Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידת ערך עקב פגיעת שאסי


משתמש במה?
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

אמא שלי עומדת למכור את הרכב שלה ויש לו פגיעת שאסי בשלדה האחורית.

מישהו יודע כמה אחוזים בערך זה מוריד מהמחירון?.

אני לא יודע בדיוק את תיאור הפגיעה אך מדובר בפגיעה קלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחוזי ההורדה היו אמורים להקבע ע"י השמאי מתאם חברת הביטוח לאחר הערכת הנזק, מיד לאחר התאונה.

בדיוק. תבדוק בדו"ח של התאונה.

אם אין לך אותו תבקש מחב' הביטוח שישלחו - בד"כ לא עושים בעיות עם זה.

כי מי שמשקיע, שוקע....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

 

אמא שלי עומדת למכור את הרכב שלה ויש לו פגיעת שאסי בשלדה האחורית.

מישהו יודע כמה אחוזים בערך זה מוריד מהמחירון?.

אני לא יודע בדיוק את תיאור הפגיעה אך מדובר בפגיעה קלה.

זה כמו שאני אשאל אותך כמה עולה סופ"ש בבית מלון? תלוי איזה מלון ,כמה כוכבים ,איפה הוא נמצא, עד כמה הוא מבוקש .

לגבי הרכב ,נתחיל בזה איזה דגם ועד כמה הוא מבוקש ,רכב מבוקש עם תאונת שילדה ימכר מהר יותר מרכב שכלל אין לו ביקוש .

לגבי התאונה מאחור מה היו הנזקים ,רצפת תא מטען יושרה, קורת אורך (או שני קורות ) עברו מתיחה ומולאו עם חומר פחחים .

פח אחורי מתוקן או מוחלף? .

אני מאמין כי אם היה דו"ח שמאי היה זה קל להעריך אף כי הערכת שמאי תמיד יותר נמוכה מתנאי השוק במכירה .

אם אין לך דו"ח שמאי ואתה חייב לדעת אתה יכול לקחת את הרכב לבדיקה לבד למכון מורשה ובקש לבדוק את השילדה בלבד .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ירידת ערך ביטוחית שאותה קובע השמאי בהתאם לנזק הטכני ברכב ויכולות השיקום של הרכב (חזרה למקור), ויש את ירידת הערך המסחרית שהיא גבוהה פי כמה מהערך הביטוחי, והוא בהחלט נתון לשינויים ומיקוח לפי המפורט בהודעה מעלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים.

 

לאמא שלי אין מושג איפה הדו"ח שמאי (היא טוענת שחברת הביטוח של האדם הפוגע היא זו שמינתה את השמאי ושלחברת הביטוח שלה אין את הדו"ח, זה ייתכן???).

מדובר בסובארו אימפרזה אוטומטית שנת 2004 שהמחירון שלה עכשיו הוא 68,800.

הפגיעה הייתה קלה מאוד מאחורה והפח תוקן, הבעיה היא שהיא רוצה לשדרג לסובארו B3 בעסקת טרייד אין והיא פוחדת שהסוכנות תרמה אותה ותוריד לה את המחיר יותר ממה שצריך, גם ככה בעסקות טרייד אין תמיד מוצאים על מה להוריד מהמחירון...

למישהו יש עצה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים.

 

לאמא שלי אין מושג איפה הדו"ח שמאי (היא טוענת שחברת הביטוח של האדם הפוגע היא זו שמינתה את השמאי ושלחברת הביטוח שלה אין את הדו"ח, זה ייתכן???).

מדובר בסובארו אימפרזה אוטומטית שנת 2004 שהמחירון שלה עכשיו הוא 68,800.

הפגיעה הייתה קלה מאוד מאחורה והפח תוקן, הבעיה היא שהיא רוצה לשדרג לסובארו B3 בעסקת טרייד אין והיא פוחדת שהסוכנות תרמה אותה ותוריד לה את המחיר יותר ממה שצריך, גם ככה בעסקות טרייד אין תמיד מוצאים על מה להוריד מהמחירון...

למישהו יש עצה?

סובארו ביצעה מס' פעמיים מבצעי טרייד אין במחיר מחירון למכוניותיה,ומה שיורידו לך בטרייד אין אני מאמין כי כל אדם פוטנציאלי אחר גם יימצא על מה להתמקח ,ללא קשר בעיסקת טרייד אין ישנו אינטרס של היבואן למכור לך סובארו חדשה ,כך שאני מאמין כי תוכל להתמקח .

ללא קשר לפני כשנה חבר ביצע טרייד אין לקורולה 2002 והחליף ל B4 ,העיסקה היתה מהירה וקיבלנו מחיר אטרקטיבי ,אז למה לא לנסות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...