Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה קטנה נוספת על ה BG44K רק אנשים שיש להם ניסיון להגיב


master1234
שימו לב! השרשור הזה בן 6479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא צריך מכשיר, אפשר לעשות זאת עם בקבוק ריק של קולה וצינורית דקה.

כל הרעיון שהחומר יטפטף טיפות טיפות כשהמנוע עובד ,עד שכל הפחית נגמרת.

 

האפקטיביות לעומת שפיכת הפחית בטנק הדלק, היא עצומה, ואתה ישר מרגיש את זה כבר בנסיעה הראשונה.

 

אם מדובר ברכב קרבורטור, אז בכלל זה יותר פשוט,רק מנתקים צינור וואקום מהסעפת יניקה ושמים אותו בתוך הפחית, כשהמנוע עובד הוא יונק לבד, רק צריך ללחוץ על אותו צינור וואקום שמתחבר לפחית בכדיי לשלוט על כמות החומר הנשאבת למנוע.

רצוי להחזיק קצת טורים בזמן התהליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אבל הראש אומר שאם נחבר את הצינורית לבקבוק .. הנזילה לא תהיה בטיפטוף .. אלא ..בריאה .. ואיך מתאימים את הצינורית הדקה לפתח של הבקבוק קולה? :)

 

גם בהזרקה אפשר להתחבר לצינורית וואקום ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי עם ערכה של אינפוזיה של בית חולים ? :wink: .

 

טוב, ברצינות, השאלה על מתי לשים היא קצת בעייתית כי הדעות חלוקות ולכל דעה, רציונל משלה.

דעה אחת אומרת לשים לפני טיפול ואז כל הלכלוך מהמיכל והצנרת נתקע בפילטר וישר מעיפים את הפילטר ושמים פילטר חדש.

הדעה המנוגדת אומרת שחייבים לעשות את זה מייד אחרי טיפול כי אם עושים את זה אחרי לפני טיפול, החומר עלול להמיס לכלוך מהפילטר ולתקוע אותו במזרקים.

אני לא דוגל בדעה הזאת כי כל מי שיקח ספר טכני של כל רכב מתקדם יראה שיכולת הסינון של הפילטר היא לחלקיקים הרבה הרבה יותר קטנים מאשר שיכולים להתקע במזרקים.

לכן אני תמיד שם לפני הטיפול.

מצד שלישי, אם מקפידים לשים כל 5-10 K ק"מ את התוסף, אז כמעט ובכלל אין לכלוך שיסתום ויתקע איפהשהוא וזה מה שאני עושה (כל 5K).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השתמשתי במוצר הנל על אימפרזה 99 1.6 185000 ללא החלפת פילטר לאחר נסיעה קצרה האוטו החל לזייף פתחתי את הפילטר שלא הוחלף 40000 ויצא דלק אפור לא שקוף החלפתי מסנן ונפתרה הבעיה לגבי האינפוזיה מסכים עם החברה הרבה יותר אפקטיבי אך בשימוש דרך הטנק אתה מנקה גם את המסנן חלקיקים לפני המשאבה החשמלית ומוציא שאריות לחות מהטנקיגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר יקר!

 

שמדובר ב"תוספי דלק" חשוב לדעת שהם מחולקים ל2 משפחות:

ישנם ממיסים וישנם מפרקים. 44K הוא שייך למפרקים כלומר הוא מפרק את ההרכב הכימי של פיח ומשקעים הוא מציויין לפתרון בעיות "דטונציה "(צילצולי מנוע)וזאת לאחר מספר שנים של נסיון ולמידת המוצר

הוא פותר בעיות של הצתברות פיח ומשקעים על שסתומי היניקה ותא השריפה הוא לא מוסיף כוחות סוס או ביצועי פלא למנוע הוא פשוט שומר על המצב תקין לבעלי המזדה 626 והאקורד 3L V6 הוא מוכר דיי טוב כי הוא חוסך את השימוש בדלק אכותי יותר (98) ופותר את בעיית הצילצול בהאצה .

לסיכום מוצר טוב כפעולת מנע ההרכב הכימי שלו פועל בטמפ' מסיימת ועל הרכב כימי מסויים ככה שהוא לא פעיל במיכל ואין חשש למעבר של ליכלוך עקב השימוש לעומת זאת תוספים ממיסים יכולים לגרום "מעבר סתימה " ממקום למקום על פי הריכוז שלהם באותו איזור ולבעלי המקצוע שביננו זה מוכר כ"גל" או כנחשי גומי שמקורם לא ברור ואין הגיון איך לעזאזל הם עברו את הפילטר והם מטיילים להם בחליל הדלק.

 

 

מקווה שהתשובה ענתה לשאלתך.

 

*נמחקה פרסומת עצמית, להמשך פרסום נא לפנות להנהלה*

בברכה !

 

KamiTech

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא צרוף מקרים, זה באמת התוסף עשה, אבל לא באשמתו, באשמתך.

אי אפשר לפתוח את פתחי המילוי השונים באוטו ולדחוף לשם מה שרוצים ללא הבנה.

מי שלא מבין שיתיעץ עם המכונאי שלו או כאן בפורום לפני שהוא עושה במו ידיו טעויות ומאשים חומרים שנחשבים למובילים בשוק (ולא, אין לי שום קשר עיסקי/פרטי למוצר הזה, פשוט לקוח מאוד מאוד מרוצה).

כל הכבוד על הנזיפה. כמעט בא לי לבקש סליחה. אבל בכ"ז אנסה לעמוד על שלי. לכן אני חוזר: את התוסף הוספתי בדיוק לפי ההוראות הכתובות על הפחית ( זה מה שאני עושה בד"כ כשאיני מבין במשהו. אני יוצא מהנחה מטופשת שהיצרן כן מבין ) ונאלצתי להחליף מזרק. למרות קביעתך המלומדת, אני עדיין יוצא מהנחה שקיימת האפשרות שמדובר במקריות ותו לא.

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי עם ערכה של אינפוזיה של בית חולים ? :wink: .

 

טוב, ברצינות, השאלה על מתי לשים היא קצת בעייתית כי הדעות חלוקות ולכל דעה, רציונל משלה.

דעה אחת אומרת לשים לפני טיפול ואז כל הלכלוך מהמיכל והצנרת נתקע בפילטר וישר מעיפים את הפילטר ושמים פילטר חדש.

הדעה המנוגדת אומרת שחייבים לעשות את זה מייד אחרי טיפול כי אם עושים את זה אחרי לפני טיפול, החומר עלול להמיס לכלוך מהפילטר ולתקוע אותו במזרקים.

אני לא דוגל בדעה הזאת כי כל מי שיקח ספר טכני של כל רכב מתקדם יראה שיכולת הסינון של הפילטר היא לחלקיקים הרבה הרבה יותר קטנים מאשר שיכולים להתקע במזרקים.

לכן אני תמיד שם לפני הטיפול.

מצד שלישי, אם מקפידים לשים כל 5-10 K ק"מ את התוסף, אז כמעט ובכלל אין לכלוך שיסתום ויתקע איפהשהוא וזה מה שאני עושה (כל 5K).

כל 5 אלף לשים 80 שקל על תוסף, לא עדיף כבר לעשות פעם בשנה ניקוי קרבורטור כמו שצריך שיעיל פי כמה מהתוסף הזה?! ושיחזיר לך גם את הכסף ע"י צריכת דלק טובה יותר,ובכלל הנאה מנהיגה "שקטה" יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על הנזיפה. כמעט בא לי לבקש סליחה. אבל בכ"ז אנסה לעמוד על שלי. לכן אני חוזר: את התוסף הוספתי בדיוק לפי ההוראות הכתובות על הפחית ( זה מה שאני עושה בד"כ כשאיני מבין במשהו. אני יוצא מהנחה מטופשת שהיצרן כן מבין ) ונאלצתי להחליף מזרק. למרות קביעתך המלומדת, אני עדיין יוצא מהנחה שקיימת האפשרות שמדובר במקריות ותו לא.

שבת שלום.

רועי,

ממש לא התכוונתי לנזוף ואם כך השתמע ממה שאמרתי, סליחה.

הכוונה היא שהמוצר הוא מוצר בדוק ואיכותי כבר שנים רבות.

כל אחד (והכוונה באמת באמת לא אליך) שלא טיפל באוטו 40 שנה והגרוטאה שלו בקושי זזה, חושב שהוא יקנה פחית ב 70 שקל ופתאום הפיאט 124 שלו תעשה פתיחות ברמזורים עם אימפרצה טורבו.

כשזה לא קורה, פתאום הוא מרגיש מרומה וסתם "גנבו" ממנו 70 ש"ח.

אני ראיתי הרבה כאלה.

בשימוש נכון ורציף, המוצר מעולה.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל 5 אלף לשים 80 שקל על תוסף, לא עדיף כבר לעשות פעם בשנה ניקוי קרבורטור כמו שצריך שיעיל פי כמה מהתוסף הזה?! ושיחזיר לך גם את הכסף ע"י צריכת דלק טובה יותר,ובכלל הנאה מנהיגה "שקטה" יותר.
K44 גם מנקה את תאי השריפה והשסתומים, ניקוי קרבורטור לא יעשה לך את זה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיפוש יוכל לעזור לך!

לבגירה! ניקוי קרבורטור לא בא במקום אינפוזיה, וברכב שרמת הפיח בו אפסית אין לו צורף בתוסף, ואין לו צורך

באינפוזייה שמטרתה להוריד פיח מתאי השרפה, ליצור אטימה טובה יותר של השסתומים, ולמנוע צלצולים.

קרבורטור נקי ומכוון ימנע פיח מצטבר, במשך השנים , יחסוך בדלק, חאריך את חייה המנוע, וישאיר מאות שקלים בכיס למטרה טובה יותר מאשר תוסף להורדת פיח שלא קיים באינפוזייה, וסתימת מסנני דלק, וסתימה בקרבורטור, בשימוש דרך הטנק, בנסיעה אגרסיבית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיפוש יוכל לעזור לך!

לבגירה! ניקוי קרבורטור לא בא במקום אינפוזיה,

צביקה, זה בדיוק מה שאמרתי :-)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...