Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האלן,אני חדש בפורום,יש ברשותי סופר לנסר לבנה

אני מעוניין לקבל המלצות למדבקות ואיפה אני קונה אותם

תודה

פורסם

ההיתי באוטו דיפו,המבחר לא היה גדול

ומה זה מדבקות של SPARCO?[אני לא מבין כל כך בזה]

אתה יודע אולי על עוד מקומות שיש להם מדבקות?

פורסם

אם אתה מאיזור הצפון יש בחוצות המפרץ חנות בשם CAR MARKET שם יש גם מבחר לא גדול אבל אחרים מאשר באוטו דיפו .

ויש לא רחוק מהבית שלי חנות שתמחה במדבקות גדולות יאנו עם כל האוטו אם זה מעניין אותך גם.

פורסם

חכה עוד מספר שעות עד שחברי הפורום יתישבו מול המחשב.

 

יציעו לך מקומות נוספים לקנות ולהדביק מדבקות ואפילו רעיונות שלא חשבתה אליהם (תוכן יצירתי)...

 

לא ממש אוהבים כאן שרשורים כאלה.

 

ועכשיו לתשובה

בכל חנות של "שיפורים" יהיו יותר משמחים למכור לך מדבקות במחירים של סופ"ש באילת.

אם אתה רוצה לעשות מדבקה מקורית או מיוחדת ולא להמשיך עם כיתוב האונו טורבו הניצחי גש לעסק המתמחה ביצור מדבקות והדפסתן וקח אתך תמונה של המדבקה שאתה רוצה להכין.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

rgunv כן אחי אתה צודק בקשר למחירים אני מחפש מקום שיהיה במחיר סביר

ואני יחכה כפי שאמרת למשתמשים אחרים שייתנו לי רעיונות

Volk אני גר ליד ת''א

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...