Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה המגבר סאב שלי הוא מחברת PYLE האמריקאנית סאונד מצויין הוא 2 ערוצים או מונובלוק גישור לערוץ אחד אני השתמשתי בו בתור מונובלוק והוא היה מוגבר לא הרבה כדי לא להעמיס עליו מכיוון שהסאב שלי יותר מדי חזק בשבילו הוא עבד 4 חודשים אצלי בקושי עבד וטופל מאוד יפה ישב אם קבל כמובן.

המחיר שאני דורש עליו 600 שקל אבל מכיוון שהמחירון שלו בארץ עולה 850 שקל אני יהיה גמיש מי שמעוניין שלח הודעה לפרטי או התקשר אל 0528443932 ונדבר ונסתדר.

אני מוכר עקב הבאת מונובלוק.

פרטים על המגבר:

מגבר תוצרת פייל האמריקאית

יציאות לשני רמקולים או סאבוופר

Output 400 Watts x 2

Bridged Output 800 Watts x 1

Variable Hi/Lo Electronic X-Over Network

Hz) Variable Bass Boost(0-+18dB @ 60

Variable Input Level (Gain) Control

Remote Turn On/Off

Gold Plated RCA Inputs

High Level MOLEX Input

Power LED Indicator

LED Protection Indicator

dB S/N Ratio: 95

×
×
  • תוכן חדש...