Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 שעות, blackpolo כתב:

לא נותן לי לערוך. השאלה האם זה ליסינג דרך החברה שבה אתה מועסק או רכישה בליסנג פרטי, לדעתי אם זה דרך החברה אז ירידת הערך לא שיקול, אם אין הטבה וזיכוי על בחירת חשמל הייתי בוחר פלאג אין גם אם אין אפשרות לעמדת טעינה . אם ליסינג פרטי הייתי בודק מי מתחייב לרכישה במחיר מחירון או הכי קרוב לזה ואם פחות אותיות קטנות. 

בכל מקרה את בין המתמודדות הסופיות הייתי מכריע עיי ישיבה ברכב בסוכנות ונסיעת מבחן.


מדובר בליסינג דרך החברה.

בחשמלי -זכאי למימון חלקי של עמדה והטבה משופרת מעט מפלאגין בעלות מצטברת של כמה אלפי ש״ח לשנה.

בפלאגאין לא זכאי לעמדה  ולהטבה המשופרת 

 

הרכב המשפחה 2+2 ילדים ,אחד מתבגר צעיר.

מבחינת נסיעה יומית ,סביבות ה90 ק״מ ובשבתות אוהבים לטייל.

אני נהג עם נטייה לעתים לנסיעה ספורטיבית מעט

אופי הנסיעה סביבות 120-130 בכביש6 ,נסיעה בין-עירונית רבה ועיר סביבות ה30%. 

 

ישבתי ונסעתי בשניהן,ושתיהן טובות.הנקודות שאני מצאתי כמעט ״מטרידות״ הן 

 

הGeely מנוע שמרעיש תחת מאמץ ,מזכיר שאהיה ללא עמדה ולכן המנוע יחסית יעבוד ויישמע 

חושש מפגיעה בסחיבה או הורדת כוח כתוצאה מכך שמנוע+20% סוללה יעבדו די תמיד

 

לDeepal כן תהיה עמדה בבית אך טווח יחסית מוגבל של 390+- ק״מ 

הרכב סופר טכנולוגי,ספורטיבי ודי עתידני 

מגיע עם גג שמש עצום אך לא נפתח (בGeely כן)

 

לא יודע כמה התעסקות תהיה עם הטעינה ולכן אשמח לשמוע גם מבעלי חשמליות כי יש צורך בשינוי ״תפיסה״ מעשי במשפחה (אני ואשתי ננהג) כדי להכיל את נושא הטווח

פורסם

פות''ש. אנסה לסייע לך. עמדת טעינה בבית - חובה.

לשנות מחשבה לגבי הרגלי נסיעה - חובה. לצורך הדיון תצא מתוך הנחה שהרכב החשמלי יעשה בממוצע 350 ק''מ לכל טעינה. צריך לקחת בחשבון מזגן בקיץ וחימום בחורף וכן צרכני חשמל נוספים שלא לדבר על תוואי הנסועה. הנתון הזה מצריך תכנון מראש של הנסיעות וקצת התרגלות ביומיום וטיולים למיניהם. 

אני במקומך לא הייתי מהסס ולוקח החשמלי המתאים לי. אל תפחד. 

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...