Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב זה מודל 99 מאד מרוצה,אך לאחרונה מזה כ-1/2 שנה מצלצל המנוע .

החלפתי תחנות דלק לא עוזר,פניתי למוסך המרכזי בבני ברק שם נאמר לי שהבעיה ידועה לעבור לדלק 98 אוקטן וגם אז לא מבטיחים שהבעיה תיפתר,אך הפחתה בצלצולים תהיה בטוח.

מישהו יכול להחכים אותי למה התחילה אצלי הבעיה כעת ולא היתה תמיד אם לטענתם הבעיה ידועה ?

האם יש פיתרון לבעיה ? בנסיעה בעליות זה ממש תיזמורת וזה לא נעים לאוזן

ומכריח אותי להאיט בהאצה,מה גם אני מראש בהילוך נמוך.

פורסם

מישהו יכול להחכים אותי למה התחילה אצלי הבעיה כעת ולא היתה תמיד אם לטענתם הבעיה ידועה ?

האם יש פיתרון לבעיה ?

היי

 

תופעת הצילצולים (דטונציה ב"עיברות" המותג הלועזי) נובעת כתוצאה מהליך שריפה לקוי (ליתר דיוק- שאינו מושלם) בתאי השריפה.

 

הצילצול הינו תוצר שמיעה של התנגשות גזי דלק שרוף מהמצת (פלג) שבצילנדר לבין גזים שרופים מתא השריפה עצמו.

 

הדבר עלול לנבוע מהסיבות הבאות:

 

דלק באיכות ירודה,

תקלת זמן הזרקה ולחץ הזרקה (זמן הזרקה הינו תוצר סופי של חיישני המנוע ומחשב ניהול המנוע)

מצתים לקויים/לא מכוונים/לא מתאימים

ניצוץ לקוי

תיזמון ניצוץ לקוי

חום מנוע (בתא השריפה)

פיח (סיבה מהותית לתופעה זו)

 

ועוד

 

 

 

כדאי לחבר סקנר לרכב , ומכשיר 4 גזים, לעבור על הכל.

 

אני שוב מציין, שלא כל מי שמחזיק ומתפעל סקנר ומכשיר 4 גזים, יודע בהכרח להבין את הנתונים שהמכשיר מראה לו.

 

להקשיב טוב טוב למנוע , הבעיות האלה היו עוד טרם היו מחשבים ברכב. עקב ריבוי מחשבים וחיישנים, בעלי מקצוע לעיתים קופצים גבוה מידי , מוקדם מידי.

 

יתכן ורצוי לבצע אינפוזיה איכותית.

מייד לאחר מכן, יש לוודא טיפול איכותי בחלפים מתאימים לפי הוראות יצרן, פילטרים מקוריים, דגש על מצתים ועוד.

יש לקחת בחשבון טרם ביצוע מהלכים כאלה ואחרים, שהתוצאות לעיתים אינן עולות בקנה אחד עם הציפיות, ויש לכך סיבות, ברשותך, הפעם, אפסיק כאן את ההתייסות.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מכיון שאתה מגדרה, אז פנה אל "נ. איל ושות' מעבדת רכב ממוחשב" שברח' המתכת 26 א.ת צפוני אשדוד, טל' 08-8604615 או 057-7575544 ובקש את איל.

אני כמעט משוכנע לחלוטין שהוא יוכל לאבחן הבעיה ולתקנה.

אתרו המחודש והמעניין הנו http://vehicle-lab.net

נשמח לקבל עדכונים ממך.

בברכת חג שמח - רפי לין :idea:

×
×
  • תוכן חדש...