Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג מה התקציב זה יכול להיות אלפיים שקל ויכול להיות גם שש אלף השאלה מה התמורה להשקעה שאני אתן.

האמת שאני טוחן את עצמי עם המערכת שאני מנסה לתכנן ובכל דבר שובר תראש, בהתחלה חשבתי על קומפונט של זטק אבל משום מה התחלתי ביומים האחרונים להיפתח לכמה כיוונים אחרים כמו דגו(או דקו - איך שלא כותבים) או MB מכל סדרה שהיא או פוקל ועוד...

על כל דבר שמעתי דברים שלא מלהיבים אותי וכל דבר ששמעתי היה נשמע בסדר גמור עם מקום גדול לשיפור.

על ה MB שמעתי שאין להם באס שזה חסון מבחינת הסאבים זה יגביל אותי מאוד

על הזטק הבנתי שהם לא עד כדי כך איכותיים כמו מה שאני מחפש

הפוקל יקר והוא טוב אבל לא מספיק למחיר שלו

 

יש המלצות ?

כמובן שמה שתמליצו לי אני ירוץ לשמוע אותם איפה שהוא לכן אני מחפש את הכיוונים הנכונים משהו שיהיה משתלם, שיהיה איכותי מאוד אבל גם עוצמתי ושלא יגביל אותי מבחינת סאבים.

וכמובן שלא יעלה מעל 6 ורצוי שגם פחות בהרבה (משהו באזור ה 3-4 יהיה נחמד מאוד)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...