Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי כרגע מותקן על הרכב HIFONICS 1505D, ואני רוצה להוסיף מגבר של בוס (C150) אבל כרגע אין לי בית פיוז לשים על הכבל, אם זה הכרחי וקיים סיכון גדול מידיי שלא כדאי לקחת?

 

שאלתי בעבר על זה ואמרו לי שבגלל המשיכות זרם הקטנות של המגבר סביר להניח שלא יהיה בעיות אבל לא לקחת סיכון ופשוט לקנות בית פיוז, אבל אני שואל לדעתכם .. האם זה חובה במקרה שלי?

 

המגבר מוצהר כ"סך הכול" 2X40RMS..

 

 

תודה,

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

אין אני אף פעם לא מסביר את עצמי טוב ..

לזה התכוונתי, השאלה היא האם יש סבירות גבוהה שיהיה קצר בכבל אם לא יהיה לו פיוז שייגן עליו?

 

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

עדיין לא הבנתי על איזה פיוז אתה מדבר, זה שבמגבר או זה שליד המצבר?

 

עקרונית הפיוז בא בכדי לשמור על הרכיבים מפני הקצר.

אם יש קצר במצבר אז הפיוז על כבל המתח מונע מהקצר לעבור למגברים, ולהיפך.

הפיוז במגברים הינו מקלט אחרון, במקרה והקצר נוצר אחרי הפיוז שליד המצבר ומגיע למגבר.

 

אין שום קשר בין סיכויי יווצרותו של קצר לבין אין המצאות של פיוז במערכת.

Maserati.

פורסם

אחד הדברים הכי מסוכנים שאפשר לעשות , פשוט דוגמא לטיפשות.

 

תעשה לעצמך טובה, תרד עכשיו לרכב , ותנתק את הכבל מהמצבר,

אל תחזיר אותו ללא פיוז.

הפיוז מגן על הכבל שרץ ברכב, וגם על הרכב בעצמו.

מצב נתון:

כבל עבה , ללא פיוז, ארוך יחסית , ומחובר למצבר-

קצר במקום כלשהוא, והכבל יתחמם לך כמו גריל, סיכוי מצויין לשריפה, זה מה שיש אצלך.

ZZR

פורסם

מידן סוף סוף אני מקבל ממך תשובה לעניין :smile:

תודה.

 

אבל רק לצורך העניין, מדובר על כבל של 8גייג ומגבר שמוציא הספק נמוך ויש לו "משיכות זרם" קטנות,

ההסתברות היא גבוהה לקצר? אה ועדיין לא חיברתי, אני לא נוטה לעשות דברים שאיני מבין דבר בהם בלי ללמוד לפני.

 

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

זה לא משנה כהוא זה.

 

כבל "חי" שנושא מתח חשמלי, לא יכול לרוץ ברכב ללא פיוז בקצהו, נקודה.

 

(התכוונתי לקצה שמחובר להזנה כמובן).

אם יש כשל בנק' כלשהיא (מספיק שהבידוד נחשף) עד להתכת התייל , הזרם לא יפסיק לזרום,

כמובן שהעצמה תהיה אדירה , כי אין התנגדות-זה נקרא קצר.

וזה גורם לשריפות.

ZZR

פורסם

שימי,

 

כפי שכבר נכתב והוסבר מילון פעמים, בית פיוז בקרבת המצבר נועד בראש ובארשונה להגן על הכבל. זה לא משנה איזה מגבר מחובר בסוף הכבל, מספיק שהכבל יתחכך באיזה שהוא חלק חד מגוף הרכב והבידוד שלו יפגע, והסיבים של הכבל יקצרו לגוף של הרכב, אם אין פיוז תהיה מדורה ברכב. ל"ג בעומר יהיה רק ביום שני. :-)

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...