Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 8)

מדובר על KIA מנטור אוט'. הבעיה: משיכת הילוכים והחלקות. הגיר אחרי שיפוץ. אין תקלות רשומות בגיר ולא בניהול מנוע.

הרכב מזייף טיפה במהירות רכב: לדוגמא - המד מראה 40 קמ"ש והמחשב רואה 35 קמ"ש. מצב מצערת בסרק 9.3%.

 

אשמח אם יש למישהו רעיון.:idea:

 

תודה והמשך יום נעים. :wink:

פורסם

לחזור למכון שבו שופץ הגיר ולבקש לממש את האחריות.

למרות שלא בדקתי פיזית אבל מתיאורך עושה רושם שיש בעיה מכטנית בגיר וספק אם יהיה קוד תקלה כזה או אחר שיעלה.

קוד תקלה היה אולי עולה אם היה מדובר בבעיה חשמלית בגיר ולא מכאנית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
קוד תקלה היה אולי עולה אם היה מדובר בבעיה חשמלית בגיר ולא מכאנית.

 

אני לא מכיר את הגיר הספציפי הזה, אבל יש גירים שיודעים לאבחן אם יש הפרש בין מהירות ציר הטורבינה ומהירות ציר היציאה ואם יש הפרש כזה (בהתחשב, כמובן, ביחס ההעברה הרלוונטי) המחשב נותן תקלה של החלקה. הוא גם יודע לזהות לחצי שמן לא תקינים, טמפ' שמן לא תקינה ועוד, וכל התקלות המדוברות כאן הן תקלות מכניות.

פורסם

נראה לי זו מחלה של הרכב,יש לנו אחת במשפחה ויש לנו בעיה דומה,לפעמים הגיר עושה בעיות,מרגיש כאילו הגיר מחליק

קשה להסביר אבל בהילוך ראשון שני הרכב בסדר,עולה לשלישי הרכב מאבד כוח צריך לתת קיק קטן מוריד לשני מעלה לשלישי ונוסע רגיל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תודה. הבחור עבד במוסך מורשה לפני כמה חודשים ומטפל רק לפי הוראות יצרן. אני סומך עליו שהוא משתמש בנוזל הנכון.

אכן יש בעיה בגירים שלהם, לא מעט פורקו עדיין באחריות.

×
×
  • תוכן חדש...