Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

..להשאיר את הרכב בשכונה לא מוכרת

 

file1120.jpg

 

כמה כוכבי ריסוק זה?

 

file1140.jpg

 

אהבה אסורה?

 

file1050.jpg

 

לכל אוהבי ZX

 

file1114.jpg

 

מוסך חצר (מי מזהה איזה אוט זה?)

 

file1058.jpg

 

זהו להיום

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אכן ידידי

 

והוא עמיד בעיקר לבלוקים כפי שאתה רואה :twisted:

 

והוא מזכיר את המולדת :twisted:

 

אני מקדיש את התמונות לGOOGLE

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הרמן יש לך קצת מידע על הוולגות האלו?

שמעתי שזה תותח של אוטו 8)

 

הבנתי שזה אוטו שחי דורות.. זה בטח מהדגמים הישנים,

איזה מנועים וכד' יש שם.. ?

 

זה נחשב לאוטו יקר יחסית ללאדות שאנחנו מכירים לא ?

 

דרדרוסיה :drinking:

פורסם

אני רואה שהרוסים עוסקים רבות בהשתלה של שילדות מפורסמות כמו של הוולגה על ZXים...

אפילו בתחום הזה של ההשתלות הם מקדימים אותנו :lol:

:-)

פורסם
הרמן יש לך קצת מידע על הוולגות האלו?

שמעתי שזה תותח של אוטו 8)

 

הבנתי שזה אוטו שחי דורות.. זה בטח מהדגמים הישנים,

איזה מנועים וכד' יש שם.. ?

 

זה נחשב לאוטו יקר יחסית ללאדות שאנחנו מכירים לא ?

 

דרדרוסיה :drinking:

 

אם אני לא טועה הוולגות הגיעו עם מנוע 1.3 ל' ו 64 כ"ס , האוטו היה מאוד נוח ורגיש די חזק .

הוא יותר יקר מהלאדות .

פורסם

הוולגות הישנות החזיקו מעמד דורות... הן היו פשוט טנקים על גלגלים. חרא של מכוניות, אין ספק.

קבלו:

http://www.gaz.ru/eng/avt/volga/3110/index.asp

 

הוולגות החדשות יותר טובות... 130 כ"ס ! :roll:

 

 

תדפדפו באתר http://www.gaz.ru, יש להם מבחר לא מבוטל של רכבים !

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

לא נראה לי שאוטו כזה היה מבייש כל ערס מצויי.... אם לקחת את הטנק הזה, שכבר יש לו 130 כ"ס, לשפר קצת, ולהביא לארץ, אתה התותח של הכביש ! :)

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

×
×
  • תוכן חדש...