Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זכרון דברים מישהו יכול לעזור ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אפשר קצת מידע על זכרון דברים , בהנחה שאני צריך להעביר את הרכב טסט לפני שאני מעביר בעלות על הרכב , מה עליי לעשות ?

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם
אם אפשר קצת מידע על זכרון דברים , בהנחה שאני צריך להעביר את הרכב טסט לפני שאני מעביר בעלות על הרכב , מה עליי לעשות ?

 

שלום.

 

בהנחה שאתה מתכוון לומר שמכרת את הרכב בתנאי שיעבור טסט,

ובינתיים שניכם מעוניינים לעגן ביניכם "הסכם" בכדי שיתפוס את שניכם בעיסקה, וללא שאחד מיכם יוכל לברוח ממנה.

 

רצוי לרשום נייר עם כותרת "זכרון דברים", תאריך,

ושם שניכם. המוכר ........ הקונה ..........

 

יש לציין כי: הקונה .......... קונה מהמוכר ........ ביום.......... רכב מסוג.........

מס' רישוי......... ויקבלו לידיו לאחר שהמוכר יעביר אותו טסט.

סכום המכירה נקבע לסך של ........ ש"ח, אשר מתוכו משולם סך של ........ ש"ח בעת חתימת זכרון דברים זה, והיתרה תשולם במזומן בעת העברת הבעלות.

 

במידה ואחד הצדדים יפר את התחייבותו שבזכרון הדברים יפצה את הצד השני בסך של .......... במזומן.

 

המוכר מתחייב להעביר את הרכב טסט תוך ......... ימים. באם לא יעשה כן, יבוטל הסכם זה ללא צורך בפיצוי כלשהו, והסכום של ....... ש"ח ששולם על חשבון הקניה יוחזר לקונה.

 

על החתום: המוכר.................. הקונה ...................

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

הודעה מספר 6 בשרשור זה: (עם התוספת המוצעת בנושא העברת הטסט שהציע אבי).

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=10819

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...