Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים + צי'פ + קפיצי הנמכה - קליאו ספורט MK1


pelo911
שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זו קריאת כיוון עדינה :shock: , בסה"כ הרכב אצלך מעט מאוד זמן ועוד לא נראה שאתה מייצב אותו מבחינה טכנית, אז לדעתי כדאי לעזוב בשלב זה הנמכות, פיש & צ'יפס וכדומה.

 

תתפלא , הזמנתי כמה חלקים מחו"ל שמגיעים בקרוב

ישרתי קו כמו שצריך אחרי הרבה השקעה במס' מוסכי הרשת

וכחלק מיישור הקו שלי אני יורד ל 16" במקום ה 17" עפ"י המלצתם של הרבה בעלי קליאו.

צ'יפ של אבסולוט עפ"י מה ששמעתי מעניק קצת יותר זמינות של כוח בטורים נמוכים לכן זה נראה מתאים , רק שאלתי אם מישהו מכיר את הצ'יפ הספציפי הזה.

לשאלתכם למה אני רוצה רוצה או "חייב" - אני מרגיש שהמנוע חלש יחסית - התאוצה חלשה - חוסר בזמינות הכוח בטורים הנמוכים דבר אשר פוגע בהנהלות יומיומית בעיניי

ובגדול יותר כוח יותר טוב בשבילי

אבל מצד שני זו הנעה קדמית ולכן אני לא בטוח שכוח נוסף ירד כמו שצריך לכביש.

 

קפיצי הנמכה באים כהשלמה לגאנט 16" ועושה נפלאות עם הקליאו , שוב לא מנסיון שלי אלה לפי דעתם של בעלי קליאו.

 

את עניין ההשקעה הכספית תשאיר לי בבקשה

אשמח מאוד לקבל תגובות מקצועיות ולא עקיצות שאין להם טעם.

תודה רבה

 

אצל פורטל המליצו לי על צמיג שמעולם לא שמעתי עליו

אבל עפ"י נתוניו הוא שווה לביצועים של ה F1 GSD3 שלדעת רבים נחשב הצמיג הטוב ביותר שקיים לקליאו .

http://marangonityre.co.uk/Zeta_Linea.asp?ID=8&Level1ID=2&Level2ID=2

מישהו מכיר?

 

במידה שאני רוצה יש מחסור בארץ וקשה למצוא

לכן אם מישהו קנה ויכול להפנות אותי זה יהיה מצויין

 

אלו הדאנלופים:

לא יודע אם יש את כל הדגמים בארץ וכמובן אם יש את הצמיג הטוב יותר שלהם למידה שאני מבקש

ומה מדורג יותר גבוה Extreme Sport Performance או Maximum High-Performance

http://www.dunloptire.com/catalog/sportCompact.html

 

קישור ל F1:

http://www.goodyeartires.com/eagle/eagleF1GSD3_features.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

2 דברים מעניינים אותי:

1) מי החליט שהSP9000 יחסית לGSD3 הוא בסה"כ הכי טוב עלות\תועלת ??(תועלת של מי?)-2 צמיגים שונים לגמרי.

 

מי החליט? אני החלטתי מניסיון שלי ושל אנשים רבים אחרים.

לא יודע על מידות אחרות אבל במידה המקורית של הקליאו SP9000 עולה חצי מF1 עם ביצועים לא נחותים בהרבה.

עכשיו תגיד לי בדיוק איך זה לא עלות לתועלת יותר טובה?

 

צמיגים שונים לגמרי? אתה צוחק נכון?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה החלטת מהניסיון שלך ולטעמך, אבל זה ממש לא משקף טעם של אנשים אחרים. אני לא הייתי קונה SP9000 בתור צמיגים ספורטיביים לרכב שלי. נקודה.

 

ה 9000 הם בהפרש מספיק גדול מה F1 כדי להחשיב אותם כצמיגים שונים. אחד מהם ספורטיבי מאוד, השני יומיומי.

 

בקשר למרנגוני, אני מכיר שני אנשים שרכשו את הצמיג הנ"ל. אחת מהם מרוצה - קנה סט צמיגים ל 106 ראלי, השני קנה סט לקליאו ספורט וטוען שהאחיזה לא טובה יחסית לצמיגים ספורטיביים. ההחלטה שלך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נוהג להגיד דברים ללא ביסוס, אני יודע שהF1 יותר טובים אין פה ויכוח.

מפה ועד להגיד שהSP9000 יומיומיים זה חרטטנות לשמה הצמיג מוגדר על ידי היצרן וכל אחד שמתעסק בצמיגים כצמיג מאוד ספורטיבי והוא בקטגוריה של הF1 שהיא Max Performance.

אז אני מציע שתפסיק להמציא עובדות.

 

עכשיו שסגרנו את זה אני יסביר את מה שהתכוונתי עד הסוף.

במידה 195.50.15 אפשר להשיג את הSP9000 היום ב350-400 שקל לצמיג הF1 הולכים בסביבות ה700 ביום טוב.

לעומת זאת ההבדל באחיזה לא מצדיק את ההבדל במחיר, אתה שואל למה?

כי רובנו ככולנו רוב היום לא נוהגים נהיגה ספורטיבית לחלוטין ואתה שוחק צמיג ספורטיבי יקר על נהיגה בפקקים.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציפור קטנה לחשה לי שלצמיגי אנטון מגיע מלאי של F1 עוד כשבוע... 8)

 

תהנה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי החליט? אני החלטתי מניסיון שלי ושל אנשים רבים אחרים.

לא יודע על מידות אחרות אבל במידה המקורית של הקליאו SP9000 עולה חצי מF1 עם ביצועים לא נחותים בהרבה.

עכשיו תגיד לי בדיוק איך זה לא עלות לתועלת יותר טובה?

 

צמיגים שונים לגמרי? אתה צוחק נכון?

2 צמיגים שונים לגמרי ברמת האחיזה ובtreadwear - ופה אתה לא יכול להתווכח.

כשאתה אומר "לא נחותים בהרבה" אני לא ממש מסכים איתך לדעתי אחיזה זה הכל, גם אם זה עולה 150 ש"ח יותר לצמיג.

 

אז מה אתה אומר?

לי אישית מבחינת עלות\תועלת שווה להשקיע עוד 600 שקל לסט ולהוציא מהאוטו ביצועים שללא ספק שווים יותר - כי אנחנו חיים מג'ימקנה לג'ימקנה- ואם כבר אז לפחות לגרד כמה שניות בכל סיבוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשאלתכם למה אני רוצה רוצה או "חייב" - אני מרגיש שהמנוע חלש יחסית - התאוצה חלשה - חוסר בזמינות הכוח בטורים הנמוכים דבר אשר פוגע בהנהלות יומיומית

 

קצת הדהמת אותי בהצהרה הזאת, אתה בטוח שהתכוונת בהתנהלות יום יומית ולא פעם ב... כשאתה נותן בראש עם האוטו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 צמיגים שונים לגמרי ברמת האחיזה ובtreadwear - ופה אתה לא יכול להתווכח.

 

תשמע הרי אתה כמוני יודע שלtreadwear אין קשר ישיר לאחיזה, נכון הF1 יותר רכים.

אם הם היו שונים לגמרה הם היו בקטגוריות שונות או בהפרשי ציונים ענקיים... הם לא.

 

לגבי העדפה אישית וכמה כסף אתה מעדיף לבזבז על צמיגים זה בחירה אישית ואני לא יכנס להחלטות הכלכליות שלך.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע הרי אתה כמוני יודע שלtreadwear אין קשר ישיר לאחיזה, נכון הF1 יותר רכים.

אם הם היו שונים לגמרה הם היו בקטגוריות שונות או בהפרשי ציונים ענקיים... הם לא.

 

לגבי העדפה אישית וכמה כסף אתה מעדיף לבזבז על צמיגים זה בחירה אישית ואני לא יכנס להחלטות הכלכליות שלך.

אני אישית לא רואה הוצאה טובה יותר מצמיגים - אתה קורא לזה בזבוז - ניחא אני מקבל - כל אחד והקליאו שלו:)

לגבי אותו תנ"ך שכולם מסתכלים עליו - והוא טבלת המיקומים בtirerack - בוא לא נשכח שאלו תוצאות וחוות דעת שאנשים כתבו - לא יותר , גם מבחנים כאלה ואחרים בעיתוני רכב שונים לא ממש משקפים את התוצאה המלאה לדעתי.

אני מקשיב יותר לאנשים בשטח - ושמעתי רק דברים טובים על הF1 - לכן קניתי אותו נקודה לעומת הדנלופ ששמעתי ביקורות סבירות וטובות.

בוא רק נסכים שאם כל אחד מאיתנו יתחיל להכנס לשיקולים של מה ההבדל בין 8.5 ל8.6 אחוז בטבלה הזו ולפי זה לבחור צמיג...לא ניסע אף פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן, אם שמת לב אני לא מערער עליך בשום נקודה.

השאלה אם זה שווה את הכסף.

 

בוא נסגור את זה ככה... אני ידבר עם אנטון מחר ונראה מה המחיר של הF1 אם זה שווה אולי נקנה :wink:

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני לא נוהג להגיד דברים ללא ביסוס, אני יודע שהF1 יותר טובים אין פה ויכוח.

מפה ועד להגיד שהSP9000 יומיומיים זה חרטטנות לשמה הצמיג מוגדר על ידי היצרן וכל אחד שמתעסק בצמיגים כצמיג מאוד ספורטיבי והוא בקטגוריה של הF1 שהיא Max Performance.

אז אני מציע שתפסיק להמציא עובדות.

 

עכשיו שסגרנו את זה אני יסביר את מה שהתכוונתי עד הסוף.

במידה 195.50.15 אפשר להשיג את הSP9000 היום ב350-400 שקל לצמיג הF1 הולכים בסביבות ה700 ביום טוב.

לעומת זאת ההבדל באחיזה לא מצדיק את ההבדל במחיר, אתה שואל למה?

כי רובנו ככולנו רוב היום לא נוהגים נהיגה ספורטיבית לחלוטין ואתה שוחק צמיג ספורטיבי יקר על נהיגה בפקקים.

 

נתחיל מההתחלה. במידה שלי אין הרבה צמיגים משפחתיים. הטובים ביותר הם הגודייר, הפוטנצה והסביבה, הפחות טובים הם האקסלנס, הטורנזה וה SP9000. לכן בשבילי ה 9000 הם יומיומיים מול הגודייר שהם הפסגה. עובדה היא שלא תמצא הרבה צמיגים ברמת מחיר נמוכה מה 9000 למידות ספורטיביות.

 

דבר שני, אם הטיעון שלך היה נכון וכולם היו חושבים כמוך שלא שווה לקנות את הגודייר מול ה 9000, אז לא היה קיים גודייר, רק 9000. עובדה היא שהרבה אנשים חושבים שעדיף צמיג טוב יותר עם אחיזה משופרת על פני צמיג פחות טוב (ועם ההגדרה הזאת הסכמת הרי).

 

מקווה שלא המצאתי עוד הרבה עובדות חדשות ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא רואה הוצאה טובה יותר מצמיגים - אתה קורא לזה בזבוז - ניחא אני מקבל - כל אחד והקליאו שלו:)

לגבי אותו תנ"ך שכולם מסתכלים עליו - והוא טבלת המיקומים בtirerack - בוא לא נשכח שאלו תוצאות וחוות דעת שאנשים כתבו - לא יותר , גם מבחנים כאלה ואחרים בעיתוני רכב שונים לא ממש משקפים את התוצאה המלאה לדעתי.

אני מקשיב יותר לאנשים בשטח - ושמעתי רק דברים טובים על הF1 - לכן קניתי אותו נקודה לעומת הדנלופ ששמעתי ביקורות סבירות וטובות.

בוא רק נסכים שאם כל אחד מאיתנו יתחיל להכנס לשיקולים של מה ההבדל בין 8.5 ל8.6 אחוז בטבלה הזו ולפי זה לבחור צמיג...לא ניסע אף פעם.

 

ב tirerack מגדירים את ה 9000 בקטגוריית MAX כמו את ה F1

לכן אני לא חושב שאפשר להסתמך על הדעה שלהם בעניין.

מה גם שחסרים שם כל מיני דגמים טובים של צמיגים

 

לדנלופ יש סידרה חדשה של צמיגי ביצועים - נראה לי שאין אותם בארץ

אבל אולי הם מעולים.

 

לגבי ג'אמיקנות נראה לי שהכי טוב זה פשוט לקנות סמי סליקס.

 

גם לדעתי ההפרש במחיר מצדיק את ההשקעה ב F1.

 

במרנגוני שציינתי בת'רד ה - treadwear מוגדר כ- 280 וה - traction מוגדר כ - AA

אין לי ממש מושג מה זה אומר

אבל ראיתי שההגדרה זהה לאיגל F1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת הדהמת אותי בהצהרה הזאת, אתה בטוח שהתכוונת בהתנהלות יום יומית ולא פעם ב... כשאתה נותן בראש עם האוטו?

 

 

אני בטוח לגמרי

התנהלות יום יומית

חסר לי הרבה כוח זמין (מומנט) בסל"ד נמוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במרנגוני שציינתי בת'רד ה - treadwear מוגדר כ- 280 וה - traction מוגדר כ - AA

אין לי ממש מושג מה זה אומר

אבל ראיתי שההגדרה זהה לאיגל F1

 

זהה ל SP9000

 

280 זה סימון של אורך חיים , ככל שהמספר נמוך יותר אז אורך החיים קצר יותר .

 

AA - זה סימון של הצמיג בעומס אם אני לא טועה . יש A ויש AA .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...