Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קוואליר


ofir10
שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

מלבד ה"שם" השלילי של רכב זה, איך הרכב מבחינת תחזוקה,נוחות נסיעה,אמינות ודלק,

מישום שלדעתי רכב זה מאוד יפה וזול ביחס למכוניות אחרות . ?

תודה.

:-) ofir10
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה"שם השלילי" שיש לרכב הזה, במידה ואכן קיים, בא מאנשים שאין להם מושג מהחיים שלהם ולא נהגו אף פעם בקוואליר.

 

מנסיון על אחת, אני יכול לומר שזה רכב מהנה לנהיגה. חזק מאוד, גם בסל"ד נמוך!

הנוחות לא משהו, בעיקר בגלל מושבים לא נוחים כ"כ.

צריכת דלק - ממוצעת לאוטומטית משפחתית (1 ל-10 בממוצע).

מבחינת אמינות, התקלות שהיו לי ברכב היו יחסית קלות וזניחות.

 

הדגם המומלץ לקוואליר הוא LS, ואם אפשר גם משנת 98 ומעלה (משנה זו הוא בא עם מנוע 2400 ו-150 כ"ס).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנו היה קוואליר שנת 97 אוטומט CS אני יכול להגיד לך שזה אוטו אמין מאוד, לא היה מטופל בכלל בחברה ולא בכלום ובקושי בעיות היו לו.

בסה"כ אוטו מאוד טוב למשפחה וקח אותו רק אם אין לך בעית תקציב לדלק( היה זולל לעומת ההונדה שיש לנו עכשיו 2004 )

הקוואליר כבדה אבל המנוע בהתאם 2200, היא גם יפהפייה ( בתנאי שהטמבונים והמראות צבועים בצבע הרכב והידיות גם ).

אם אתה קונה, אז קח בחשבון כשתמכור אותה תפסיד הרבה כסף לכן תתמקח עם המוכר על המחיר ותוריד אותו לכמה שפחות.

שלנו המחירון היה 32 ומכרנו אותה ב 17 ( יד 3 210 אלף ק"מ )

בסה"כ לפי דעתי אם לא אכפת לך להיתקע עם אוטו הרבה זמן תקנה!

מחפש קומפוננט עד 300 שקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסרונות:

בסיס מיושן, לא אמין (בייחוד האלטרנטור ומע' חשמל), לא בטוח (אקטיבית ופאסיבית) ואף לא יציב וחסר אחיזה. תא נוסעים בסיסי עם פלסטיקה זולה, רכב חלש ביחס למצופה וחוסר סחירות (ניתן לרכוש בכ2/3 ממחיר המחירון).

 

יתרונות:

מרווח תא הנוסעים, עיצוב יחסית נאה, מזגן מצויין, ניתן לרכוש במחיר זול מהמחירון.

 

לטעמי היתרונות לא מצדיקים את רכישתה על פני המתחרות.

 

נ.ב.

תצרוכת הדלק שפויה ופחות נוראית משצפוי (כ1/9 ככל שזכור לי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הקוואליר לא יציבה בטווח המחיר אז מי כן?
בשיוט בכביש מהיר במהירויות לאו דווקא גבוהות (כ130 קמ"ש) הרכב מתנודד ומקפץ לו בעצבנות ומשרה תחושה של חוסר ביטחון (ולא פעם גם את התחושה של ריחוף לאחר קפיצה קטנטונת. אציין שהצמיגים היו תקינים וכי לא היה לכלוך וכיו"ב על הכביש ושמדובר בתחושה שהייתה קיימת בעוד קוואלירים שנהגתי בהן). במתחרות היפניות והאירופאיות (ואף ברכבים אחרים) לא זכור לי שנתקלתי בתופעה של חשש לנהוג במהירויות שכאלה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב חלש ביחס למצופה

אני לא יודע על מה אתה מדבר. הרכב חזק מאוד ביחס למשפחתיות בקטגוריה. המנוע הגדול יחסית 2200 בעל 115 כ"ס נותן הרגשה של המון כוח לאורך כל רצועת הסל"ד, בזמן שרכבי ה-1600 למינהן רק מתחילים לזוז ב-5500 סל"ד. וזה אחת הסיבות העיקריות למה הרכב הזה מהנה לנהיגה.

בקשר לאחיזה, כמו כל רכב את צריך לדעת את הגבולות שלו. כמובן שאם תנשה לעשות פניה בצומת ב-80 קמ"ש, התוצאות לא יהיו נעימות... סה"כ אני חושב שכשיודעים בדיוק את הגבולות של הקוואליר, יודעים גם לשלוט עליה כמו שצריך והיא נותנת תמורה ראויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע על מה אתה מדבר. הרכב חזק מאוד ביחס למשפחתיות בקטגוריה. המנוע הגדול יחסית 2200 בעל 115 כ"ס נותן הרגשה של המון כוח לאורך כל רצועת הסל"ד, בזמן שרכבי ה-1600 למינהן רק מתחילים לזוז ב-5500 סל"ד. וזה אחת הסיבות העיקריות למה הרכב הזה מהנה לנהיגה.

בקשר לאחיזה, כמו כל רכב את צריך לדעת את הגבולות שלו. כמובן שאם תנשה לעשות פניה בצומת ב-80 קמ"ש, התוצאות לא יהיו נעימות... סה"כ אני חושב שכשיודעים בדיוק את הגבולות של הקוואליר, יודעים גם לשלוט עליה כמו שצריך והיא נותנת תמורה ראויה.

אתה לא חייב לקבל את דעתי ואולי על הנייר זה נראה יפה, אבל בפועל מניסיוני עימה (וכן אני מדבר על ה2.2), התחושה שיש לה יותר כוח מיפנומטית הוא זניח (בנוסף לא הייתי אומר באותה הנשימה על הקוואליר מהנה לנהיגה). לעניין גבולות הרכב, אני לא העזתי לקחת אותה לגבולותיה (מה גם שלהתקרב אליהן זו לא בעיה כל כך גדולה, כל שצריך זה להעיז לעשות כן :lol:).

 

אני לא אומר שהקוואליר לא מספקת תמורה ראויה ביחס לתקציבה, אלא שבדיעבד, אני מחזיק בדעה שהמתחרות מציעות חבילה שתפורה טוב יותר מהקוואליר, גם אם הן פחות חזקות (מבחינת המנוע), פחות מרווחות ובעלות שנתון נמוך יותר מאשר קוואליר מקבילה באותו המחיר (אשר יש לה פחות קילומטראז). היא פשוט לא ממש מציעה חבילה שמצדיקה את העדפתה על פני מתחרותיה (גם אם במספר פרמטרים ספציפיים היא כביכול גוברת על מתחרותיה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...