Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

אני רוצה לארגן לי בתא המטען קופסא שבהם יהיו לי נורות להחלפה. אודה לכל בעלי האונו, לכל החשמלאים ולרפי לין אם הם יוכלו לומר לי מה העצמה (בוואט) של הנורות כדי שאני יקנה אותם:

 

1. נורה קדמית ראשית (פנסים ראשיים)

2. נורות חנייה בפנסים ראשיים.

3. נורות איתות קדמיות.

4. נורות איתות צדדיות (בכנפיים)

5. נורות ערפל אחוריות.

6. נורות בלם אחוריות.

7. נורות דרך אחוריות.

8. נורות רוורס אחוריות.

9. נורות איתות אחוריות.

10. נורה לתאורת לוחית רישוי אחורית.

 

תודה רבה מראש וסליחה על השאלה הארוכה!

פורסם

נורות הלוגן (ראשיות) הן 55W , במקרה של האונו הן H4 (יש גם H1 , במכוניות אחרות).

 

אתה צריך גם 2 נורות דרך 5W , ו-2 נורות 21W. אם יש באונו נורות כפולות (שני מגעים בתחתית הנורה) קנה גם 2 כאלה -ואתה מסודר.

 

לא צריך יותר. אף שוטר לא יעיר לך על נורת צד ו/או תאורת מספר אחורי.

פורסם

לנורות הראשיות קבלת כבר תשובה והרי פרוט יתר הנורות:

1. נורת "ביונט" 21W - לאתותים קד' ואח', אורות בלם, רברס וערפל אח' - סה"כ יש 10 נורות ברכב.

2. נורת "ביונט" 5W - לאורות אחוריים - סה"כ יש 2 נורות ברכב.

3. נורה ללא בסיס 5W - לאורות חניי קדמיים, לאתותי צד בכנפיים ולפנס זהוי אח' - סה"כ 5 נורות ברכב.

4. נורה ללא בסיס קטנה 1.2W - ללוח שעונים (התראות ותאורה), תאורת מצית סיגריות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אל תשכח שיכול להיות שחלק מהנורות בלוח השעונים הוחלפו ואתה תצטרך כאלו עם בסיס.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...