Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול להניח שמי שקנה את הסט של MBQ כנראה קנה אותו בלי לשמוע מראש וגילה להפתעתו שטוויטרים של MBQ "צורחים" וזה כנראה צרם לטעם האישי שלו והוא החליט "להרגיע" את הטוויטרים בעזרת קבל 4.7 מיקרו פאראד "סטנדרטי"...

 

לגבי טיב הסט - אני לא מתמצא בדגמים של הMBQ ואני לא יודע אם זאת סדרה נמוכה בינונית או גבוהה

 

מה שאני כן יכול לאמר לך זה שזה רמקולים מתוצרת גרמניה, יש להם אופי סאונד חד וצלול אבל הטוויטרים שלהם צעקניים מאוד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני בא מתחום האלקטרוניקה, מבחינתי זה קבל סטנדרטי.

 

אני לא מדבר כמובן על הקבלים המפלצות שמדובר עליהן בפורום :-D

 

הורדתי את הקבלים ושומעים יותר טוב. הורדתי אותם כי הם מחוברים בצורה סופר חאפרית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בדרך כלל מחברים קבל 4.7 מיקרופארד בשביל להשתיק קצת את הטוויטר, הבעיה היא שקבל גם עובד כפילטר (קרוס) כשמחברים אותו ישירות לרמקול בטור וזה חוסם לך מעבר של צלילם שהטוויטר יכול לנגן

 

בקרוס של הMBQ יש לך אפשרות ל0 db ול 3 -

זה קשור לטוויטר - ב0 דציבל הטוויטר ינגן שטוח (מאוזן)

בזמן שב 3 - הטוויטר יושתק במחצית מהעוצמה שלו והוא אמור להיות הרבה יותר רגוע

 

כנראה שלבעל הרכב הקודם הצליל ממש ממש צרם לאוזן והוא לא היה מרוצה.

 

תשים לב שהנמכה של הטוויטר והפיכה של הפאזה שלו גם משפיעה על הבמה ברכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לדעתי תישאר עם הסט הנוכחי של הMBQ ורק תגביר אותו בצורה נאותה.

 

ולי יש את המגבר של הג'י בי אל המדובר. ואכן הוא שרף לי כבר שני זוגות טוויטרים של ג'י בי אל ושל קלריון(שהיו מחוברים לקבל ולא לקרוס נורמלי של סט קומפוננט) עד שמצאתי סט חזק שיתמודד איתו או שהקשר הוא יותר לקרוס שלו.תשובה זו בגדר תעלומה.

אבל אני מאמין שעם כיוון נכון הוא יתן לך אחלה תמורה למחיר(כמו שאני נהנה ממנו)

ככה תוכל להגביר את הקדימה ואת האחורה למגבר ולקבל תוצאה מעולה ב1000 שקל בלבד

ואם אתה מעוניין בסאב יש לך עוד 1000 מהתקציב המקורי שלך לסאב שיופעל על ידי הADM שלך וקיבל מערכת מוגברת בכל הבות וסאב במחיר של כלום

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

הסט הקדמי מרשרש בווליום בינוני ולפעמים גם נמוך, לכן אני רוצה להחליף אותו.אלא אם כן גורם הרשרוש לא טמון בסט מה שלדעתי לא הגיוני.

 

אם לא היו שם בעיות, לא חושב שהייתי בכלל פותח את השרשור הזה. ככה שהחלפת הקדמיים היא חובה.

 

אגב, האם ייתכן שקרוס ייגרום לבעיות ? הרי זהו אלמנט פאסיבי.

 

בינתיים התקנתי את המגבר שיש לי והוא מגביר בצורה יפה את האחוריים.

עד שאגיע להחלטה מה לעשות, ואמצא זמן לקנות ולהתקין (התקנה עצמית כמובן).

P1010061.JPG

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יכול להיות שזה בגלל חיווט לקוי תוצא את הסט תחבר אותו למגבר עם חיווט חדש ואז תבדוק אם הוא מרשרש אם לא חסכת לעצמך רמקול רק תעשה חיווט חדש אם כן תדע שהוא דפוק.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

×
×
  • תוכן חדש...