Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אני יתחיל מההתחלה

 

קראתי פה כמה מאמרים על צמיגים, בחירת צמיגים לרכב וכו ..

לא הגעתי אל התשובה, אני יצטרך את עזרתכם.

 

אז הצמיגים ברכב - לרגע זה, הקדמיים כנראה סבלו מחוסר אויר מוגזם, יש נטייה לראות את זה גם מרחוק (ואני מדבר על התוצאות) כרגע הצמיגים לא ירדו מהPSI הדרוש, וזה אומר כל תדלוק, לבדוק!

 

אז מה שאני חשבתי זה להחליף את הקדמיים בלבד מכיוון שהאחוריים במצב די סביר והקדמיים לעומתם די שחוקים, הבנתי שזה לא מומלץ, אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

 

ולשאלה העיקרית

קיימים המוןן סוגים של צמיגים אז אני אציין את סוג הרכב, תקציב ומקווה לעזרה ממכם.

 

כמה פרטים:

בימי היום יום הרכב נוסע בעיקר בכבישים מהירים (גהה, אילון צפון, דרום וכו ..) בשעות הערב מבלה הרבה בכבישים עירוניין ובין עירוניים.

 

הרכב הוא מאזדה 323BG GL לאלו שנוטים לחשוב שזה לאנטיס או f אז לא .. אלו הדגמים המרובעים, צירפתי תמונה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=52336&stc=1&thumb=1

 

עד היום קנינו צמיגים בין 150-200 לצמיג

האם התמורה נחותה ? האם כדאי להמשיך בתקציב הנ"ל ?

אשמח לשמוע תגובות קצת להאיר את עיניי.

 

וכמו שזה מתאים לי, שחכתי תמידה של הצמיג.

אני יורד לבדוק, ירשם בעדכון בעוד מספר שניות.

 

**עריכה**

אוקי, קרתה פאדיחה.

הרכב אצל אחותי, כנראה שאני יעדכן בסביבות הערב.

פורסם

1. אז אחרי ההקדמה הארוכה שלך, מה שאתה אומר זה שאתה צריך המלצה לצמיגים במידה שכנראה נפתחו עליה

בערך 20 שרשורים.

 

2. מה זה מצב "די סביר" לצמיג? בן כמה הוא? יש סדקים?

 

3. 150 ש"ח לצמיג זה אומר שקנית צמיגים זבל. תמשיך לעשות את זה, אלא אם כן אתה אוהב את מי שנוהג

ברכב.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

המידה היא

155/80R13

 

תן לי המלצות, אני ישקיע יותר במידת הצורך

עד היום הקניה לא הייתה דרכי, בוא נגיד שלא ידעתי שהם עולים 150 עד היום !

 

בבקשה צריך עזרה

אם צריך לשנות מידה גם יתקבלו עצות בברכה.

פורסם

קנה צמיגים של כל חברה מוכרת.

דאנלופ, מישלין, גודייר וכו'.

במידות שלך המחיר באמת אמור להיות באזור ה-150-200 לצמיג. אולי טיפה יותר.

 

תשים את החדשים מאחורה.

אם צריך, תחליף את כל הרביעיה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...