Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הקלריון 775USB הוא אכן מכשיר מעולה ויותר טוב אפילו מה955 במחירו בחו"ל בין 240-300 אז כאן בארץ הוא יעלה בין 1800-2300 ש"ח יותר זול מהאלפיין

בברכה יהודה

 

 

אני בהחלט בטוח של- 775 יש פותנציאל מדהים ביחס למחיר..

אפשר לשאול האם המעבד שלו באמת טוב כמו של ה- סדרה 9 או 8? מישו יודע ויכול לפרט על הנושא?

פשוט ב- 2007 אין יותר סדרות 8-9!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
חבר שלי לקח את המכשיר

בסוף עשו לו אותו ב2500 שקל + אחריות !

מחיר שווה לכל נפש :p

 

המכשיר באמת על רמה איכות סאונד טובה מהאלפין

 

תודה לעוזרים .

 

איזה מכשיר הוא לקח בסוף? את ה 856?

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
יש לי את ה846 של קלריון, מה ההבדל בינו לבין ה856?

 

תודה לעונים שבוע-טוב וחג כשר ושמח!!! :-P

 

הבדל שמיים וארץ. שלך יותר איכותי :-D

 

ה855 זה המכשיר עם הטאץ' פאנל כו'.

 

חג שמח

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
הבדל שמיים וארץ. שלך יותר איכותי :-D

 

ה855 זה המכשיר עם הטאץ' פאנל כו'.

 

חג שמח

תודה על התשובה.

המכשיר אכן ברמה גבוהה למרות שיש בו חיסרון קצת מעיק: האקולייזר שלו. חוץ מזה המכשיר באמת טוב.

עונה על הרבה צרכים.

פורסם
תודה על התשובה.

המכשיר אכן ברמה גבוהה למרות שיש בו חיסרון קצת מעיק: האקולייזר שלו. חוץ מזה המכשיר באמת טוב.

עונה על הרבה צרכים.

 

אצלי בפיוניר 6850 האקולייזר לא מעיק בכלל וקל לשימוש, מובן ומפורט. רוצה להחליף איתי בין המכשירים :-) ???

 

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני בהחלט בטוח של- 775 יש פותנציאל מדהים ביחס למחיר..

אפשר לשאול האם המעבד שלו באמת טוב כמו של ה- סדרה 9 או 8? מישו יודע ויכול לפרט על הנושא?

פשוט ב- 2007 אין יותר סדרות 8-9!

 

אפשר תשובות והבהרות לשאלה הנ"ל?

 

תודה.

מנואל..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
אצלי בפיוניר 6850 האקולייזר לא מעיק בכלל וקל לשימוש, מובן ומפורט. רוצה להחליף איתי בין המכשירים :-) ???

 

 

גיא.

אני מעדיף להשאיר אותו אצלי...

האם ידוע למישהו אם ההד יוניט הנ"ל נפוץ? או שאין אותו להרבה אנשים בארצנו הקטנה?

×
×
  • תוכן חדש...