Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !!!!

 

אז ככה, כרגע יש לי :

קדימה - שני Fullrange 60W rockford 2 way + 2 JBL Twiters

אחורה - שני 6x9 Kicker 90W 2 way (מדהימים!!)

סאבים - שני 12" Kicker CompVR Dual 2Ohm Coils + תיבה כפולה

מגברים - 1 Rockford 301x מחובר לרוקפורד מקדימה וה6X9 קיקר מאחורה

1 Kicker 600.1 מונובלוק - מחובר לשני הסאבים

קבל - 1 פארד של Rockford

אני רוצה להחליף את הרמקולים מקדימה לאיזה קומפוננט

ולהחליף את המגבר שכרגע מחובר לארבעת הרמקולים (ROCKFORD 301X)

 

אני מאוד אבל מאוד מרוצה מהאיכות אבל נראה לי שהוא קצת חלש

 

בואו נצא מנקודת הנחה שלא משנה המחיר :-)

 

איזה מגבר וקומפוננט 6.5 הייתם ממליצים לי ?

 

 

תודה,

חולה

פורסם

תקציב?

 

צריך קומפוננט חזק כדי שישמעו אותו עם שתי קומפ ויאר

hu-pioneer 7500

 

amp-Hifonics Titan TX4405

component-morel pulse 6.5

sub- JBL gto 1200

פורסם

היי ,

 

בקשר לתקציב, לא משנה ?!?!? :-)

אני מביא הכל מחו"ל אז לא אכפת לי כמה כסף

 

איזה קומפוננט אתםממליצים? דגמים , אה ואתה אומר צריך חזקים, מה זה אומר

100 וואט מספיק לי לא?

ואז איזה מגבר אני צריך להגביר אותם במקום ה 301X

 

 

תודה מראש,

חולה

פורסם

ממממ, וואללה? 20,000 ? אלוהים .....

טוב אז אולי קצת פחות, לאנשים רגילים, שנוהגים בקורולה 96 :-)

בוא נגיד 1500 - 5000 שקל

 

נראה לי מספיק

מה אתה אומר?

פורסם

לקומפוננט הייתי מציע לך להביא מארה"ב את האינפיניטי קאפה פרפקט 6.51

 

ומגבר כרגע לא עולה לי משהו בראש על תחשוב על PPI או על JL...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הSENSITIVITY לא מעיד על איכות .פשוט מעיד על ניצול טוב יותר של ההספק המגיע אל הרמקול ,כמובן שעדיף כמה שיותר גבוה (במיוחד בסאבים) ,אבל יש כל כך הרבה פרמטרים שצריך להתייחס אליהם לפני שמתייחסים לרגישות .

ורמקולים בוחנים נטו לפי האוזן .

שמעת ,אהבת את הצליל -> תקנה .(כמובן עדיף שההגברה זהה ,בכל זוגות הרמקולים שתבחן )

ההתקנה והמיקום ישפיעו גם על הסאונד.

רמקול אחד יכול להשמע מצויין על סטנד הדגמה וגרוע בתוך הרכב (קצת קיצוני ,אבל זה לצורך המחשה).

כך שעדיף לשמוע את הרמקול ,אצל אנשים שאצלהם הוא כבר מותקן ,ועדיף שתיהיה לו הגברה טובה ומיקום נכון .

×
×
  • תוכן חדש...