Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

ניסיתי לחפש בפורום אבל לא מצאתי תשובה ברורה, ואם ישנה אז תסלחו לי שלא מצאתי.

מההיכרות שלי אין בספר הטיפולים המלצה על החלפת שמן גיר, גם לא בדיקת מפלס, לא בדיקה מגנטית או כל בדיקה אחרת.

גם בספר Haynes של הרכב שלי (פולו) לא נאמר שום דבר על החלפת שמן גיר.

 

האם בגיר ידני אין צורך בהחלפת השמן? אם יש אז למה היצרן לא ממליץ?

 

תודה על התשובות.

פורסם

יש צורך להחליף שמן גיר ואם אני לא טועה זה כל 40 אלף, כמו כן זה משתנה מרכב לרכב.

 

צלצל למוסך בו אתה נוהג לטפל ברכב ואני בטוח שתהיה להם תשובה מדוייקת

בברכה יואב

פורסם

אביב שלום,

 

אנא ציין שנת הרכב ונפוח מנוע.

אכן היצרן VW לא ממליץ להחליף שמן גיר, מדוע שאלה זו הייתי מעדיף לפנות ליצרן הרכב במייל.

מומחי הפורום בחלקם ממליצים ובחלקם לא, דרך אגב במוסך צ'מפיון לא יסכימו להחליף לך שמן גיר.

איזה כייף לי :)

פורסם

לפי הטענה הרווחת, כל הבעית בגיר מתחילות לאחר החלפת שמן גיר.

אני לא מספיק סקרן כדי לבדוק את נכונות הטענה, במיוחד לאחר ששמעתי אותה יוצאת מפיהם של מספר מוסכניקים בעלי שם גם בפורם וגם מחוצה לו.

 

לעומת זאת ללמוד מנסיונם של אחרים, תמיד טוב יותר (במיוחד מטעויות).

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

בעיות בגיר אוטומט עלולות להתחיל עם החלפת השמן, במיוחד אם מדובר בהחלפה ראשונה אחרי המון ק"מ.

 

בגיר ידני למיטב ידיעתי אין שום סיכון בהחלפת שמן (כל עוד שמים שמן מתאים ולא שמן סויה...)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...