Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז ככה אתמול קיבלתי בשעה טובה (טוב נו, בדואר) את המלך החדש של משחקי הנהיגה :king: - Colin Mcrae Rally 3.

המשחק יצא לפני שבוע (בינתיים רק ל-PS2 ול-XBOX) - הזמנתי אותו מ-BlackStar.co.uk.

ו... הגענו לחלק הבעייתי - בטעות נשלחו אליי שני עותקים :mad: וגם חויבתי בשניים :twisted:

כמובן ש-BlackStar מוכנים לקבל חזרה ולזכות אותי, אך חשבתי להציע אם מישהו מעוינן כאן - אני מוכן להעביר בעלות תמורת 29 פאונד (212 ש"ח - המחיר ששלימתי עליו).

המשחק אגב, הוא ל-PS2 :idea:

 

נ.ב.

למנהלי הפורום, אם לדעתכם הודעה זו אינה במקומה - הרגישו חופשי להעבירה :cry:

With nasty big pointy teeth

פורסם

סקירה מלאה תקבלו שבוע הבא.

אני צריך לקנות הגה :p

אגב, יש למישהו המלצות להגה טוב ל-PS2 :?:

With nasty big pointy teeth

פורסם

לא מזמן קיבלתי את ההגה שאומרים שהוא הטוב ביותר שקיים היום, הוא גם אמור להתאים גם ל PC וגם ל PS (חלק מהמשחקים לפחות), זה של act-labs וזה נקרה RS.

בינתיים ממש קשה לי לשלוט בו אבל מבחינת הרגשה הוא מדהים.

הקטע המדהים בו זה שאתה יכול לחבר לו ידית הילוכים, 5 או 6 הילוכים ויש לקנות גם סט פדלים עם קלאצ'.

משהו איכותי .

 

http://www.act-labs.com/race_combo3.htm

פורסם
לא מזמן קיבלתי את ההגה שאומרים שהוא הטוב ביותר שקיים היום, הוא גם אמור להתאים גם ל PC וגם ל PS (חלק מהמשחקים לפחות), זה של act-labs וזה נקרה RS.

בינתיים ממש קשה לי לשלוט בו אבל מבחינת הרגשה הוא מדהים.

הקטע המדהים בו זה שאתה יכול לחבר לו ידית הילוכים, 5 או 6 הילוכים ויש לקנות גם סט פדלים עם קלאצ'.

משהו איכותי .

 

http://www.act-labs.com/race_combo3.htm

 

תודה, אבל אני לא קונה הגה ב-250$.

 

תתחדש ותהנה :D

With nasty big pointy teeth

פורסם
לא מזמן קיבלתי את ההגה שאומרים שהוא הטוב ביותר שקיים היום, הוא גם אמור להתאים גם ל PC וגם ל PS (חלק מהמשחקים לפחות), זה של act-labs וזה נקרה RS.

בינתיים ממש קשה לי לשלוט בו אבל מבחינת הרגשה הוא מדהים.

הקטע המדהים בו זה שאתה יכול לחבר לו ידית הילוכים, 5 או 6 הילוכים ויש לקנות גם סט פדלים עם קלאצ'.

משהו איכותי .

 

http://www.act-labs.com/race_combo3.htm

 

תודה, אבל אני לא קונה הגה ב-250$.

 

תתחדש ותהנה :D

250 זה החבילה עם הדוושות וידית ההילוכים, הרגיל עולה 130 דולר.

×
×
  • תוכן חדש...