Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב אני רוצה לרכוש קומפוננט של קיקר במחיר טוב של 370 שח

הבעיה שלי שביונדאי יש מקום ל4 אינץ.

אז רציתי לדעת האם אפשר לבנות מקום(פודים)לרמקולים שיכנסו או ללכת למתקין ואם למתקין אז מה העלות של ההתקנה(קומפוננט) ובניית פודים

והאם שווה לרכוש קומפוננט בלי מגבר

פורסם

אני רוצה את הכי זול שיש,כי תקציב גדול אין לי.

משהו עד 300 שח בנייה + התקנה אפשר למצוא?

בבאר שבע

פורסם

עשיית פודים עולה כסף רב.

הן בשל עלות החומרים, ובעיקר בשל העבודה הקשה והדקדקנית.

בפחות מ 1000 ש"ח לשתי הדלתות לא תמצא אצל אף מתקין.

אפילו באופן פרטי (חבר לחבר) אני לא רואה סכום זעום כמו שרשמת.

אם אין לך תקציב גדול - תנמיך את השאיפות שלך, כי לא תגיע רחוק עם סכום כזה.

פורסם

אוקי , הבנתי,תודה רבה על הפרטים.

מה בדבר רמקולים המתאימים לדלתות במידה 4 אינץ.

האם שווה לי לחפש רמקולים 4 אינץ ואם כן אז איזה רמקולים יעשו את העבודה הכי טוב שאפשר,בתקציב 500 ש"ח

פורסם

מוזר, אני לא מכיר כמעט דלתות שמאפשרות רק 4".

אני בטוח שתוכל להכניס מידה גדולה יותר עם עזרה של טבעת MDF.

התקנה שכזו לא תעלה מעל לכ 150-200 ש"ח אצל מתקין, וזה יפתור לך בעיות.

ישנם רמקולים 4" לא רעים, אך הם בשום אופן לא משתווים לאחיהם הגדולים לצערי...

פורסם
אני בטוח שתוכל להכניס מידה גדולה יותר עם עזרה של טבעת MDF. התקנה שכזו לא תעלה מעל לכ 150-200 ש"ח אצל מתקין, וזה יפתור לך בעיות.

זה בדיוק מה שפותח התר'ד רצה לקבל! יפה!

פורסם

לא מכיר את הדלתות של הלנטרה שלך.. אבל עשינו פעם עם חבר התקנה באקסנט שלו גם בערך מהשנתונים שלך... פירקנו את הדלתות הורדנו את התושבות פלסטיק הקטנות ועם טבעות MDF הכנסנו לו סט קומפוננט 6.5 בצורה מושלמת.

תפרק ותבדוק אצלך.. אולי באמת לא תצטרך יות5ר מדי השקעה...

פורסם

אוקיי תודה רבה שוב פעם.

אני יבדוק בבאר שבע אצל מתקינים שונים כמה הם לוקחים ואיזה מידה ניתן להכניס לדלתות של היונדאי.

×
×
  • תוכן חדש...