Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל שצריך בכוח להוציא ממך מידע ..

 

מדובר בטרובו דיזל או בדיזל אטמוספרי רגיל ?

מאיפו וממי אתה קונה ?

קמה קילומטרים יש לרכב המיועד ?

אני מניח , שאם אתה קונה מחר, כבר ראית את הרכב .

 

ותרשה לי לשאול אותך משהו .

האם ביצעת חישובי עלויות ואתה בטוח שרכישת מכונית עם מנוע דיזל כדאית לך ?

להזכירך , הדיזל היום לא כדאי, כמו שהיה פעם , ובעוד מספר חודשים כדאיות הדיזל תרד עוד יותר.

 

לגופו של עיניין - בין מכוניות הדיזל בתקציב נמוך , קסארה היא אחת הממולצות.

 

אמינות תלויה יותר מכל דבר במצב המכונית הספציפית ובמה עבר עליה.

תעשה חיפוש בפורום על המילים "קסארה דיזל"

אם ישארו לך שאלות , תשאל כאן .

בהצלחה בקנייה מחר.

 

 

פורסם

הקישור מדבר על קסארה HDI , אחרי מתיחת פנים בשנת 2001 .

בשנת 2000 מדובר עדיין במנועים מהדור הישן , וגם השואל לא אומר , באיזה מנוע הוא מתעניין.

 

 

פורסם

שנת 2000

מנוע 1900 דיזל בלי טורבו.

צבע לבן

טסט לעוד שנה

נראה טוב ומטופל רק בחברה יש שלישית עשה טיפול 10K לפני 10 ימים.

גיר רגיל

עשה 230,000 קילומטר

 

הורדתי את הבנאדם (פרטי) כל הידים לפני זה היו פרטיות ל 22000 שקל הוא רצה 25K .

אני נוסע הרבה ואני צריך מכונית עם צריכה נמוכה של דלק או סולר.

 

אני מתעסק במחשבים וכל היום אני בנסיעות מחוץ לעיר ובתוך העיר.

 

שכחתי להוסיף עוד משהו?

פורסם

מנוע אטמוספרי (בלי טורבו ) - המנוע האמין ביותר בכל הקסארות, כולל בנזין.

המנוע הזה נפוץ מאוד בארץ (ברלינגו/פרטנר/306/ZX)

הרכב ממש לא מהיר, אבל גם לא עגלה.

קילומטרז גבוה, אבל סביר למכוניות מסוג זה.

22000 אלף ש"ח זה יפה , אבל מהו מחיר המחירון ?

צריכת דלק בנסיעה בינעירונית - כ 17 ק"מ לליטר , אולי אפילו יותר טובה .

 

בדוק מתי החליפו רצועת טיימינג (כל 90 אלף או 3 שנים)

בדוק , אם משאבת ההזרקה עברה שיפוץ. בקילומטרז כזה יתכן ויהיה בו צורך ואז מדובר באלפי שקלים.

בדוק מצב המייסבים בסרן האחורי.

בדוק את הרכב במכון בדיקות קנייה .

 

 

פורסם

חברה שלום,

 

אני מרגיש כמו סבא כאן בשרשור, אבל נהנה לקרוא כל מילה!

 

תכלס אני כבר יומים קורא שרשורים על סיטרואן דיזל, הסקסו והקסארה. אם הבנתי נכון אלו האופציות היותר טובות שעומדות לרשותי בתקציב של 30K.

 

בעקרון אני מחפש רכב משפחתי חסר ריגושים (זה מה יש בשלב זה של החיים...) ובעיקר בעיקר חסכוני בעלויות.

יש למישהו העדפה בנושא האמינות בין השתיים?

ואם כבר מדברים על חיסכון בעלויות התדלוק, האם אני שוגה בהבנתי שבסוף משלמים על כך בירידת הערך המטורפת של הרכבים האלו??

 

האם יש עדיין הגיון בדיזל לאור המדיניות המשתנה? מה לגבי עלויות טיפול לעומת מנוע בנזין?

 

אז תעשו ג'סטה ותעזרו בבקשה לקשיש כמוני להבין אם הוא מפספס את האלמנט...

 

אגב, הרכב יעשה כ 25K ק"מ בשנה ויעלה לירושלים כל יום.

כמובן שרכב גדול יותר עדיף יותר אבל כל זמן שההפרש בעלויות לא הסטרי.

 

תודה,

 

עודד.

×
×
  • תוכן חדש...