Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 2017


Nissim123

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב אנשים,

ראיתי סיוויק שנת 2017 עם 104 אלף ק"מ ורציתי להתייעץ איתכם, זה לא מאדם פרטי זה ממגרש והם דורשים מחירון בידיוק, לאחר שיחה קצרה איתם הבנתי שיש ירידת ערך קטנה מפגיעה בדלת (מחר אברר יותר ואדע כמה אחוזים יש בירידית ערך), בכל מקרה המגרש מתחייב שאין שום פגיעה במנוע / גיר / שילדה, עכשיו אני רוצה להתייעץ איתכם, בדקתי בלפחות 5 אתרים וכולם מראים אותו דבר - שהרכב בבעלות פרטית ולא בבעלות של סוחר, איך זה הגיוני? מה אני צריך לבקש מסוחר בשיחה שלי איתו כדי להבין יותר על הפגיעה שהייתה? ואם באמת אין פגיעה בשילדה / גיר / מנוע הייתם חושבים לקנות את הרכב במחיר מחירון? אשמח שתעשו לי קצת סדר בנושא הספציפי הזה, תודה רבה לכל העוזרים.

פורסם

איזו סיוויק? 

יש 1.0 ליטר - לא מומלצת, מנוע כושל עם רצועה טבולה 

יש 1.5

יש 1.6 (בדגם הסדאן)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

זה הדגם הקודם, דגם מוצלח בגדול מבחינת אמינות, כל עוד טופל כמו שצריך. 

על תסמוך על הבטחות הסוחר, וקך לבדיקה מטעמך. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
Just now, menir1 כתב:

זה הדגם הקודם, דגם מוצלח בגדול מבחינת אמינות, כל עוד טופל כמו שצריך. 

על תסמוך על הבטחות הסוחר, וקך לבדיקה מטעמך. 

כן ברור שאני אקח אבל אם יש ירידת ערך זה אמור להיות מצויין איפשהו? זה רכב ראשון שאני קונה ואני לא רוצה ליפול, אני אקח לבדיקה מטעמי, אבל עצם זה שהרכב רשום עדיין כפרטי זה לא מוזר? ואם באמת יש ירידת ערך אבל אין פגיעה במנוע / גיר / שילדה - זה ממש משמעותי?

פורסם

לגבי ירידת ערך, תוכל לראות בדוח סליקה,

ייתכן שהסוחר בעצמו כבר הפיק כה, ואתה יכול לעשות את זה בעצמך, בעלות של 10 ש"ח בערך.

 

דבר נוסף,

ייתכן מאוד, בפרט לאור הירידת ערך שהסוחר הצהיר עליה, שהרכב הגיע אליו לאחר שהרכב עבר תאונה,

בעל הרכב הקודם קיבל טוטאל לוס, קיבל מחירון מלא, החברת ביטוח מכרה את זה לסוחר והחזירה את רוב ההשקעה - תמורה שנתנה לבעל הרכב הקודם.

 

אם זה היה רכב נדיר, אז שווה לדקדק ולהתאמץ , בבדיקת מקיפה אם שווה לרכוש אותו,

אם זה רכב שקיים בשוק באופן סביר, עדיף להמתין. זו דעתי.

 

גילוי נאות:

אני לא אוהב סוחרים, נכוויתי בעבר .

לצערי , כל זמן שקיימים חברות ביטוח - יהיו סוחרי רכב.

לא חושב ומכליל שכולם רמאים, ולא לשם אני מכוון, אלא זה רכבים שעברו תאונות בדר"כ ואתה מקבל כלה פצועה אחרי שיקום.

 

לשיקול דעתך

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 דקות, Morde כתב:

לגבי ירידת ערך, תוכל לראות בדוח סליקה,

ייתכן שהסוחר בעצמו כבר הפיק כה, ואתה יכול לעשות את זה בעצמך, בעלות של 10 ש"ח בערך.

 

דבר נוסף,

ייתכן מאוד, בפרט לאור הירידת ערך שהסוחר הצהיר עליה, שהרכב הגיע אליו לאחר שהרכב עבר תאונה,

בעל הרכב הקודם קיבל טוטאל לוס, קיבל מחירון מלא, החברת ביטוח מכרה את זה לסוחר והחזירה את רוב ההשקעה - תמורה שנתנה לבעל הרכב הקודם.

 

אם זה היה רכב נדיר, אז שווה לדקדק ולהתאמץ , בבדיקת מקיפה אם שווה לרכוש אותו,

אם זה רכב שקיים בשוק באופן סביר, עדיף להמתין. זו דעתי.

 

גילוי נאות:

אני לא אוהב סוחרים, נכוויתי בעבר .

לצערי , כל זמן שקיימים חברות ביטוח - יהיו סוחרי רכב.

לא חושב ומכליל שכולם רמאים, ולא לשם אני מכוון, אלא זה רכבים שעברו תאונות בדר"כ ואתה מקבל כלה פצועה אחרי שיקום.

 

לשיקול דעתך

תודה על הפירוט, אני גם לא אוהב סוחרים אבל אני מאוד מתאמץ למצוא סיוויק נורמלית ופשוט לא מצליח כבר המון זמן אז שמתי לב ל"מציאה" הזאת והחלטתי לבדוק, ברגע שאצליח לדעת כמה אחוז ירידת ערך יש אני אוכל לדעת בערך מה קרה לרכב? או שאין קשר? מהשיחה הקטנה שהייתה לי עם הבחור הוא אמר לי שסה"כ הייתי מכה קטנה בדלת ושאין שום פגיעה במנוע / גיר / שילדה ושהוא מתחייב על זה בבדיקה

פורסם
לפני 2 דקות, Nissim123 כתב:

תודה על הפירוט, אני גם לא אוהב סוחרים אבל אני מאוד מתאמץ למצוא סיוויק נורמלית ופשוט לא מצליח כבר המון זמן אז שמתי לב ל"מציאה" הזאת והחלטתי לבדוק, ברגע שאצליח לדעת כמה אחוז ירידת ערך יש אני אוכל לדעת בערך מה קרה לרכב? או שאין קשר? מהשיחה הקטנה שהייתה לי עם הבחור הוא אמר לי שסה"כ הייתי מכה קטנה בדלת ושאין שום פגיעה במנוע / גיר / שילדה ושהוא מתחייב על זה בבדיקה

קודם כל שתדע,

בדר"כ, סוחר שמתחייב בבדיקה על מנוע /גיר/שלדה ,

זה אומר, שאם יצאה לו פדיחה, אז יגיד לך, בוא תיקח איזה רכב אחר שאתה רוצה מהמלאי שהוא מחזיק.

שלא תחשוב בטעות שתראה חזרה את הכמה מאות שקלים שהשקעת.

זה דבר ראשון.

 

בנוסף, בדר"כ, אם זה המקרה שציינתי קודם, טוטאל לוס וכו', צריכה להיות פגיעה שהיא מספיק משמעותית על מנת שחברת הביטוח תחליט שלא כדאי לה לתקן , אלא לתת מחירון והיא תתקזז על ההפרש עם סוחר  כלשהו.

 

הדרך לברר את זה , היא אך ורק דרך הפקת דוח סליקה, אפשר לעשות את באינטרנט בכל רגע ביממה.

זה הצעד הראשון שלך להבין לאן פניך מועדות,

 

תפיק דוח כזה, תיקח "ריזיקה" של כמה שקלים, תעלה את הדוח לכאן וב"ה, ננסה לעזור לך.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 דקות, Morde כתב:

קודם כל שתדע,

בדר"כ, סוחר שמתחייב בבדיקה על מנוע /גיר/שלדה ,

זה אומר, שאם יצאה לו פדיחה, אז יגיד לך, בוא תיקח איזה רכב אחר שאתה רוצה מהמלאי שהוא מחזיק.

שלא תחשוב בטעות שתראה חזרה את הכמה מאות שקלים שהשקעת.

זה דבר ראשון.

 

בנוסף, בדר"כ, אם זה המקרה שציינתי קודם, טוטאל לוס וכו', צריכה להיות פגיעה שהיא מספיק משמעותית על מנת שחברת הביטוח תחליט שלא כדאי לה לתקן , אלא לתת מחירון והיא תתקזז על ההפרש עם סוחר  כלשהו.

 

הדרך לברר את זה , היא אך ורק דרך הפקת דוח סליקה, אפשר לעשות את באינטרנט בכל רגע ביממה.

זה הצעד הראשון שלך להבין לאן פניך מועדות,

 

תפיק דוח כזה, תיקח "ריזיקה" של כמה שקלים, תעלה את הדוח לכאן וב"ה, ננסה לעזור לך.

לצערי זה לא נותן לי לראות מה אני צריך כדי להפיק דו"ח כי אין לי פרטים, מה אני צריך לבקש מהסוחר כדי להפיק את הדוח?

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, Nissim123 כתב:

לצערי זה לא נותן לי לראות מה אני צריך כדי להפיק דו"ח כי אין לי פרטים, מה אני צריך לבקש מהסוחר כדי להפיק את הדוח?

כנס לפה. https://infocar.co.il/

תפעל לפי ההוראות,

"רכב שאתה מעוניין לקנות"

עריכה אחרונה על ידי Morde
פורסם

רוב הסיכויים שלא מדובר רק בפגיעה בדלת. 

אם אתה עדיין מעוניין לבדוק, לדעתי תשקיע רק את עלות הנפקת הדוח הביטוחי. 

אם תראה בדוח שהרכב היה מבוטח כל השנים ותראה מקרה נזק אחד עם תשלום על ירידת ערך בגובה של כ - 1.5%, שווה להמשיך לבדיקה במכון שאתה תבחר או למוסך שאתה סומך על דעתו, מבלי לומר למוכר להיכן אתה לוקח את הרכב לבדיקה. 

אם המוכר לא מוכן לתת פרטים להנפקת הדוח, או שהדוח יראה שהמוכר לא אמר אמת, או שהמוכר לא מוכן לבדיקה היכן שתרצה, מציע שתמשיך הלאה. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...