Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם, 

מבקש עצה/דעה לגבי המקרה הבא:

מנוי לנטפליקס כבר כמה שנים. 

בחודש מרץ החשבון נפרץ, קיבלתי התראה למייל  ופניתי לשירות לקוחות. 

פתרו את זה כנראה בדרך שגויה. 

היום אני בודק את החיובים בויזה ורואה שבאפריל חייבו אותי 3 פעמים ובמאי פעמיים.

עבור אפריל הועבר זיכוי אחד. 

פונה לשירות לקוחות, הם מזכים אותי עבור מאי, מבטיחים שלא יהיו חיובים כפולים נוספים, וטוענים בתוקף שאי אפשר לזכות אותי עבור החיוב הנוסף באפריל.

ניסיתי שני נציגים, ביקשתי מנהל, איימתי בהתנתקות - זאת התשובה הסופית. 

 

1. חוץ מזה שאפנה לויזה (למרות שאני לא תולה בהם תקוות), מה אתם הייתם עושים? 

2. כבר היינו מנויים של סלקום, אשתי לא אהבה במיוחד. היה לנו דיסני, לדעתי התוכן יותר גרוע מנטפליקס. יש לכם דיעות על אפל/אמזון? אנחנו צופים גם בתכנים לילדים וגם למבוגרים. 

 

תודה מראש. 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

תפנה לחברת כרטיסי האשר 
אין לא יכול... יש לא רוצים
לי באופן אישי היתה התנסות טובה בטיפול של חברת כרטיסי האשראי כשהיו חיובים שגויים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, SurfHigh כתב:

יש לכם דיעות על אפל/אמזון?

בכל אחת מהן יש כמה סדרות איכותיות, אבל באופן כללי המבחר מאוד מאוד מצומצם.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

כרגע לדעתי אפל TV+ מוציאה סדרות איכות בכמויות. אם יש שירות שהייתי משלם עליו - אפל. 
 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

זה ממש תלוי באיזה תכנים אתה צופה. מה הסגנון שלך וכו׳.
לנו יש sting TV, netflix, disney+
באמת שהייתי רוצה להוריד משהו, אבל איכשהו כל אפליקציה פונה לקהל יעד שונה (ילדים - דיסני, חובבי סרטים - נטפליקס, טלנובלה וחדשות וסתם ריאליטי - הסטינג) ואז אני תקוע עם 3 אפליקציות.

פורסם
לפני כשעה, Paprika-Metuka כתב:

זה ממש תלוי באיזה תכנים אתה צופה. מה הסגנון שלך וכו׳.
לנו יש sting TV, netflix, disney+
באמת שהייתי רוצה להוריד משהו, אבל איכשהו כל אפליקציה פונה לקהל יעד שונה (ילדים - דיסני, חובבי סרטים - נטפליקס, טלנובלה וחדשות וסתם ריאליטי - הסטינג) ואז אני תקוע עם 3 אפליקציות.

לא מזמן ראיתי מים על זה שאנחנו חוזרים לעידן הכבלים של פעם, שיבוא מישהו ותמורת תשלום מנופח ייתן לך גישה לכל השירותי סטרימינג.

מכיוון שאתה צריך את הדיסני לילדים זה לא רלוונטי, אבל יש שיטה והיא פשוט לעשות בינג' על אחת מהספקיות, לסיים את מה שרלוונטי ולעבור לאחת אחרת לזמן מה.

לפחות בזה בניגוד לעבר יש שיפור והמעבר קליל.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

ב-10 שנים האחרונות הייתה תקופת זהב לנטפליקס ודומיו.

אבל כיום התכנים לא משהו וכדי שיהיה מה לראות אנשים נאלצים להחזיק 2-3 מנויים במקביל (מתוך נטפליקס, דיסני וכו').

 

אז יש מגמה של חזרה לפיראטי. שזה אומר טורנטים או טלגרם.

 

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
פורסם

לא ממליץ על אמאזון, תוכן דל, האפליקציה לא משהו ואני כבר חודשים מנסה לבטל את המנוי ללא הצלחה.

אי אפשר לבטל את המנוי בלי פניה לשירות לקוחות, וכשאני פונה אליהם הם טוענים בתוקף שאין לי מנוי ושאני צריך להוכיח להם שהם מחייבים אותי (שלחתי צילום מסך מהאפליקציה של האשראי וזה לא עזר).

  • אהבתי 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

כבר כמה פעמים עשיתי מנוי באמזון וביטלתי אחרי חודש, בעיקר בשביל the boys. אין עם זה בעיה.

לפי התיאור שלך ולפי התשובה של אמזון, אתה רשום ליותר מחשבון אחד והחיוב הוא לא על החשבון שהאפליקציה מחוברת אליו כרגע.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

יש לי רק חשבון אחד כבר יותר מ 10 שנים.

בכל מקרה נעזוב את הסיטואציה האישית שלי - בעיני זה מביך שאין אופציה לבטל את מנוי בלי פניה לשירות לקוחות.

  • אהבתי 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני 19 דקות, `Infinity כתב:

בעיני זה מביך שאין אופציה לבטל את מנוי בלי פניה לשירות לקוחות

אבל פינדר כבר רשם שזה לא נכון..

חוץ מזה שאם יש משהו שאי אפשר להגיד על אמזון זה שיש להם בעיה עם השירות לקוחות, באיזהשהו תחום.

פורסם
לפני 48 דקות, יובל .מ. כתב:

אבל פינדר כבר רשם שזה לא נכון..

חוץ מזה שאם יש משהו שאי אפשר להגיד על אמזון זה שיש להם בעיה עם השירות לקוחות, באיזהשהו תחום.

לפחות גרמתי לך להסכים עם פינדר

  • מצחיק 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני שעתיים, `Infinity כתב:

בעיני זה מביך שאין אופציה לבטל את מנוי בלי פניה לשירות לקוחות

כמו שכתבתי ביטלתי מנוי כמה פעמים. איני זוכר בוודאות אם זה היה דרך האפליקציה או דרך הממשק הוובי, אבל מעולם לא פניתי לשירות הלקוחות.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...