Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סלח לי אבל - נו באמת.

 

קנית קליאו שאיננה במצב תקין לגמרי, כנראה, ולמרות שאתה מודע לכך אתה כבר רוצה לשפר? קודם תקן את ההתנהגות, ההיגוי וכוח המנוע, שהוא בכלל לא מת לחלוטין מתחת ל-4000, ואני יכול להוכיח לך את זה עם הקליאו שלי. איביזה הרבה הרבה יותר נוחה ביום יום בגלל כוח המנוע? ממש לא. נכון, יש יותר מומנט, אבל הקליאו בהחלט מספקת גם כן.

 

באשר למשפט הפלצני "נהגתי על מלאן תלפים מכוניות על ולכן אני לא יכול ליהנות יותר מההנאות הפשוטות שבנהיגה על הספורטיביות המסכנות שלכם" - מלבד היותו פלצני אין בינו ובין הרצון לשיפור כוח המנוע של הקליאו שום דבר. אני גם משוכנע שבעלים של קאררה GT נתן לך להתחרע לו על האוטו במידה כזאת שבאמת דגדגת את ה-600+ כ"ס שלו, ואני מאוד מקווה בשבילך שלא נשמע על עוד קליאו מרוחה בקרוב בגלל מישהו שחשב שהוא יודע לנהוג (ואני לא טוען שאתה לא יודע לנהוג, פשוט קרא את מה שכתבת ותבין למה אני כותב את זה)

 

רוני

 

כמו שאמרתי כבר דיברתי עם מנור לקבוע איתו יישור קו (דחה אותי עוד כמה ימים בטענה שהעובדים שלו חולים כרגע , לך תבין)

לגבי גאנטים - הם מאושרים ברשיון כרגע ואני לא יודע אם אני יצליח לאשר חישוקים אחרים לכן אני לא ממהר לעשות את זה.

לגבי הקאררה GT הילוך ראשון שני ושלישי עד איזור האדום של מנתק ההצתה נחשב בעניך "לדגדג" את ה 600 כוח סוס שלה?

מצטער אם זה נשמע פלצני , אבל זה באמת רחוק מאוד מלהיות ככה

פורשה היתה חלום חיי (ועודנה) מאז שהייתי ילד קטן , ולגבי הקאררה כל הזמן רק חלמתי רק לראות או לשבת באחת , בסוף בזכות מזלי הטוב זכיתי לנהוג באחת וגם לשבת ליד נהג מירוצים של פורשה שהדגים לי קצת את היכולת של הרכב.

אני סה"כ אומר את זה מהתרגשות ולא משחצנות.

 

אין לי כרגע שום ידע לגבי הקליאו לכן אני שואל כל כך הרבה שאלות

בצפיה שתוכלו לעזור לי כבעלי קליאו מנוסים.

פורסם
pelo911, ידידנו הטרי במשפחת רנו ספורט...

 

התפזרת קצת.

 

טפל קודם כל בבעיות ההיגוי שיש לך ונסה לרדת במידה של הג'נטים, יש לי הרגשה שה-17" לא עושים חסד עם הקליאו שלך.

(אם אתה לא אוהב את החישוק המקורי, יש לי חישוק למכירה שמותקן כרגע על הרכב שלי :wink: )

 

 

 

בקיצור, אחרי שתטפל בבעיות האלו תחליט אם אתה רוצה לשפר את המנוע. זכור תמיד שהחלפת סטאפ של בולמים+קפיצים יכול לתת הרגשה ספורטיבית יותר וביצועים טובים יותר בסיבובים שאותם אתה כל כך אוהב.

 

ברכב מותקן רבעיית בולמי קוני אז כנראה זאת לא הבעיה

כנראה זה גודל הגאנט

ואחרי שאני אתקן את בעיית ההיגוי נראה אם להחליף ל 16"

 

תודה רבה

פורסם
(דחה אותי עוד כמה ימים בטענה שהעובדים שלו חולים כרגע , לך תבין)

 

תתחיל להתרגל. :wink:

 

לגבי גאנטים - הם מאושרים ברשיון כרגע ואני לא יודע אם אני יצליח לאשר חישוקים אחרים לכן אני לא ממהר לעשות את זה.

 

אם אתה מתכוון להחזיר את הגאנטים למידה המקורית לא תהיה לך בעיה לאשר אותם ברישון.

פורסם

ושוב... מניסיון של חבר'ה בחו"ל (AKA cliosport.net) ג'אנט 17 כמעט ולא משפיע בקליאו...

רדו מהקטע שהג'אנט פה עושה כל כך הרבה אפקט, יש לו כנראה מספיק בעיות בהיגוי שאין שום קשר בינהן ובין הג'אנט.

תבקש מהמוסך לעשות בדיקה יסודית לפרונט ואז תבדוק שוב... לא צריך לקפוץ על כל הבעיות ביחד כי יכול להיות שחלקן יפתר גם ככה אחרי היישור קו.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
יש כמובן את הדרך הזאת לשפר את ההספק:

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2088

(סה"כ 50,000 ש"ח +-) :lol:

 

.

 

500 ש"ח לכוח סוס זה מחיר טוב מאוד לשיפור, לדעתי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לגבי הקאררה GT הילוך ראשון שני ושלישי עד איזור האדום של מנתק ההצתה נחשב בעניך "לדגדג" את ה 600 כוח סוס שלה?

.

 

כמו שכתבתי לך כבר - אני יצאתי מאוכזב ממנור. ממליץ לך לשקול פעמיים אם ללכת אליהם.

 

בנוגע לקאררה GT - הילוך שלישי עד המנתק זה בהחלט לא לדגדג את היכולות שלה. נכון, חווית תאוצה מדהימה לכמה שניות, אבל מבחינת התנהגות על המגבלות - לא נראה לי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כמו שכתבתי לך כבר - אני יצאתי מאוכזב ממנור. ממליץ לך לשקול פעמיים אם ללכת אליהם.

 

בנוגע לקאררה GT - הילוך שלישי עד המנתק זה בהחלט לא לדגדג את היכולות שלה. נכון, חווית תאוצה מדהימה לכמה שניות, אבל מבחינת התנהגות על המגבלות - לא נראה לי.

 

רוני

 

עוד לא טיפלתי אצלהם וכבר אני מאוכזב ממנור , השירות בטלפון כבר לא היה משהו .

על איזה מוסך אתה ממליץ בחום?

דיברתי עם המוסך המרכזי היום והם אומרים שאין סיבה שאני לא יטפל במוסך מורשה עמיגל בדרום , העניין שיש רק עוד קליאו אחת באיזור לכן אין להם נסיון בדגם הזה בכלל.

 

לגבי הקאררה GT אתה בהחלט צודק

לא הייתי קרוב למגבלות שלה למרות שבסרטון של טופ גיר מתארים אותה כמאוד חדה ונושכת ומאבדת אחיזה מהר מאוד , אני לא יודע על מה הם מדברים , זאת חתיכת מכונית מטורפת , פשוט אין לי מילים לתאר את האחיזה והתאוצה המופרכת שלה ובמיוחד את התחושות שהיא משדרת

נהגתי יום אחריה על RX8 והרגשתי כאילו שהיא לא זזה.

לעומת זאת יצא לי לנהוג חזק מאוד על המגבלות של הקאררה C4S והמגבלות שלה מאוד מאוד רחוקות.

פורסם

כמה הערות לגבי הקליאו:

1. שיפורים אטמוספריים לא יניבו מי יודע מה הבדל. המנוע מתוכנן במקור באופן מאוד נציל ואין ממש איפה להרוויח עוד כח.

 

2. לנסיעה מנהלתית יש מספיק כח גם ב-2700 סל"ד, המנוע ממש לא מת.

 

3. לנסיעה חזקה כמובן יש לשמור על סל"ד גבוה, ההילוכים מחולקים לא רע בכלל ואפשר לשמור על הסל"ד בתחום היעיל, מעל 4000, בלי בעיה.

 

4. אני לא דוקטור לקליאו, אבל לפני שקניתי עשיתי בין היתר סיבוב על אחת עם ג'נטים 17 (צבע בורדו, דור ראשון, עם פנסי קסנון) והיא הרגישה חלשה משמעותית ממה שאני מכיר מיתר הקליאואים. למיטב הרגשתי אני נוטה לייחס את זה לג'נטים בגודל המוגזם.

 

5. חזרה למידה המקורית לא צריכה להיות בעיה לאשר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
עוד לא טיפלתי אצלהם וכבר אני מאוכזב ממנור , השירות בטלפון כבר לא היה משהו .

על איזה מוסך אתה ממליץ בחום?

דיברתי עם המוסך המרכזי היום והם אומרים שאין סיבה שאני לא יטפל במוסך מורשה עמיגל בדרום , העניין שיש רק עוד קליאו אחת באיזור לכן אין להם נסיון בדגם הזה בכלל.

 

גם בטלפון הם לא נחמדים, והם הכי לא נחמדים כשאתה רוצה לדעת על מה אתה משלם ולא מוכן לשלם בצורה עיוורת. הם לא עשו לי נזקים משמעותיים, אבל הם עשו טעויות, עשו בעיות כשדרשתי שיטפלו בהן והכי גרוע - לא נתנו לי הרגשה שאני יכול לסמוך עליהם.

 

לצערי, אין לי כרגע מוסך אחר שאני יכול להמליץ עליו בחום. הבנתי מכספר שהמרכזי בראשון טוב, אבל אין לי ניסיון שם. אני גר ברעננה כך שאני מניח שבפעם הבאה אנסה את מוסך רנו שבאזור התעשיה - זה מוסך קטן למדי אבל כשקפצתי לשם לשאול משהו הם היו מאוד נחמדים וטענו בתוקף שיש להם הרבה ניסיון עם הקליאו ספורט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה כל פעם מדהים אותי מחדש המצוקה של המוסכים, ליתר דיוק מוסכים מקצועיים שאני יוכל סמוך עליהם גם בהתפשרות של יחס או מחיר.

 

במנור גם לי יש ניסיון רע ואני מתכוון להמנע מללכת לשם, אני גם ינסה את המוסך ברעננה נראה איך עובדים שם.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
גם בטלפון הם לא נחמדים, והם הכי לא נחמדים כשאתה רוצה לדעת על מה אתה משלם ולא מוכן לשלם בצורה עיוורת. הם לא עשו לי נזקים משמעותיים, אבל הם עשו טעויות, עשו בעיות כשדרשתי שיטפלו בהן והכי גרוע - לא נתנו לי הרגשה שאני יכול לסמוך עליהם.

 

לצערי, אין לי כרגע מוסך אחר שאני יכול להמליץ עליו בחום. הבנתי מכספר שהמרכזי בראשון טוב, אבל אין לי ניסיון שם. אני גר ברעננה כך שאני מניח שבפעם הבאה אנסה את מוסך רנו שבאזור התעשיה - זה מוסך קטן למדי אבל כשקפצתי לשם לשאול משהו הם היו מאוד נחמדים וטענו בתוקף שיש להם הרבה ניסיון עם הקליאו ספורט.

 

רוני

 

איזה מצב מעצבן , אי אפשר לסמוך על אף נותן שירות בישראל

הלכתי למוסך עמיגל מורשה רנו בבאר שבע

נכנסתי למוסך אמרת להם שאני צריך להחליף מיסב בגלגל אחורי שמאלי

פתחו את הגלגל אחרי 4 שעות!!

אחרי 5 דקות חזרו אליי בטענה שהם לא הצליחו לפרק את המיסב מהצלחת ולכן אני צריך לשלם להם 1500 ש"ח על צלחות חדשות!!

לא הסכמתי הלכתי למוסך אחר , הכניסו את הצלחת עם המיסב לתוך קערת נפט אח"כ חיממו עם ברנר את המיסב , 2 מכות והוא יצא

הרכיבו מיסב חדש ובנוסף החליפו 2 רפידות חדשות על הדרך כי הם היו גמורות מאחור

סה"כ 700 ש"ח , אני לא יודע כמה היו לוקחים ממני גם על הרפידות במוסך עמיגל.

אבל חסכתי בשקט 1000 ש"ח בגלל עירנות ועקשנות.

 

דרך אגב , לגבי המוסך המרכזי בת"א , לא כדאי לטפל שם??

פורסם

אני מתפלא שלא דחו אותך על הסף.. ההנחייה של היבואן היום היא שאין החלפה של מיסב בלי צלחת (מחיר צלחת הוא 1100 שקל לפני מע"מ).

הטענה לפיה הם לא עושים את זה כי זה עלול לעוות את הצלחת, תירוץ עלוב לעניות דעתי כי גם ככה זורקים את הצלחת הישנה אז מה כבר הסיכון פה?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אם כבר אתם מדברים על מוסכי רנו...

לפני כחודשיים נכנסתי למוסך "צמרת" באשדוד, מורשה רנו כמובן, וידוע גם כמטפל ברכבים צבאיים בדומה למוסך בבאר יעקב, וזה כבר אומר הרבה. נכנסתי סך הכל לקנות אטם לבית מצערת.

בדרכי החוצה ראיתי את בעל המוסך עומד עם אחד מהמכונאים הבכירים (לפחות ככה זה נראה) ליד האוטו שלי. אני עובר לידם ושומע את השיחה הבאה:

 

המכונאי: "תגיד, איזה קליאו זאת?"

בעל המוסך: "קליאו 1800... נראה לי"

 

עליתי לאוטו כאשר אני מתאפק שלא לצחוק בקול רם ועפתי מהמקום. :lol:

פורסם
כמה הערות לגבי הקליאו:

1. שיפורים אטמוספריים לא יניבו מי יודע מה הבדל. המנוע מתוכנן במקור באופן מאוד נציל ואין ממש איפה להרוויח עוד כח.

 

2. לנסיעה מנהלתית יש מספיק כח גם ב-2700 סל"ד, המנוע ממש לא מת.

 

3. לנסיעה חזקה כמובן יש לשמור על סל"ד גבוה, ההילוכים מחולקים לא רע בכלל ואפשר לשמור על הסל"ד בתחום היעיל, מעל 4000, בלי בעיה.

 

4. אני לא דוקטור לקליאו, אבל לפני שקניתי עשיתי בין היתר סיבוב על אחת עם ג'נטים 17 (צבע בורדו, דור ראשון, עם פנסי קסנון) והיא הרגישה חלשה משמעותית ממה שאני מכיר מיתר הקליאואים. למיטב הרגשתי אני נוטה לייחס את זה לג'נטים בגודל המוגזם.

 

5. חזרה למידה המקורית לא צריכה להיות בעיה לאשר.

 

מצד שני , למרות שלא נהגתי על קליאו עם גאנט מקורי אז אני לא יכול להשוות

גאנט 17 רחב יותר עם חתך נמוך יותר מרגיש מאוד יציב בסוויפרים ארוכים

כמעט שאין זווית גלגול

אני לא יודע איך לכוון את הקוני אז פשוט כוונתי את זה על חצי מהקשיחות

אולי מישהו יסכים לתת לי לנהוג על גאנטים מקוריים ???:lol: (והוא ינהג על שלי במקביל)

 

סלחו לי על הבורות , אבל מישהו יכול להסביר לי קצת על מנורות הקסנון?

אני יודע רק שזה אור לבן נעים כזה ואולי מאיר יותר טוב

ראיתי גם כל מיני מספרים 6000 , 9000 וכו'

איך מרכיבים דבר כזה?

צריך רק להחליף את המנורות עצמם (שעולות כמה ש"ח בד"כ) או שזה כל הפנס

מה העלות?

מה היתרונות?

 

http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&submitsearch=Search&satitle=clio+172+xenon&sacat=-1%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search

 

זה לא אמור לעלות כמה אלפים?

איזה מהם מתאים לקליאו (ב EBAY) ? ואם זה באמת קסנון?


×
×
  • תוכן חדש...