Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור, תודה רבה על הפירוט. אם כך אני יכול לתאר לעצמי שגם לי יש בעיה דומה. המד מגיע לחצי רק בעמידה (ולא עולה מעבר!) אבל בנסיעה הוא כמעט אף פעם לא על החצי. קצת מתחת בקיץ, הרבה מתחת בחורף.

 

אני אבצע את ה"בדיקה" שלך, ואפתח מכסה אחרי נסיעה ארוכה לראות אם המנוע חם או לא. אם לא, אקפוץ כנראה לבדוק את המוסך בהרצליה (יותר נכון, לשלם להם את ה-500 שקלים :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אני ממאוכזבי מנור

לי הספיק היחס הטלפוני

דבר שהבטיח שלא אראה את קצה חוטמי וקצה חוטמה של הקליאו במוסך הזה.

 

בסוף טיפלתי ב"אמיל" חולון שגם הם די איכזבו.

פורסם

רוני, אני לא בטוח שיש לך תקלה בכלל.

 

אצלי ובעוד מספר קליאואים שאני מכיר המד מגיע לחצי רק בנסיעה עירונית או פקקים או עמידה.

בנסיעה בינעירונית (לא חשוב אם 80 או מהירות של שלילה) המד נמצא קבוע על קצת פחות מחצי.

 

מה שכן - החימום עובד פיקס בכל מצב, בניגוד לתקלה שתוארה בעמוד הקודם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
רוני, אני לא בטוח שיש לך תקלה בכלל.

 

אצלי ובעוד מספר קליאואים שאני מכיר המד מגיע לחצי רק בנסיעה עירונית או פקקים או עמידה.

בנסיעה בינעירונית (לא חשוב אם 80 או מהירות של שלילה) המד נמצא קבוע על קצת פחות מחצי.

 

מה שכן - החימום עובד פיקס בכל מצב, בניגוד לתקלה שתוארה בעמוד הקודם.

 

זה באמת מוזר עכשיו שאתם מדברים על זה

גם ביום חם בטיול שעשיתי לפני שבוע

בנסיעה יחסית חזקה

המנוע כמעט ולא מתחמם , מחוג חום המנוע תמיד נע בין רבע לבין קצת פחות מחצי.

זה או שיש בעיה , או שהרכב חזק מידי וכביכול לא ממש מתאמץ ומערכת הקירור עובדת מצויין

פורסם

תראו, עשיתי אתמול בערב את ה"בדיקה" של ליאור - אחרי נסיעה פתחתי מכסה וניסיתי לגעת במנוע. לא רק שהוא היה קר כקרח, אפילו הסעפת הייתה חמימה בלבד, ויכולתי לגעת בה שניות ארוכות ללא בעייה.

 

העניין הוא, שבאמת אין לי מושג מה זה אומר, כיוון שהרכב נוסע נהדר, המנוע מגיב כראוי, צריכת הדלק טובה כתמיד והחימום עובד פיקס.

 

בכל מקרה אתקשר למוסך להתייעץ, נראה איך יתייחסו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא חוכמה לגעת בסעפת יניקה ובמכסה השסתומים מיד לאחר עצירה.

 

המנוע יונק אוויר קר מבחוץ שמקרר את הסעפת, האוויר מחזיק הרכב מקרר את מכסה השסתומים יותר מאשר השמן החם שמגיע לשם מחמם אותו.

 

בקיצור שום דבר חדש.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

תראה, אני לא יודע אם זה סטנדרטי בקליאו, אבל במכוניות שהיו לי קודם פשוט לא היה ניתן לגעת במנוע לאחר נסיעה. הוא היה חם מדי.

 

אולי תשתף אותנו מניסיונך? האם לדעתך זה תקין שטמפ' המנוע עומדת על פחות מרבע בנסיעה (לפעמים הרבה פחות), ופחות מחצי בעמידה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לגבי הרישא, לא ידעת היכן לגעת :wink: , גם שם היה קר לפרק זמן מסויים מעצירת הרכב.

 

בקליאו טמפרטורת העבודה התקינה מוצגת במספר לא מבוטל של כלים באמצע הסקלה (מחט אופקית) או מעט מאוד מתחת לזה.

הנ"ל ללא קשר לטמפרטורה בחוץ וללא קשר למהירות הנסיעה.

 

שעון חום על רבע מהלך מצביע על טמפרטורת נוזל קירור נמוכה מידי או תקלה שקשורה לצג הטמפרטורה שמציג טמפרטורה שגויה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

טמפ' נוזל קירור נמוכה מדי ללא קשר לחום המנוע פיזית בנגיעה ביד מיד לאחר עצירה? כלומר יכול להיות שהמנוע יהיה חם למגע אך טמפ' נוזל הקירור (=מיקום המחט) נמוכה?

 

מהן הבעיות שיכולות לנבוע מנסיעה לאורך זמן בטמפ' נמוכה? שוב - לא הרגשתי שום שינוי בצריכת הדלק והמנוע סוחב כרגיל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא חוכמה לגעת בסעפת יניקה ובמכסה השסתומים מיד לאחר עצירה.

 

המנוע יונק אוויר קר מבחוץ שמקרר את הסעפת, האוויר מחזיק הרכב מקרר את מכסה השסתומים יותר מאשר השמן החם שמגיע לשם מחמם אותו.

 

בקיצור שום דבר חדש.

 

 

יכול להיות שאתה צודק, אבל שוב, הרכב אצלי כבר הרבה זמן ואף פעם לא הייתה לי בעיה של חום - עולה או יורד. המחט של מד החום אף פעם לא זזה מהחצי, גם בנסיעות חזקות וגם בנסיעות רגילות.. קיץ חורף, לא משנה.

 

בנוסף, גם בחורפים שעברתי עם הרכב, תמיד המנוע עצמו היה חם, גם אחרי נסיעות בכבישים פתוחים, אם הייתי פותח מכסה מנוע הייתי יכול ממש להתחמם מולו.

 

אצלי "התקלה" החלה בסימנים של תזוזת המחט למעלה למטה, עד שהייתה מתייצבת קצת פחות מחצי. בגלל שהרכב אצלי כבר הרבה זמן, הרגשתי שמשהו לא תקין פה. כאמור הסימפטום האחר היה שהיא התייצבה על הרבע וסירבה להגיע לחצי וכמובן, גם החימום לא בדיוק חימם.

 

שוב, הרכב אצלי כבר הרבה זמן, כך שאני מכיר אותו די הייטב, בכדי להבחין שמשהו תקול.

ואכן, הסתבר שהטרמוסטט הוא החלק התקול. כעת לאחר שהוחלף מד החום לא זז מילימטר מהחצי.

פורסם

רוני, ההתמקדות צריכה להיות בטרמוסטט וחיישן חום.

לדעתי זיוף בחיישן פחות סביר אבל עדיין רצוי לבדוק.

בדיקה נוספת היא כמובן להשוות טמפ' בין צינור מים תחתון לצינור העליון.

Veni Vidi Vici

פורסם

תודה לכולם, אני בהחלט אטפל בזה. בינתיים כבר הספקתי להרים טלפון למוסך רנו בהרצליה פיתוח. ענה לי מישהו שדיבר בצורה כל כך מבולבלת ועמומה שבקושי הבנתי מה הוא רוצה ממני, שלא לדבר על כך שהוא דיבר עם עוד איזה עשרה אנשים במקביל כשאני על הקו. כשהצלחתי בסוף לבקש ממנו לבדוק אם יש אצלו טרמוסטט לאוטו שלי כדי שלא אצטרך לבוא שוב (כי 99% שזו הבעיה) הוא אמר שהמחסנאי יגיע בשלוש ושאז אתקשר שוב לבדוק - ואז אמר ביי וניתק לי בפנים.

 

התקשרתי עכשיו, אמרתי "זה שוב אני עם הקליאו ספורט, בקשר לטרמוסטט. אמרת שתבדוק עם המחסנאי". מאותו רגע הוא פרץ בשטף דיבור בלתי מובן, כשחצי מהזמן נראה היה שהוא מכוון בכלל למישהו אחר שנמצא לידו, ובסוף אמר "ביי" וניתק.

 

:|

 

:?

 

טוווב...

 

ובכל זאת, אני אתן להם סיכוי. אם הוא לא יחזור אלי, אתקשר אליהם שוב מחר ואקווה לטוב :screwy:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, במוסכי רנו כאשר אתה רוצה לברר על חלק כלשהו, האפשרות הכי טובה היא לבוא עם מק"ט מוכן. ככה אתה מקבל תשובה מהירה, ברורה ויודע שמדברים על חלק שמתאים לך.

תן לי דגם מנוע ותוך 5 דק' יהיה לך מק"ט.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
תודה לכולם, אני בהחלט אטפל בזה. בינתיים כבר הספקתי להרים טלפון למוסך רנו בהרצליה פיתוח. ענה לי מישהו שדיבר בצורה כל כך מבולבלת ועמומה שבקושי הבנתי מה הוא רוצה ממני, שלא לדבר על כך שהוא דיבר עם עוד איזה עשרה אנשים במקביל כשאני על הקו. כשהצלחתי בסוף לבקש ממנו לבדוק אם יש אצלו טרמוסטט לאוטו שלי כדי שלא אצטרך לבוא שוב (כי 99% שזו הבעיה) הוא אמר שהמחסנאי יגיע בשלוש ושאז אתקשר שוב לבדוק - ואז אמר ביי וניתק לי בפנים.

 

התקשרתי עכשיו, אמרתי "זה שוב אני עם הקליאו ספורט, בקשר לטרמוסטט. אמרת שתבדוק עם המחסנאי". מאותו רגע הוא פרץ בשטף דיבור בלתי מובן, כשחצי מהזמן נראה היה שהוא מכוון בכלל למישהו אחר שנמצא לידו, ובסוף אמר "ביי" וניתק.

 

:|

 

:?

 

טוווב...

 

ובכל זאת, אני אתן להם סיכוי. אם הוא לא יחזור אלי, אתקשר אליהם שוב מחר ואקווה לטוב :screwy:

 

רוני

 

פנה למנהל המוסך.

לעובד כנראה חסרה שן או שתיים.

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם
רוני, במוסכי רנו כאשר אתה רוצה לברר על חלק כלשהו, האפשרות הכי טובה היא לבוא עם מק"ט מוכן. ככה אתה מקבל תשובה מהירה, ברורה ויודע שמדברים על חלק שמתאים לך.

תן לי דגם מנוע ותוך 5 דק' יהיה לך מק"ט.

ליאור

 

זו קליאו CB0M מנוע F4R 730.

 

תודה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...