Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סקרנת אותי.

רק אם זה בסדר מבחינתך,

באיזה דגם מנוע מדובר ולאיזה שימושים?

כמה התנעות ביום נדרשות?

האם חוץ מלהניע, יש למצבר שימוש נוסף, כמו תמיכה במערכת חשמל? (תאורה חימום אוורור וכו')

המידע הזה יעזור להבין האם גודל המצבר מתאים לגודל המנוע ושימושיו.

 

 

לפני 7 דקות, locus כתב:

אני מנתק אותו מטעינה לפני הנעה, כי זה אופיין עבודה שאני צריך.

להבנתי, כך צריך לעשות.

כלומר, זו הדרך הנכונה.

 

 

 

 

פורסם

המנוע לא מחובר למכונית, אבל כן מחובר דרך גיר ומפעיל מכונה שמעמיסה אותו.

מדובר במנוע דיזל בסיסי ואמין ללא טורבו, לא משהו עבור הספקים גבוהים.

אני אמור להניע אותו בממוצע פעם בשבוע לשעה. כל שאר הזמן דומם.

המצבר משמש רק להנעת המנוע.

סליחה על העמימות, אבל אני מעוניין להשאר סביב העניין הטכני של בדיקת המצבר. ביום חמישי הקרוב אגיע לעשות את הבדיקות האפשריות 

  • מעניין 1

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

בהחלט ואת זה אני יודע, הוא עשה את זה נאמנה עד שבוע שעבר 

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
לפני 4 שעות, locus כתב:

1. הנעה רגילה לא מניעה את המנוע, ויש רעש "תקתקתק"

 

זה בדיוק מה שקרה לי לפני מס' חודשים, אפשר למצוא את השרשור שלי

קראתי לזה תקתוקים, ונזכרתי שמישהו אמר שאם זה קורה זה בעיה במצבר.

המצבר שלי היה מאיזה 2020 אבל לא נסעו בו כמעט עד קיץ 2022, אבל הנחתי שזה זה. גם כי המינוס על המצבר היה עם קורוזיה מדי פעם בשנה וחצי שלפני.. ושמתי גריז.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

להבא , תזמין בודק מצברים מסין, יש לא מעט מוצרים טובים (konnwei) שיודעים לתת לך את הפרמטרים כלל בדיקת עומס. 30$ גג וזה יסגור לך את הלבטים.

עריכה אחרונה על ידי save
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

בודק עומס לא מדייק עם מנועי דיזל גדולים.

כבר פעמיים שהמצבר מת ובודק עומס לא אפיין את זה נכון. רשם מצבר תקין. בפועל המצבר לא מצליח להניע את הרכב. 

גם אחרי שהמצבר קיבל טעינה איטית עם מטעין מצברים של נוקו במשך 24 שעות.

לא הניע.

שמנו מצבר חדש. מניע בנגיעה.

 

הסיבה. הנעה של מנוע דיזל כמו שיש לי צורכת פיק 700-800 אמפר. מה שכנראה בודק מצברים בעומס לא יודע לאפיין

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם (נערך)

אז מעדכן שהבוקר הגעתי. רואה שמוטבע על המצבר 06/24, כלומר ממש חדש. בדקתי את המתח המצבר בזמן הנעה (עומס אמיתי)

ירד ל 7v.

פירקתי את המצבר לקחתי אותו למקום שממנו נקנה, בדק, אמר שהמצבר גמור (לא מפתיע).

שאלתי לגבי אחריות, והסביר שהמצבר בן 3 ועבר תיקון ב06/24, הראה לי שהם מטביעים בחום תאריך עם סמל שלהם וליד מוטבע גם המילה service.

שאל על אופיין העבודה והסברתי לו שבממוצע מניע פעמיים בשבוע בהפרש של כמה שעות בין הנעה להנעה ובין לבין מחובר לבקר שמספק קבוע 13.7v. הוא אמר שזו הבעיה וניפגש בעוד שנה וקצת שוב…שאני חייב לדאוג להנמיך את מתח הטעינה.

בכל מקרה, קניתי חדש, התקנתי ומניע בנגיעה.

תודה על העזרה

עריכה אחרונה על ידי locus
  • אהבתי 3

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, locus כתב:

שאל על אופיין העבודה והסברתי לו שבממוצע מניע פעמיים בשבוע בהפרש של כמה שעות בין הנעה להנעה ובין לבין מחובר לבקר שמספק קבוע 13.7v. הוא אמר שזו הבעיה וניפגש בעוד שנה וקצת שוב…שאני חייב לדאוג להנמיך את מתח הטעינה.

 

מי מדבר על פגישה בעוד שנה מבלי שנותנים גם את הנתון של האמפרז'?

הרי הספק שווה למתח כפול זרם

 

כמה זרם הבקר מספק?

הבקר יכול לדמות אלטרנטור מבחינת גם V וגם A?

 

לא יודע עד כמה המשפט שלו נכון. 

לפני 13 דקות, om2 כתב:

בכל מקרה זה עדיף מ13.7 קבוע

זה לא קבוע, זה בין ההתנעות, איזה יום בשבוע לכמה שעות.. לזה התכוונת?

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 15 דקות, om2 כתב:

תחבר למטען מצברים.

יש סביב 300-500 איכותי בארץ

ויש בעשרות שקלים דרך הסיניים

בכל מקרה זה עדיף מ13.7 קבוע

 

ראיתי כל מיני מטענים למצברים 

לא בטוח מה אני צריך 

האם הכוונה למשהו כזה:

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1125781

כי אני רואה שפה זה עם תנינים

ואני מחפש חיבור קבוע 24/7

יש לך המלצה או דוגמה לשתף?

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

13.7 זה בסדר גמור עבור מתח טעינה קבוע עבור מצבר עופרת רגיל.

 

מבחינת הזרם, המצבר לוקח כמה שהוא צריך, אם הוא צריך יותר ממה שהמטען נותן לו (אני מדבר על שנאי רגיל לא על ספק כוח עם מצב CC), הוא יעמיס ולבסוף ישרוף את השנאי/מטען.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 15 דקות, גולדן191 כתב:

מי מדבר על פגישה בעוד שנה מבלי שנותנים גם את הנתון של האמפרז'?

הרי הספק שווה למתח כפול זרם

 

כמה זרם הבקר מספק?

הבקר יכול לדמות אלטרנטור מבחינת גם V וגם A?

 

לא יודע עד כמה המשפט שלו נכון. 

זה לא קבוע, זה בין ההתנעות, איזה יום בשבוע לכמה שעות.. לזה התכוונת?

 

הוא התכוון שאם אני מספק 98% מהזמן 13.7 וולט קבוע, אני פוגע במצבר, כלומר מקצר את חייו. ולכן המליץ להנמיך את מתח הטעינה. אחרת ניפגש שוב בעוד שנה. מקווה שמובן.

עוד לא מצאתי את הבקר, אני חושש שזה בקר ״טיפש״ ולא חכם (או בעצם ספק מתח כלשהו).

לכן כרגע לא יודע כמה זרם הוא מספק, אני צריך לחפור ולמצוא ולהבין.

 אני בממוצע מניע יום אחד בשבוע לחצי שעה וכמה שעות לאחר מכן לעוד חצי שעה.

לפני 10 דקות, saay222 כתב:

13.7 זה בסדר גמור עבור מתח טעינה קבוע עבור מצבר עופרת רגיל.

 

זה מצבר ללא שירות, הכוונה, לא ממלאים מים מזוקקים, אבל לא מצבר ג׳ל. אני שומע טענות ש 13.7 זה גבוה 

אז אני ממשיך לבדוק 

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
בתאריך 3.4.2026 בשעה 18:19, locus כתב:

 

ראיתי כל מיני מטענים למצברים 

לא בטוח מה אני צריך 

האם הכוונה למשהו כזה:

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1125781

כי אני רואה שפה זה עם תנינים

ואני מחפש חיבור קבוע 24/7

יש לך המלצה או דוגמה לשתף?

זה מצויין (יש לי כזה)

יש אפשרות לקנות חיבור קבוע 

https://alexsander.co.il/products/כבל-חיבור-קבוע-למצבר-10-מ-מ-למטעני-noco-genius-gc008

  • אהבתי 1

.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...