מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מוכר מונו פירסמתי ביד 2 http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=20238 מחובר כרגע לקיקר ומרים אותו יפה לדעתי טל.
הודעה אחרונה מאת BRAVO_SX, -
- 0 תגובות
- 997 צפיות
נקנה לפני חודש בערך ושכב בחדר (ועדיין) מכיוון שעדיין לא נקנה מגבר. עוד חודש מתגייס ואין טעם לבזבז כסף על מגבר, כשבצבא גם ככה אין אוטו . אפילו לא הוצא מהקופסה, רק נפתח בחנות כדי לראות. 550. נמצא בבית שמש. 0545566890
הודעה אחרונה מאת live4cars, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק CLARION DRX-960 RZ. אין מה לדבר על איכות של קלאריון, ההד יוניט כולל: אקולייזר, 6 יציאות למגבר חיצוני, פנל נשלף. מחיר 1200 ש"ח, גמיש טל.: 0542500440
הודעה אחרונה מאת אנדרוחה, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה מונו חדש של לאנזאר מהסדרות הראשונות והמעולות שלVIBE מונו חזק מאוד נותן 1200rms (אמתיים) ב 1 אוהם יחזיק כול זוג סאבים בצורה מטורפת (600 rms לכל סאב!!!) לא ניתןלהשיג את המונו בארץ(חדש) מונו שעומד בהספקים שלו יפה מאוד וזכה לביקורות חייוביות בחול http://www.carreview.com/cat/car-audio/amplifiers/Lanzar/PRD_49765_1806crx.aspx 1200 rms ב 1 אוהם 800 rms ב 2 אוהם 400 rms ב 4 אוהם THD 0.01% Frequency Response: 20Hz-250kHz Input Sensitivity 200mV-4V Input Impedance 10kOhm Signal-to-Noise Ratio >90dB Phase Shift: 0~180 Crossover Network: Low Pass Filter 50Hz-250Hz (24dB/Octave) Subsonic Flter: 15Hz-40Hz, 24dB/Octave המ…
הודעה אחרונה מאת NIKIG, -
- 0 תגובות
- 665 צפיות
כמו שרשום בכותרת רדיו דיסק מחברת JVC אחלה רדיו דיסק קורא MP3\WMA צרובים והכל עיצוב יפה פאנל נופל ונשלף עוצמה 50X4 שתי יציאות למגבר ושלט עובד כמו סוס ולא עבר התקנות בכלל וכל מה שאתם רוצים תמצאו פה http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23518 מוכר כי רוצה לקנות משהו יקר יותר מחיר: 600 גמיש טיפה אני מאזור יזרעאל רק בה"פ כי לא תמיד יכול לענות לפלאפון
הודעה אחרונה מאת roger, -
למכירה MT22 חדשים באריזה לא הותקנו או הוצאו מאריזה שלהם לעולם עם קבלה ואחריות ,450 ש"ח לא גמיש
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 0 תגובות
- 679 צפיות
מעוניין להחליף מידים של מורל דוטק מק2 במידה 5 ורבע בגלל שהגודל הנוכחי 6 וחצי אינו מתאים ברכב החדש... ה"פ או פלא 0546440259
הודעה אחרונה מאת SpyREx, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
מקולים + סאבים למכירה 1. רמקולים של פיוניר 6X9 400W 80RMS עם גריל מקורי 2. רמקולים של קנווד 4" 90W 18RMS עם גריל מקורי 3. סאב של מורל 15" 400RMS בתיבה אטומה א.70 ע.28 ג.43 עם גריל 4. סאב של אקספלוז'ן 12" 1000W בתיבה עם פורט א.64 ע.19-28 בשיפוע ג.40 עם גריל כל המוצרים במצב מצויין ובמחיר זול במיוחד
הודעה אחרונה מאת mitsugli, -
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
למכירה מגבר אוריון 4004 ,מצב חדש אפשר לשמוע ולראות אותו ברכב.75X4 או בגישור 200X2 להצעות לה"פ
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 0 תגובות
- 659 צפיות
חברת סאונד סטרים מגבר חדש קצת נתנוים 600 ואט מוצהר 4 ערוצים צלעות קירור מחיר 900 שקל תמונה http://img291.imageshack.us/img291/234/027kb9.jpg 0525661673 icq 197486810
הודעה אחרונה מאת D.J MOR AVNER, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60710
הודעה אחרונה מאת milan15, -
- 0 תגובות
- 883 צפיות
פוקאל 165 KF השם מדבר בעד עצמו, אין צורך בפירוט מחיר פצצה 0543001003 אני יגיע איתם מחר למפגש
הודעה אחרונה מאת FOCAL, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לרציניים בלבד. מגבר ג'נסיס Stereo-60 חדש לחלוטין באריזה סגורה ומנויילנת אשר נקנה לפני שבוע. מחיר למגבר: 1700 ש"ח. בנוסף, החלטתי למכור את הסט הקומפוננט השני שלי. מדובר בדגם Profi Vanadium 265 Phase. הסט מעולם לא היה מורכב וחדש לחלוטין. בן חצי שנה ועדיין במסגרת אחריות סט מדהים ואיכותי מאד, מתאים לכל סוגי המוזיקה. הרמקול זכה בתואר הסט עם הקיק באס הכי טוב בעולם. http://www.speedsound.com/product.as...ific=jojnemkqq מחיר בארה"ב 800$. מחיר בארץ באיזור ה-4500 ש"ח. מחיר מבוקש 2000 ש"ח. המחיר מאד נמוך למכירה מהירה נטולת כאב ראש, בלי הצעות בבקשה. אני מתל אביב.
הודעה אחרונה מאת shnaper, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה Cerwin Vega 12D4 . סאב 12 , 400 watt RMS . מצב חדש. כולל תיבה במידות לפי המלצת היצרן עם פורט. מחיר 1200 שקל. אני יודע מה אני מוכר , אז בלי הצעות מעליבות, תודה. פנייה בפרטי או ל [email protected]
הודעה אחרונה מאת ow-polo, -
למכירה רדיו דיסק Eclipse CD7000 של Fujitsu Ten
מאת Guest DR.BASS- 0 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
למכירה Eclipse CD7000 של Fujitsu Ten אחריות מלאה של אודיו סיסטם מכשיר בן חודש ציבעוני אפשרות לכרטים זיכרון ה-head unit הכי טוב בעולם לפרטים על המכשיר בקישור http://www.eclipse-web.com.au/ בטל' 052-4060406
-
למכירה alpine 9855r
מאת Guest DR.BASS- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה alpine 9855r אחריות אפריל טרק-ליין דנדש..... .... אין צורך להוסיף במילים לפרטים 0547-590213 יוני פרטים על המכשיר בקישור http://www.alpine-europe.com/content/english/a580.det.CDA-9855R_CD--MP3--WMA-RECEIVER.htm
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה קבל דיגיטאלי של חברת "אימפדנס" כחדש עם כל האביזרים הנילווים. יש אפשרות לשניים. 450ש"ח. בנוסף סאב 10" קיקר CVR10!!! שני סלילים של 4 אום 300 RMS. 650שקלים.
הודעה אחרונה מאת דודו172, -
- 14 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שניהם באריזה היו מורכבים ברכב שלי כחודשיים מסך חשמלי נשלף של נקווקס הדגם הטוב ביותר בליין שלהם,שולט על הציינג'ר של 10 דיסקים של DVD!המסך מתפקד גם כהד יוניט עם שליטה על רדיו והכל. מצב חדש לגמרי שוב היה מורכב כחודשיים וחזר לאריזה המקורית. שניהם באריזות. המסך: http://www.punch-video.com.tw/Websi...D%20DA-7769.htm הצ'יינג'ר: http://www.punch-video.com.tw/Website/DVD/DVA-3210.htm שניהם בארץ ביחד עולים 9000 ש"ח,ציינג'ר + מסך שולט חשמלי. בנוגע לאיכות אני מקווה שאין מה להרחיב נקווקס היא אחת החברות האיכותיות בשוק בנוגע למולטימדיה לרכב. אני מבקש על שניהם4200 ש"ח,גמיש (צריך כסף...),מי שרציני שירים טלפון. 0523321661 עדיף בשעות הערב(ביום אני בלימודים),אודי.
הודעה אחרונה מאת co_udi, -
- 0 תגובות
- 959 צפיות
למכירה רדיו דיסק של פיונר פרימייר דגם deh-550p במצב מצויין הוא בן איזה שנתיים לא קופץ בלי שום בעיות רק איזה שריטה או שתיים על הפנל... מפרט 3 יציאות למגבר קד'+אח'+סאב חיתוכים HP LP כולל שליטה נפרדת לסאב היפוך פאזות בקיצור הרדיו הכי פשוט לתמיכה במערכת הכי טובה מחיר 600 גמיש צפון לפניות או בה"פ או במייל [email protected]
הודעה אחרונה מאת speedman, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לאחר התלבטויות רבות ומחשבות רבות החלטתי למכור את המערכת שלי : המפרט הוא כזה :: אקולייזר מחברת AUDIOCONTROL דגם ה-THREE1 מחיר 2200 ש"ח. סט קדמי קומפוננט של רוקפורד פוסגייט POWER T162S 100 RMS הסט הוא 6 וחצי מחיר 1400 ש"ח. סט אחורי מחברת רוקפורד פוסגייט POWER T1692C 100 RMS הסט הוא 6X9 מחיר 1200 ש"ח. מגבר של רוקפורד פוסגייט 4 ערוצים דגם 600A4 PUNCH שנת 2001 מחיר : 1500 ש"ח. מגבר מונובלוק רוקפורד פוסגייט דגם 1001BD שנת 2003 מחיר: 2000 ש"ח. 2 קבלים של חברת בוס 1.2 FRAD כל אחד 450 ש"ח. וסאב קיקר L7 המוכר בתיבת SPL 750 RMS ש"ח 1400 . אני רק רוצה להדגיש שאני לא ממהר למכור את הדברים הנ"ל אני יודע מה הם שווים ומהו ערכם בחוץ אלו המחירים אשר אני דורש אך אני עדיין …
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה תיבה לסאב 12 אינץ 54 ליטר אטומה עם טרמינלים ..בנויה מעץ 20 מ"מ במצב מצויין 100שקלים גמיש 0545319126 או ה"פ
הודעה אחרונה מאת Eddy, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה תיבת בזוקה מקצועית של חברת מאק אודיו התיבה שמורה מאוד בצבע אדום יפה עם פורט אחורי + טרמינלים מוזהבים התיבה מתאימה לכל סאב 12 אינ'ץ סטנדרתי שהמסגרת שלו עגולה לתיבה נפח של בערך 30 ליטר מחיר 120 ש"ח אני מאיזור פ"ת למי שמעוניין 0507420495 כפיר
הודעה אחרונה מאת zambo, -
- 0 תגובות
- 950 צפיות
למכירה עקב מעבר לדו גלגלי: phase rs 4 סאב 12" phase sx 220 + תיבה מתוכננת לפי מידה (בניה עצמית) קבל - farad2 - power acoustic הכל 2800 ש"ח 0525360821
הודעה אחרונה מאת D i g, -
למכירה:סאב וופר
מאת storm- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם! נמצא אצלי סאב וופר של רד סאונד 600 וואט שאני מעוניין למכור. אפשר לדבר איתי בפלאפון 0545204155 או באיי סי קיו 4494926
הודעה אחרונה מאת storm, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
Subwoofer Phase Evolution Highgrade + מגבר Phase RS2 , שמורים שמורים כחדשים... 2500 ש"ח. + 3 סטים של כבל RCA Stinger Expert 5m - חדשים סגורים באריזה. 1000 ש"ח 050-8344817
הודעה אחרונה מאת buzz_ly, -
- 0 תגובות
- 934 צפיות
תיבה אטומה ליטר35 מקורית עם גריל מקורי במצב חדש "INFINITY KAPPA BOX 12 ש"ח300
הודעה אחרונה מאת stich, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חדש לחלוטין. Sound Line SLC 265 Summaries: All mixed up after all the testing and switching between all the competitors it's time to decide and deliver some verdicts. Since the pricing has been very different on all competitors it has been calculated in the final verdict but we can already say that no one in this test is a bad buy in any way. On the other hand we found out that there are lots of variations between the competitors that needs to be noticed before it's time to install your speakers. DLS Ultimate costs a lot and it shows on the crossover components. It also has one of the most correct hifi sounds but a bit more action and impact had been nice. DLS …
הודעה אחרונה מאת shnaper, -
- 0 תגובות
- 862 צפיות
מדובר במיני דיסק לרכב Kenwood KMD-671R הספק 45W*4 הבאתי אותו מגרמניה אין למצוא כזה בארץ, מוכר עקב החלפה, מכשיר מעולה בעל סאוונד דיגיטלי מדהים . היה בשימוש ברכב חודש. מחיר: 400 ש"ח (גמיש) טל: 054-8090010
הודעה אחרונה מאת taltal8900, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עשויה מעץ MDF 19 מ"מ עטופה בלבד אפור. הפורט לכל גובה התיבה. התיבה הפכה את ה-P2 שלי למפלצת. חוץ מהמדבקה שנמצאת עליה היא כמו חדשה! בשימוש 3 חודשים בלבד. מידות מדוייקות אין לי כרגע (בהקפצה הבאה אני ירשום) אבל התיבה כ-60 ליטר אולי קצת יותר. התיבה עלתה לי 350 שקל! אני רוצה 200 בלבד. תיבה איכותית ביותר שוב אני אומר, עשויה היטב וחזקה כמו פלדה. ניתן לבוא ולהביא סאב ולשמוע איך הוא דופק בתיבה הזאת (ברכב שלכם, לי אין מערכת כרגע). או שאפשר באחד מהמפגשים. תמונות בהקפצה הבאה. לפנות בה"פ. גיא.
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 0 תגובות
- 700 צפיות
סאב של Kenwood 1000W + תיבה במצב חדש לגמריי שומש בקושי!! 700 ש"ח 0542372059
הודעה אחרונה מאת IdanPro,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 255 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Paprika-Metuka
- Shay Shd Dave
- DareDevil
- nglancer
- EliC25
- Be roo
- Style
- asix
- ג. שלג
- Aviady001
- axSupreme
- פיזיקאי שימושי
- Yoyo770
- דובצע
- Step
- TheArcane
- danbr
- Avia
- quizlette85117701
- srool
- רוברטמלכין
- Eli vahaba
- zvit
- Mech Morphix
- nisimdbd
- om2
- meir_gi
- ניקו פ.
- Tal7
- פריג'י
- סידן
- hs10480
- mottis
- עדי-אל
- הרקוליטו
- flytomars
- שביט
- גולדן191
- Rongaflugen
- Spongebob
- amital4
- unreliablebazooka
- mcshmupi
- david3692
- Or05230
- SurfHigh
- פאר האורה
- wee~man acuna
- barak5915
- מיץ פטל
- סולל הדרך
- נעם101
