Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיימים שני תצורות של סאב זה:

12VQ - שהוא בעל סליל אחד של 4 אוהם.

12DVQ - שהוא בעל שני סלילים של 4 אוהם.

 

איפה אפשר למצוא את הסאב עם שני הסלילים?

 

תודה. אופיר

פורסם

הסאב המדובר של infinity הוא הסאב בקישור? -

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=kappabox1203&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=177

 

לפי מה שנתון באתר יש שני סוגים:

kappa

kappa perfect

בחיפוש בפורום ראיתי שמדובר על סאב - infinity kappa perfect 12.1

האים זה הסאב בקישור הנ"ל?

 

אם לא - אם משהו יוכל לתת לי קישור זה יהיה נחמד.

תודה. אופיר

פורסם

לא! זה האינפיניטי קאפה 120.3 שבא עם תיבה מקצועית של היצרן עצמו 28 ליטר אטומה

 

זה במקרה הסאב שמותקן אצלי (כרגע לא מותקן - אבל ברשותי)

 

זה סאב חביב מאוד אבל זה לא הפרפקט

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לא! זה האינפיניטי קאפה 120.3 שבא עם תיבה מקצועית של היצרן עצמו 28 ליטר אטומה

 

זה במקרה הסאב שמותקן אצלי (כרגע לא מותקן - אבל ברשותי)

 

זה סאב חביב מאוד אבל זה לא הפרפקט

 

הסאב KAPPA PERFECT12DVQ

12" Die-cast subwoofer

http://www.infinitysystems.com/caraudio/product.aspx?ProdId='KAPPA+PERFECT12DVQ'&Ser=KPE&Cat=SUB

פורסם

זה מה שחשבתי!

 

בפומפה לא ראיתי את הסאב הזה.

באיזה אתר אני יכול לראות מחירים שלו? ( של סליל יחיד וכפול )

 

תודה.

פורסם

לגבי סליל כפול אני לא יודע.

 

את שלי (סליל יחיד) רכשתי עם תיבה (אחרי הנחה) ב1500 לפני שלושה וחצי חודשים. היום ניתן למצוא אותו ללא תיבהב1400+-

 

ניב

לא חותם

×
×
  • תוכן חדש...