Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאוד מקווה שקנס של 2 מיליון ש"ח אכן ירתיע את המוהלים ויגרום להם לשקול שוב אם אכן הם רוצים למהול את הדלק.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בעניין: הבדלי צריכת דלק לאחר תדלוק בתחנות דלק שונות

המדינה לא מפסידה !

אתה מפסיד .אני מפסיד . המדינה רק מרויחה.

חוק הכלכלה הוא פשוט - השתמש בכספו של האחר ...

המדינה למראית עין מבצעת את תפקידה - כך אי אפשר להגיש נגדה תביעה.

אולם בפועל כאשר היא לא בודקת - היא מרויחה .

היא מרויחה - את הכסף של הבדיקות שלא בוצעו.

היא מרויחה - במיסים ישירים ועקיפים . את הכסף אשר האזרחים משלמים

על תיקון התקלות שנגרמו להם - מכך שהמדינה לא אוכפת את החוק ...

כך גם בנושא גנבות הרכבים - המדינה מרויחה .

בקיצור "ישרא-בלוף " - " הבנתה את זה מר נחמיאס " ( הגשש החיוור )

" במדינות נאורות - המדינה מרויחה . אופס - אבל איך ...

פשוט מאוד - תחנת דלק וחברת הדלק .אשר נמצאו פושעות - משלמות מיליוני $$$.

והמדינה מרויחה. "

חג שמח - אייל .

 

זהירות - משרדי הממשלה עוקבים אחר הנכתב בפורום :roll:

כנראה נעלבו במשרד התשתיות והתחבורה לקרוא את תשובתי מ 28-9-07 .

בהצלחה באכיפה ולא בדיבורים ... אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

פעם העלו הצעה שכל תחנת דלק שנתפסה עם דלק מהול יוצב בכניסתה שלט גדול "בתחנה זאת נמצא דלק מהול".

לדעתי אין משהו שיותר ירתיע מזה את המוהלים. כל מי שיש לו קצת שכל לא יעיז להכנס לתחנה כזו והיא תפשוט את הרגל מהר מאוד.

פורסם

קראתם את התגובות של החברות?

 

פשוט לא יאומן. או שהחברות האלה מחשיבות אותו האזרחים לטמבלים גמורים,או שמשרד התשתיות מורכב מכאלה.

 

איך אפשר לערוך בדיקה בתחנת דלק שאינה פעילה?

פורסם

יותר גרוע מי הדביל שמזרים סולר למיכל של בנזין או ההפך.

 

הבעיה היא לא בכמה החוק מתיר להעניש, הבעיה היא בשופטים שלא מנצלים את החוק, כמו האנסים שמקבלים שנה בכלא וזה לא מרתיע אותם וברגע שהם יוצאים הם שוב אונסים.

 

ברגע שמערכת המשפט תשתמש באמת בחוק אז תהיה הרתעה, עד אז החוק לא שווה משהו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כשאני קורא על קנס של שני מיליון ש"ח אז אני יודע שזו בדיחה:

הקנס גבוה מידי ולכן לא יאכפו אותו. אם היה מדובר בקנס של נאמר 100 אלף ש"ח שישולמו מידית עם החריגה הקטנה ביותר באיכות הבנזין - אז הייתי רגוע. זו נשיכה כואבת ומאיימת מצד אחד וברת אכיפה מצד שני.

שני מיליון ש"ח זה סכום שבעלי התחנה לא יכולים לשלם ולכן בית משפט גם לא יתן פס"ד כזה.

 

סגירת התחנה מינהלתית לחודש - זה עונש הולם.

שלט בכניסה לתחנה "כאן נמצא בנזין מהול" - זה עונש הולם.

 

רוצים הוכחה? 'אלעד שמנים' מככבת מזה זמן רב הראש מצעד המוהלים. נו אז מה? זה מזיז להם? מזיז למישהו? אם היה עונש מרתיע מזמן היה קורה אחד מהשניים:

התחנה הייתה משווקת דלק נקי.

התחנה הייתה נסגרת.

 

אבל התחנה פתוחה ומשווקת דלק מהול - המוטו שלהם: "למה מי מת שאצלי תקבל בנזין נקי"... :evil:

פורסם

למען האמת גם אני נמנה בין מוהלי הדלק :

 

 

 

 

379542-5.jpg

 

 

 

ועכשיו ברצינות,

להטיל קנסות מטורפים לסגור מיידית תחנות וגם מאסר בפועל, אולי זה ירתיע את המוהלים

מה שהכי מעצבן שתחנה שכיכבה בבדיקה אחת תחזור גם בבדיקה שאחריה...:?

[URL="http://www.scale-forum.com/"] [/URL]הלחץ של הילדים היה חזק עליי, הלכה הS4 חזרנו שוב לאסתי (: [U][COLOR=#22229c][b][url=http://www.facebook.com/album.php?aid=2009172&id=1346995126&page=2#/profile.php?id=528377437&ref=name]facebook....[/url][/b][/COLOR][/U] [U][URL="http://www.mekusharim.co.il/AlbumViewAll.aspx"][/URL][/U]

פורסם
יותר גרוע מי הדביל שמזרים סולר למיכל של בנזין או ההפך.

 

הבעיה היא לא בכמה החוק מתיר להעניש, הבעיה היא בשופטים שלא מנצלים את החוק, כמו האנסים שמקבלים שנה בכלא וזה לא מרתיע אותם וברגע שהם יוצאים הם שוב אונסים.

 

ברגע שמערכת המשפט תשתמש באמת בחוק אז תהיה הרתעה, עד אז החוק לא שווה משהו.

 

 

טעויות אנוש קורות, נהג עלול להתבלבל בין המיכלים שנמצאים במשאית ולהצליב בין המוצרים השונים ולגרום "לקוקטייל" במיכלי התחנה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בניגוד להתלהמות כאן, אני חושב שכולם מגזימים, ולא צריך להעניש את כל המוהלים, אלא רק את מי שמל יותר מדי. חראם על הילד, באמת.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...