Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז בשעה טובה ומוצלחת שידרגנו לרכב חדש (מיצובישי קולט 94) אז גם משדרגים את המערכת לא?!?!?!?

 

אז הר.דיסק נשאר אותו גבר רוקפורד 9220 שאותו אני לא יחליף אלא רק ל9420 בעה"ש

הקומפוננט נשאר אותו דבר לייטנינג אודיו בולט

ועכשיו מתחיל השינוי- רמקול אמצעיים- ממקומים בדפנות של תא הנוסעים האחורים ז"א איפה שיושבים מאחורה בדפנות הרמקולים הם פלאנט אודיו v6930 בעלי הספק של 100 אראמאס

על המגש האחורי יושבים פיוניר ts-a6995e בעלי הספק של 300 וואט (80 אראמאס) וזו הסדרה הישנה והטובה של פיוניר אגב.....

 

את הקומפוננט והרמקולים של פלאנט מחזיק מגבר לייטנינג אודיו מדגם b2.400.4 ואת הפיוניר 6*9 מחזיק מגבר לנזר hgt434 (וגם נותרו לי 2 ערוצים פנויים)

 

סאבים---> שתי סאבים של סרווין ווגה v-max החדשים הכסופים בקוטר של 15 אינטש

ואותם מגביר מגבר של פלאנט אודיו מונובלוק vx900d

 

המערכת נשמעת מעל ומעבר! שומעים חזק מאוד מאוד פשוט עבר כל גבול וממש כיף לשבת באוטו עכשיו, חוץ מסאונד יש גם אחלה עיסוי........

 

ושכחתי לציין יש גם די וי די של boss ומסך 7" תקרתי!!!

 

כמו ששמתם לב רוב האביזרים הם של אוטופרט ועל זה אני רוצה לתת להם קרדיט ולהגיד כל הכבוד ותמשיכו למכור מוצרים מעולים! תודה מיוחדת אני רוצה להגיד ל:תומר צין,אודי,אבנר ויוני מאוטופרט!

וכמובן לרוני המנכ"ל על ההתחשבות!

 

את ההתקנה ביצעה חנות המערכות sr systems בחולון ברח' האורגים וכל הכבוד גם להם על העבודה (ובעה"ש אני יעלה תמונות אחרי כיפור) אז תודה לשיקו ולרפי על ההתקנה!

 

זהו זה הסיפור הסתיים עם המערכת (זמנית.......(-:

 

קובי

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

תהנה אחי..... מחכים תמונות :p

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

תודה לכולם אני יורד ממש עכשיו לתת פינוק ניקיון ראשון לרכב ואחרי זה אני אצלם גם אותו וגם את המערכת!

אז תהיו בהיכון.........

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

×
×
  • תוכן חדש...