Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנסיעה לאילת בערך באמצע הדרך התחרפנו לי ההילוכים באוטו.

הרכב הוא גולף 97 1800 אוטומטי.

ההילוכים מסרבים לעבור ועוברים רק בסל"ד מאד מאד גבוה של בערך 5000.

עצרתי בצד וגיליתי נזילת שמן באיזור הגיר.

חשבתי שזה מחשב הרכב אז הוצאתי את הפלוס מהמצבר וחיכיתי חמש דקות, חיברתי חזרה וההילוכים עבדו שוב נורמלי למשך 20 דקות ושוב אותה תקלה. חזרתי על הפעולה הנ"ל עוד 4 פעמים !! בסופו של דבר גם ניתוק המצבר לא עזר.

לאחר מנוחה של שעה הרכב חזר להעביר הילוכים בצורה נורמלית.

האם התקלה היא במחשב הרכב או שמא שמן הגיר התחמם יותר מדי (התיבה של הגיר הייתה מאד חמה) ?

פורסם

הגיר שלך מתחמם ... נוזל שמן , ולכן הוא מתחרפן .

למוסך , דחוף , ועל גרר .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
הגיר שלך מתחמם ... נוזל שמן , ולכן הוא מתחרפן .

למוסך , דחוף , ועל גרר .

 

הרכב עבר לפני חודש יישור קו ובדיקה מקפת אצל מוסך רון. לא הייתה שום נזילה מהגיר.

יכול להיות שהקירור של השמן גיר נסתם ?

האם חייב על גרר או שיכול לסחוב עד תל אביב מירושלים ?

מחר המוסכים פתוחים ?

פורסם

כתבת בעצמך שראית שמן גיר , לכן מן הסתם יש נזילה .

קש בחשבון שאם תיסע עד ירושלים , יס סיכוי שתגרום נזק חמור מאוד לגיר . חבל .

אם יש לך ביטוח שכולל גרירה , זה הזמן להשתמש בו .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אני כבר בירושלים עם האוטו.

אני מתפלל ומקווה שזו בעייה של קירור של שמן גיר ולא יותר ..

נקווה שנסיעה של 60 ק"מ לתל אביב לא תגמור את הגיר.

פורסם

לא הייתה נזילה לפני הנסיעה ועכשיו יש.

לכן חסר מעט שמן גיר אבל הבעייה היא שהוא מתחמם מאד ולכן יש צורך, כנראה, להחליף את הקולר.

מה העלות של החלפה כזו ?

פורסם
בנסיעה לאילת בערך באמצע הדרך התחרפנו לי ההילוכים באוטו.

עצרתי בצד וגיליתי נזילת שמן באיזור הגיר.

חשבתי שזה מחשב הרכב... זיהית נזילה וחשבת שזה המחשב? מחשב הגיר אצלך מלא בשמן?

אז הוצאתי את הפלוס מהמצבר וחיכיתי חמש דקות, חיברתי חזרה וההילוכים עבדו שוב נורמלי למשך 20 דקות ושוב אותה תקלה. חזרתי על הפעולה הנ"ל עוד 4 פעמים !! בסופו של דבר גם ניתוק המצבר לא עזר. הוא מעולם לא עזר, פשוט הגיר קצת התקרר בזמן שחיקית למחיקת התקלה שלא הייתה מעולם במחשב

האם התקלה היא במחשב?

1.למה סתם להזכיר שם של מוסך שטיפל בך לפני חודש? איך הוא בכלל קשור לעניין?

2. איך החלטת שמדובר בקולר? הראת לנו כבר שהבנה במכניקה אין לך כ"כ, אז מה נדבקת לקולר?

אולי זה בסה"כ מחבר שהשתחרר? אולי סדקת את ההאוזינג? אולי מחזיר שמן? יש 1001 אפשרויות, חלקן זולות עד כדי גיחוך, חלקן יקרות להחריד.

דבר אחד בטוח, דרך האינטרנט אי אפשר לאבחן איפה הנזילה ואי אפשר לתקן.

גרור את האוטו למוסך ותקוה לטוב.

בהצלחה

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1.למה סתם להזכיר שם של מוסך שטיפל בך לפני חודש? איך הוא בכלל קשור לעניין?

2. איך החלטת שמדובר בקולר? הראת לנו כבר שהבנה במכניקה אין לך כ"כ, אז מה נדבקת לקולר?

אולי זה בסה"כ מחבר שהשתחרר? אולי סדקת את ההאוזינג? אולי מחזיר שמן? יש 1001 אפשרויות, חלקן זולות עד כדי גיחוך, חלקן יקרות להחריד.

דבר אחד בטוח, דרך האינטרנט אי אפשר לאבחן איפה הנזילה ואי אפשר לתקן.

גרור את האוטו למוסך ותקוה לטוב.

בהצלחה

 

1. המוסך הוזכר בשל העובדה שכשיצאתי ממנו הכל היה תקין ומיושר. ואלף תודות לרון על הטיפול המסור והמקצועי !

2. את ההבנה שלי תשאיר לי. אני פה על מנת לשמוע כמה חוות דעת מפי אנשים שאולי קרתה להם אותה תקלה. אם אין לך משהו מועיל לומר אין צורך לשבח את יכולות האבחנה החדות שלי.

3. על פי התגובות הקודמות הכיוון מצביע, כנראה, על בעייה בקירור השמן גיר. לכן שאלתי מה עלות החלפת הקולר והאם חובה לגרור את האוטו או שניתן לנסוע לתל אביב במצבו הנוכחי.

תודה

פורסם

אם נפגעת/נעלבת מסגנון הכתיבה שלי, לא זאת הייתה כוונתי.

פשוט ניסיתי להבין איך קבעת את הקולר כחשוד.

אפשר לנסוע לת"א, השאלה באיזה נזק.

אם בא לך להגיע עם גיר גמור למוסך ואז הוא יבשר לך שזאת הייתה תקלה של 50 ש"ח, אבל בינתיים בגיר התפגר מהנסיעה, בבקשה.

אני, לא הייתי מסתכן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתמול החלפתי את הקולר של השמן גיר למרות שהוא לא היה סתום לגמרי (וזה לא זול !!!!) יחד עם שמן גיר ופילטר.

כרגיל קיבלתי שירות מצויין ומקצועי מרון.

אני מקווה שזה יפתור את הבעיה. עדכונים בהמשך.

×
×
  • תוכן חדש...