Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי עשה תאונה עם סיטרואן קסנטיה.

החבר בסדר אין מה לדאוג אבל האוטו לא.

לפי מה שהבנתי הרכב נפגע די קשה הוא נכנס במעקה בטיחות וכול החלק הקדמי נמחץ/התעקם ובטח השילדה גם נפגעה.

 

הוא הביא בעל מקצוע שהעריך את הנזק בכ10K, שווי הרכב לפי מה שהבנתי הוא פחות מ30K(קסאנטיה שנת 97 מנוע 2000).

הציעו לו גם למכור את הרכב לפירוק ב3K.

 

השאלה היא כזאת מה כדאי, למכור לפירוק ולקנות רכב קטן וחסכוני בתוספת כסף או לתקן את הרכב.

ועוד שאלה, האם ניתן להשיג על הרכב יותר בפירוק, המנוע והגיר תקינים לפי מה שהוא אמר לי ואלה החלקים החשובים והיקרים לפי מה שאני יודע.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

למה בפורום אספנות?

 

אין לחבר שלך ביטוח שישלם לו מחירון על הרכב?

ואז יעשה עם האוטו מה שבא לו (הביטוח, לא החבר).

אם לא, אז נראה לי שהמחיר 3000 נמוך מאוד, שינסה להעלות את המחיר קניה שלהם.

לתקן לא יהיה לו שווה, אוטו של 30 לתקן ב10K ואח"כ עוד להוריד ערך על פגיעה בשאסי

ובכלל שלאוטו הזה אין שוק, שימכור ומהר!

רק במחיר גבוה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...