Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם הבאה צלם(אני מניח שיש מצלמה בסלולארי) את ה-2 שהיה על המדחן,תדפיס ושלח עם צילום של הדוח לעיריה. ואם יש מדחן שמדפיס פתקית עוד יותר טוב,ניתן להצליב את השעה שעל הדוח ובד"כ מבטלים בעיירה את הדוח בשביל דקה שתיים(לי באופן אישי ביטלו פעמיים בראשון לציון).

אני באופן אישי מתנגד סידרתי לתשלום דוחות עירייה קטנוניים,אני מעדיף לרשום מכתב 5 דקות, לשלוח בדואר עוד דקה ולבטל דוח של 100 שקל,שאוכלי החינם בעייריה לא יחייו על חשבוני.

פורסם
באיזי פארק אתה מקבל פירוט תשלום אחרון לפי שעות ועיר .

במדחנים עם השעון אתה יכול להחנות עד ל -5,תערער לערייה,הם יבדקו מתי נגמר הזמן,בדרך כלל על חריגה של 10 דק',מבטלים.

 

איך?

הרי אתה מטעין את האיזי פארק בתחנות דלק, איך הם יכולים איפה ומתי הפעלת אותו?

פורסם

המכשיר שומר את הפעולות האחרונות שבוצעו בו, אם אני זוכר נכון. אפשר לגשת לנקודת הטענה ולבקש פירוט פעולות.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...