Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואם לא בא לי על הריח הזה קניתי באוטו דיפו מין ג'ל כזה למושבי עור , יש לו ריח 1 ל-1 של החדש שמוציאים את הרכב מהחברה.

 

בדיוק דיברתי עם חבר שאני מחפש חומר עם הריח של חדש :lol:

ואם אתה אומר שזה גם טוב למושבי עור, יותר טוב.

 

של איזה חברה החומר? איך קוראים לו?

פורסם

האמת שכבר היה ט'רד שהניב לא מעט הצעות מעיינות בנושא.

 

תמצא שלל רעיונות יצירתיים \ מטורפים משהו... של חברי הפורום: ביניהם סבונים בתוך קופסה שמחזיקים חודשיים (?), מכשיר לבישום אוטומטי וגם ריחות בניחוחית אירוטיים :lol:

 

בכל אופן תעדכן אם תמצא משהו שיחזיק חודש...

פורסם

אני משתמש בקופסאות של הcalifornia ברוב בריח מסטיק וזה מחזיק אצלי משהו כמו באמת 60 יום.

אבל אני לא פותח את כל הקופסא בבת אחת עם הזמן יותר ויותר ואחרי שנגמר הריח כשקופסא פתוחה מלא אני מוציא את ה3 קרשים האלה או הקרטונים לא יודע איך לקרוא להם והפוך אותם וזה מחזיק עוד שבוע.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

לאחי הגדול יש חנות של הכל בשקל ברמת גן על ביאליק פינת נורדאו, ושם אני קונה את פחיות הריח, מחזיק שבוע, אבל מה אכפת לי, כל שבוע אני מחליף ריח. קניתי סטוק של 20 חתיכות ב.. נחשו, נכון! 20 ש"ח. ואני מחליף בכל רחיצה. שווה כל שקל:-)

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

אחלה פרסומת עשית.

אצלנו כרגע יש את ה"דמוי טוויטר" שהולך על הפתח של המזגן.

קניתי ריח קוקוס, לא רע.

מנסיון הם מחזיקים כשבועיים - שלושה.

תלוי כמה אתה משתמש במזגן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בדיוק דיברתי עם חבר שאני מחפש חומר עם הריח של חדש :lol:

ואם אתה אומר שזה גם טוב למושבי עור, יותר טוב.

 

של איזה חברה החומר? איך קוראים לו?

החומר הוא של חברת ARMORALL , יש להם סמל של יקינג שמחזיק חרב , זה עולה 20 שקל , אני קניתי אחד לעור ואחד לסקאי כשלזה של הסקאי יש את הריח של החדש חזק יותר.

 

אם תקנה אותו כדי שתרגיש את האפקש של הריח בצורה טובה לפני שאתה שם את החומר על העור/סקאי תנגב את המקום על סמרטוט לח וכשהמקום יתייבש תשים את החומר.

×
×
  • תוכן חדש...