Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע, ובגלל זה אני רוצה להחליף. אני פשוט מופתע שבטסט לא אמרו לי כלום על זה ובמוסך אמרו שזה בסדר.

אני מתכנן על סכום של בערך 1000, למרות שאני יודע שיש גם זבל סיני ב-700...

 

צביקה

...Carpe Diem

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

4 צמיגים טובים,במידה שלך,אמורים לעלות סביבות ה 800-900 שקלים מקסימום.

 

אם אתה מהצפון, מבחר ענק ומחיר זול משמעותית מכל מקום אחר ,לפחות בכל איזור הצפון (אני בדקתי באין ספור מקומות), צמיגי "איוב" , כביש חיפה עכו,צק פוסט,לייד קניון לב המפרץ.

לבירור מחירים ניתן להתקשר , אך, אם באם עם מזומנים, זה מחיר אחר לגמרי.

פורסם

אני מאיזור מודיעין, אז האופציות שלי הם בעיקר ירושלים והסביבה כאן. אולי אנטון.

איזה צמיגים טובים אפשר לקנות במחיר הזה?

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

טוב, אז היום כצפוי החזיר אחד הצמיגים את נשמתו לבורא (אני עדיין נאבק עם המפתח המסריח שבא עםהאוטו)

סקר מהיר וקצר העלה:

בפנצריות האיזור (שילת) - צמיגי אליאנס 900 ש"ח ופירלי 1000 ש"ח (רביעיה).

אצל אנטון - החל מפלקן ב-600 ש"ח (הוא אמר שזה סוג לא משהו) ויש גם קלבר, דנלופ ומשהו שנקרא מישלין BF GOODRICH במחירים של 800-900 ש"ח. דנלופ זה דגם EC201 שאמור להיות טוב על פי דבריו...

 

נשמע לי שיוצא משתלם לנסוע אליו לא?

 

בכל מקרה אשמח לעזרה של החבר'ה מה כדאי מהמבחר הנ"ל.

אגב אצל אנטון לא שמעו על מישלין אנרג'י... ;)

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

דווקא הצמיג הספייר נראה לא במצב משהו אז התחלתי לחשוש מלנסוע לאנטון... יש המלצה מה כן לשים?

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

זה לא משנה מה באמת תיקח, קח צמיגים מחברה מוכרת ובא לציון גואל. הרי ממילא אין צמיגים נורמליים במידה הנ"ל, והרכב לא מיועד לנסיעה ספורטיבית, במקרה הנ"ל קח צמיגים מוכרים והם יספיקו לך רק אל תיקח צמיגי שלג או חורף וכל מיני דברים כאלה.

ROOONEEYY

פורסם

זאת השאלה - מה זה חברה מוכרת? אני לא רציתי משהו לא טוב אבל לדוגמא מישהו כאן המליץ על פלקן והמוכר אומר שזה לא משהו (וזה גם הכי זול). מישהו המליץ דנלופ ומישהו קטל אותם, אז אני כבר יצאתי יותר מבולבל משהתחלתי...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

מנסיון על האונו שלי ה BF GOODRICH פשוט מצויינים כמובן יחסית לצמיגים באותה המידה וגם הקומהו powerstar הם צמיגים לא רעים בכלל

פורסם

צביקה,

 

הייתי במצבך בדיוק לפני מעט פחות משנה (אונו, רביעיית צמיגים יבשים באותה מידה, אפילו ממודיעין). לאחר בירורים ובדיקת אפשרויות שכללו גם ביקור אצל אנטון קניתי רביעיית צמיגי Uniroyal מדגם Rallye 680 מאוטודיפו (בישפרו סנטר) במחיר של כ-800 ש"ח ואני מרוצה מהם עד הגג (לאחר כמעט שנה וכ-13,000 ק"מ). הצמיגים אוחזים את הכביש מצויין בפרט בכבישים רטובים וראיתי שקיבלו ברשת ביקורות מצויינות על כך.

 

אני יודע שהרבה אנשים אומרים שלא כדאי להתקרב לאוטודיפו, אבל לדעתי כדאי לך לבדוק מה יש להם, במיוחד אם אתה יכול לקנות את הצמיגים בתווי קניה (שנותנים לך הנחה משמעותית).

פורסם

המ... תודה על ההצעה. בפעמים שהיתי שם לא היה שום נציג באוטודיפו, הם נראה לי עסוקים מדי במוסך כי הולך להם לא רע שם.

אחיזה? בפיאט אונו? אתה בטוח...? ;) האם באמת זה עוזר? כי האחיזה אצלי על הפנים אבל תמיד אמרו לי שככה זה אונו.

...Carpe Diem

פורסם

באמת ככה זה אונו.

אבל לצמיגים יש עוד תפקידים חוץ לאחוז בסיבובים.

 

כמו שאמרו לך, קנה צמיג טוב מפירמה ידועה, וסע לשלום.

ואני חייב להגיד לך כל הכבוד על היוזמה, המון אנשים היו מזניחים את הצמיגים. "עבר טסט, מה לא טוב?".

 

שלב הבא בבטיחות האקטיבית- שיפור הבלמים :wink:

 

אביחי

פורסם

תודה על המחמאות, אבל בכל זאת אני עוד לא עושה דריפטים... בשביל זה יש C3 של האישה...:twisted:

 

לרפי - אני יודע שאנטון הכי זול, נראה לי בכל זאת שאני יתאפק ואסע לשם שבוע הבא...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

היום בסוף קפצתי לפנצ'ריה בצומת שילת כי ידעתי שלא יצא לי להגיע לאנטון בזמן הקרוב...

יצא ששילמתי 500 ש"ח לזוג צמיגי פירלי P3000. אגב - הצמיג שהתפנצ'ר הוא מקורי (!!!) של הרכב משנת 94!.

והוא לא התפנצ'ר סתם אלא נכנס בו בורג.

רק מה שמטריד אותי הוא שהתאריך על הצמיגים הוא 2405 - כלומר כמעט שנה?

המוכר אמר שזה בסדר עד שנה ויש אחריות ל-4 שנים על הצמיג.

האם נשמע סביר?

מה לגבי המחיר?

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

זה שבוע 24 בשנת 2005...מאי יוני לפני שנה..קצת ישנים.

לי לא היה מזל עם האונו שלי- יד ראשונה 93. אחרי 3 שנים הפירלי המקוריים פשוט התפרקו.

מאז אני נוסע עם יוקוהמה שהחלפתי אותם אחרי 9 שנים.

ביוקוהמה כמובן.

אני מאמין שפירלי השתפרו, שיהיה במזל.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ


×
×
  • תוכן חדש...