Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לפני טיפול 10,000. בפיג'ו 205 קולור ליין שנת 92. ללא מחשב - מנוע קרבורטור.

 

דוד שלי מבין בזה מאד והוא עושה לי את הטיפול. אבל בכל זאת אני רוצה דעת אנשים שמכירים את הרכב הזה - תמיד יש מה ללמוד מכל אחד.

 

אז ככה:

1. שלפתי כמה מחוטי ההצתה של הפלאגים וראיתי שבפנים יש שחור!

לא ממש פיח, אבל יש שחור ולא רואים את הפח (רק בצדדים נקי).

אם מסתכלים ממש טוב אז זה לא כזה מלוכלך אבל אני לא יודע אם ככה אפשר לזהות חוטי הצתה לא טובים.

איך אני יוכל לזהות אם חוטי ההצתה טובים אם לא??

 

2. שמעתי על חומר תוסף לדלק 44K משהו כזה...

מה זה עושה? כל כמה קילומטרים עושים את זה? והאם זה גורם לצריכת דלק גבוהה יותר לאחר השימוש במוצר? (לאותו מכיל, עד שמתרוקן)

 

3. רעש מהאגזוז!

האגזוז שלי עושה רעש ממש מרגיז כאילו הוא מגמגם!

שאני מדליק אותו אני דואג שיתחמם ומפעיל צו'ק ורק אחרי 2-3 דקות נוסע

ואז עדיין יש גימגומים כאילו שהמנוע מתאמץ אבל בנסיעה עצמה זה לא כזה מורגש. ז"א לא מורגש שהמנוע קר בכלל!!

האם יכול להיות שהאגזוז ישן וקצת סתום?

אם כן, כמה יעלה להחליף?

האם 44K מנקה גם את הדוד של האגזוז??

והאם החומר יכול לגרום נזק כלשהו...?

 

מודה לכם מראש!

פורסם
אני לפני טיפול 10,000. בפיג'ו 205 קולור ליין שנת 92. ללא מחשב - מנוע קרבורטור.

 

דוד שלי מבין בזה מאד והוא עושה לי את הטיפול. אבל בכל זאת אני רוצה דעת אנשים שמכירים את הרכב הזה - תמיד יש מה ללמוד מכל אחד.

 

אז ככה:

1. שלפתי כמה מחוטי ההצתה של הפלאגים וראיתי שבפנים יש שחור!

לא ממש פיח, אבל יש שחור ולא רואים את הפח (רק בצדדים נקי).

אם מסתכלים ממש טוב אז זה לא כזה מלוכלך אבל אני לא יודע אם ככה אפשר לזהות חוטי הצתה לא טובים.

איך אני יוכל לזהות אם חוטי ההצתה טובים אם לא??

 

2. שמעתי על חומר תוסף לדלק 44K משהו כזה...

מה זה עושה? כל כמה קילומטרים עושים את זה? והאם זה גורם לצריכת דלק גבוהה יותר לאחר השימוש במוצר? (לאותו מכיל, עד שמתרוקן)

 

3. רעש מהאגזוז!

האגזוז שלי עושה רעש ממש מרגיז כאילו הוא מגמגם!

שאני מדליק אותו אני דואג שיתחמם ומפעיל צו'ק ורק אחרי 2-3 דקות נוסע

ואז עדיין יש גימגומים כאילו שהמנוע מתאמץ אבל בנסיעה עצמה זה לא כזה מורגש. ז"א לא מורגש שהמנוע קר בכלל!!

האם יכול להיות שהאגזוז ישן וקצת סתום?

אם כן, כמה יעלה להחליף?

האם 44K מנקה גם את הדוד של האגזוז??

והאם החומר יכול לגרום נזק כלשהו...?

 

מודה לכם מראש!

 

1. שיטה לבדוק אם החוט יעיל או אם יש ניצוץ הוא להרחיק ידים ממנוע ולקרב את החוט הצתה לכיוון המכסה מנוע, ניצוצות צריכות לפרוץ, כמובן שהאוטו צריך להיות מונע ושלא עשיתה שטיפת מנוע\ריסוס\ היתה לך תקלה בדלק, הקיצר כל דבר שיתחיל להגרום לאוטו שלך לעלות באש :twisted:

 

אגב, אם פלאג אחד או חוט הצתה לא טוב אז פשוט האוטו מגמגם, מזייף , רועד.

 

2. תוסף לדלק, מנקה את המנוע והשסתומים (באינפוזיה) , שמים את החומר לפי ההוראות הכתובות על הבקבוק, לחלק זה לא עזר לחלק זה עורר נס באוטו...

 

. רעש באגזוז נגרם בדרך כלל מחור באגזוז, אם רק עכשיו עשיתה 10K אז כנראה אתה לא מכיר ממש את האוטו מלמטה, תעלה אותו בהזדמנות על ליפט (לא לשכוח להשאיר את האוטו דלוק) לקחת את היד במרחק של כמה סנטימטרים ולעבור מהסעפת עד לחור היציאה של האגזוז. אם יש חור אז תרגיש משב רוח חזק יוצא מאותה נקודה.

 

יכול להיות שהגומי שמחזיק את הדוד נפל.. ועוד כמה סיבות יכולות להיות..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

יש חור באגזוז! תמיד היה רעש מרגיז

אבל עכשיו יש רעש כאילו המנוע עייף קצת

והרעש התחיל השבוע!!

אין הבדל בסחיבת הרכב - הוא עדיין סוחב מעולה!

 

ובקשר לחוט ההצתה... ככה לא בודקים איכות חוט ההצתה!

אם חוט אחד לא מצית, אז המנוע יעבוד פחות בוכנה וזה יורגש.

החוטים עובדים, אבל האם כדי לרענן?

ואם כן אז מה הסימנים לפיהם ניתן לקבוע שכדאי לרענן?

×
×
  • תוכן חדש...