Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתחתי בעבר שרשור שאני זקוק לסכמות חשמל למנוע M10 נפח 1800 4בוכנות של BMW318 דגם E30, אני צריך בעיקר את הסכמה של הצמת חשמל - מחשב הזרקה ג'טרוניק (סכמה שונה מהמחשב מוטורוניק), עמוס העלה סכמה גרמנית, שלא ממש עוזרת למכונאי שלי עקב השפה.

השגתי מחבר פורום ZIK הרבה מאוד סכמות, אבל של מנוע 6בוכנות ומחשב מוטורוניק, מה שלא ממש עוזר.

הייתי שמח אם מישהו יוכל לארגן לי סכמה שמתאימה למנוע שלי, או אפילו אם מישהו יודע על ספר היינס למכירה לרכב הזה.

 

תודה רבה רבה, אור.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אין מצב שזה מנוע M10 למה המודל הכי חדש של מנוע כזה היה בשנת 1978 :lol: .

תבדוק עוד פעם מה כתוב ברשיון אם כתוב כך אז סימן שיש טעות או משהו, תבדוק מה כתוב על הבלוק של המנוע.

 

אנחנו חייבים דגם מנוע בשביל שנוכל לעזור לך :-)

פורסם
אין מצב שזה מנוע M10 למה המודל הכי חדש של מנוע כזה היה בשנת 1978 :lol: .

תבדוק עוד פעם מה כתוב ברשיון אם כתוב כך אז סימן שיש טעות או משהו, תבדוק מה כתוב על הבלוק של המנוע.

אנחנו חייבים דגם מנוע בשביל שנוכל לעזור לך :-)

 

יקירי, מומלץ בחום לעשות שיעורי בית לפני שאומרים משפטים מעין אלה שהשמעת.

מנוע הM10 יוצר עד שנת 90 או 91 עבור השוק של BMW SA.

בלי קשר, בE30 ששווקה בארץ, מנועי הM10 1800 עשו חייל ושווקו עד שנת 1988.

אור, סכמות של המנוע תוכל למצא באתרים של E21 או E28, ואם בא לך לחפש קצת - תעבור באתר הבא ותנבור קצת...

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...