביטוח ובטסט.

אני הסתכלתי על מספר אפשרויות להלן: פג'ו 106, 205, 306 או רנו קליאו.

אשמח לעוד הצעות של מכוניות מצידכם ומניסיונכם העתיר או שתתנו את חוות דעתכם איזה כדאי מאלו המוזכרות לעיל איזה דגמים נפחים ושנתונים מומלצים התואמים לתקציב שלי.

אני רק שוב אזכיר, שמע חוות דעת של הרבה אנשים יש כאלו שאמרו שפג'ו צורכות הרבה דלק, יש כאלו אמרו שלא להתקרב, ויש כאלו שאמרו שעלות ההחזקה שלהם גבוהות כגון טיפולים וכאלה.

ניסיתי וחיפשתי מספר מכוניות שיתיאמו אבל לא מצאתי.

לכן פניתי אליכם בניסיון שתעזרו לי למצוא, אוטו אמין ללא הרבה תקלות מפה עד אח"כ, שיהיה מהיר שיגיע למהירויות של 140 ככה ולא יחנק, ושעלות האחזקה שלו כגון חלפים וטיפולים לא תיהיה יקרה ותהרוג אותי.

חשוב לציין שיש ברשותי פיאט טמפרה שאני מוכר כרגע ורוצה להביא במקומה את האוטו וסיבת המכירה היא שהאוטו מגיע ל;;0 ורועד לי בנוסף המון תקלות יש לו וכעקרון התיאשתי ממנו ומפיאט בכלל, במכוניות שתציעו לי אשמח אם לא תציעו לי פיאט, לאנציה וכל האיטלקיות הבעתיות למינהן.

 

נ.ב

אין לי ידע רכב באזור המכוניות ההתנהגות שלהן עלות האחזקה שלהם הטיפולים ושאר ירקות, אשמח אם תכווינו אותי במדויק לרכבים, דגמים, נפח, שנתונים, וכו'

 

בתודה רבה,

עמית גלאם.

פורסם

בקצרה- כל רכב בתקציב הזה, אלפא או סובארו לא משנה

ברגע שתלחץ אותו ,יכניס אותך להוצאות

 

לגבי הרכבים שציינתה יש המון שרשורים תריץ חיפוש

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם
שיהיה מהיר שיגיע למהירויות של 140 ככה ולא יחנק, ושעלות האחזקה שלו כגון חלפים וטיפולים לא תיהיה יקרה ותהרוג אותי.

חשוב לציין שיש ברשותי פיאט טמפרה שאני מוכר כרגע ורוצה להביא במקומה את האוטו וסיבת המכירה היא שהאוטו מגיע ל;;0 ורועד לי בנוסף המון תקלות יש לו וכעקרון התיאשתי ממנו ומפיאט בכלל, במכוניות שתציעו לי אשמח אם לא תציעו לי פיאט, לאנציה וכל האיטלקיות הבעתיות למינהן.

 

 

אדום גלאם יקר , בכסף הזה לא תמצא רכב שמעניק לנהג יותר מהטמפרה שיש לך.

לפי מה שרשמת הטמפרה שלך נחנקת ולא עוברת את ה140 קמ"ש , כנראה שהיא לא מתוחזקת בצורה טובה ולא טופלה נכון.

בתור בעלים של לנצ'יה דדרה 1600 שחולקת את אותם מכלולים של הטמפרה אני יכול להגיד לך בוודאות שגם ב160 היא ממש לא נחנקת.

המנועים של פיאט במיוחד ה1.6 SOHC ידועים בעמידותם (כל עוד שטופלו בצורה טובה ומילאו פראפלו או נוזל קירור איכותי אחר)

עלות החלפים של הטמפרה (ורוב הפיאטים) מאוד נמוכה.

 

מדובר על רכב טוב ,אמין (במידה שלא הוזנח), נוח לנהיגה וגם דיי מהנה , קל לתחזוק

הטמפרה ממש לא זוכה להערכה הראוייה לו.

חשוב מאוד לטפל בזמן ולא להזניח שום בעיה.

 

נ.ב

איזה טמפרה יש לך ? ומה הקילומטרז' שלה?

 

על המכירה שלה אתה רק תצא בהפסד , תקנה רכב אחר ואז תכנס ליישור קו

אז למה לא לעשות יישור קו לרכב שלך שאתה מכיר ?

תתחיל בשמנים , פילטרים , חוטי הצתה ופלאגים. אחרי זה כבר תרגיש הבדל גדול.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

גם לדעתי עדיף שתישאר אם הטמפרה בסה"כ רכב מצויין, את הכסף תשקיע בטיפול וסידור של כל מה שלא תקין ויהיה לך רכב מצויין.

רוב הבעיות ברכב הזה נובעות מהזנחה ומקומבינות שנעשו לאורך השנים ועכשיו מתחילות להתפרק,

שלא תחשוב שבפזו או רנו זה לא כך. אני קניתי פזו שבס"כ בסדר אבל עדיין היה מה לעשות: ציריות ,טיפול ,צנרת מים ,אלטרנטור,צמיגים,טסט. אני קניתי די בזול ולכן גם אחרי שסידרתי הכל עדיין לא הגעתי למחירון ועכשיו הרכב מצויין אבל זה יחסית עדיין הרבה כסף. לכן שוב פעם אמליץ שתסדר את הטמפרה פיקס ותהנה ממנה כי הרכב מסוגל להגיע להרבה יותר מ 150 בלי להחנק.

ואם אתה מתעקש אז דווקא היתי ממליץ על הפונטו 75 זה רכב זריז, מהיר אמין בהחלט ובעל חלפים זולים ובשפע.

בין הפזיו אז 306 או 106 עדיפות בדור השני שלהם ששם טופלו רוב הבעיות שלהם - אך זה מעל תקציבך

לכן או קליאו או 205(לגבי הקליאו לא יודע)אבל ה 205 אחרי ישור קו רציני היא לא פחות מסוס עבודה ועוברת את ה 150 בקלות.

אבל העיצוב הפנימי מיושן.

בין הפונטו ל 205 הייתי הולך על הפונטו בגרסה HSD המאובזרת(ABS וכרית אויר) בגלל שהפונטו מעוצבת יותר חדישה יותר ובטוחה יותר, אבל הפזיו תעלה לך פחות כסף.

פורסם

ממש תודה לכולם על התשובות המפורטות שלכם! אני מודה לכם מקרב לב.

 

אני אומר את האמת לאחר המון חומר שקראתי ובירורים שעשיתי גם אני כבר התחלתי לחשוב להשאיר את הטמפרה ופשוט לעשות לה יישור קו.

אשמח אם תתנו לי עצות מאיפה להתחיל, עשיתי לה יום שישי האחרון טיפול תקופתי לאחר איזה 20000. צדקתם האוטו באמת מוזנח טיפה ואין לו טיפולים קבועים ואני עוד מעיז לבוא בתלונות.

 

כמו שאמרתם האוטו הוא שנת ראשונה שנת 94 132000 ק"מ אכן הוריי הזניחו אותו ומילאו בו מים מהברז כנוזל קירור וכשעבר אליי לפני שנה הוחלף לו הנוזל לנוזל קירור של פרינסטון.

 

תודה לכם שהסבתם את תשומת לבי.

 

אשמח לקבל עצות מאיפה להתחיל לסדר כדי שהפיאט שלי תסע רציני וכמו שצריך שתעבור את ה140 בקלות...

 

גם 140 זה בסדר רק של תרעד לי ותחנק ותעשה רעשים :)

 

תודה מראש לכולכם.

יום טוב,

עמית גלאם.

פורסם
ממש תודה לכולם על התשובות המפורטות שלכם! אני מודה לכם מקרב לב.

 

אני אומר את האמת לאחר המון חומר שקראתי ובירורים שעשיתי גם אני כבר התחלתי לחשוב להשאיר את הטמפרה ופשוט לעשות לה יישור קו.

אשמח אם תתנו לי עצות מאיפה להתחיל, עשיתי לה יום שישי האחרון טיפול תקופתי לאחר איזה 20000. צדקתם האוטו באמת מוזנח טיפה ואין לו טיפולים קבועים ואני עוד מעיז לבוא בתלונות.

 

כמו שאמרתם האוטו הוא שנת ראשונה שנת 94 132000 ק"מ אכן הוריי הזניחו אותו ומילאו בו מים מהברז כנוזל קירור וכשעבר אליי לפני שנה הוחלף לו הנוזל לנוזל קירור של פרינסטון.

 

תודה לכם שהסבתם את תשומת לבי.

 

אשמח לקבל עצות מאיפה להתחיל לסדר כדי שהפיאט שלי תסע רציני וכמו שצריך שתעבור את ה140 בקלות...

 

גם 140 זה בסדר רק של תרעד לי ותחנק ותעשה רעשים :)

 

תודה מראש לכולכם.

יום טוב,

עמית גלאם.

 

 

בחרת בשכל ידידי :)

עצות להתחלה רשמתי לך למעלה מאיפה כדאי לך להתחיל שזה המינימום

תתחיל בשמנים איכותיים, פילטרים , חוטי הצתה ופלאגים. אחרי זה כבר תרגיש הבדל גדול.

חשוב מאוד לבדוק את מצב הטיימינג , מחליפים כל60 אלף או 3 שנים. על הדרך במקרה שמחליפים טיימינג מחליפים משאבת מים כי היא יושבת על הטיימינג.

חשוב מאוד למען הבטיחות שלך לבדוק את מצב הבלמים ,בולמים וצמיגים. החורף מגיע , אה וגם מגבים :p

 

יש לך מוסך קבוע לטפל בו ?

איפה הרכב מטופל/טופל ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אשמח לקבל המלצות איפה כדאי לטפל ברכב שלי.. מוסך שמתמה ברכב שלי ויוכל לטפל לי בו מא' עד ת'

 

אני נמצא במודיעין ומגיע לת"א, אני רוצה לעשות לה טיפול מקיף ולהשקיע בה את כל הכסף הנחוץ ושהיה בתקציב שלי כדי לקנות מכונית אחרת, כדי שתסע כמו שצריך.

פורסם
אשמח לקבל המלצות איפה כדאי לטפל ברכב שלי.. מוסך שמתמה ברכב שלי ויוכל לטפל לי בו מא' עד ת'

 

אני נמצא במודיעין ומגיע לת"א, אני רוצה לעשות לה טיפול מקיף ולהשקיע בה את כל הכסף הנחוץ ושהיה בתקציב שלי כדי לקנות מכונית אחרת, כדי שתסע כמו שצריך.

 

הייתי ממליץ לך על איטליאנו בבני ברק, אבל יש לי בעיה עם המוסך (יותר נכון את עם השיטה שלו). במידה שאתה מגיע לשם אז לא לזוז מהרכב..

יש את ויקטור (המנהל עבודה) שהוא תותח ויש לו ידע עצום + תוסיף לזה שהוא בן אדם אמין ולא מנסה לשחוט אותך במחיר ולדחוף לך.

הבעיה היא העובדים מתחתיו שבוא נגיד הם לא בדיוק "שיא המקצועיות"..

נ.ב המוסך היה מורשה יבואן עד לא מזמן.

 

אני יכול גם להמליץ לך על המוסך שלי שנמצא ברעננה שבו הלנצ'יה מטופלת שם בקביעות מזה מספר שנים גם ע"י הבעלים הקודמים, שלח ה"פ אם אתה מעוניין.

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...