Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלום ליל קיץ? פיאט 500C?


סולל הדרך

פוסטים מומלצים

המערכת להעלאת סיבוב המנוע כשמרימים קלאץ ? עובד מצוין. אצלי בפיאט 500L (הגדולה..) יש מערכת כזו ויחד עם המערכת למניעת התדרדרות לאחור הן הופכות את הנהיגה בידני לפשוטה מאד

עריכה אחרונה על ידי spidrman

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 17.10.2024 בשעה 16:31, Buki כתב:

יש לי רדיו מקורי בסיסי מאוד אפילו ללא Bluetooth, רק רדיו וחיבור  USB ו AUX. 

אם תמצא מכשיר נורמלי יותר שנכנס במקום הרדיו המקורי בדיוק ולא נראה מקובמן ומאלתר, תעדכן.

 

לפני 21 שעות, outnex כתב:

בגג נראה שהצבע פגום.

 

לפני 23 שעות, Mikeo כתב:

כיף לראות קצת אהבה לרכב הזה !

בדיוק מחפש לאשתי אחת דומה רק שהיא מתעקשת על גיר רובוטי.

עשינו נסיעת מבחן והיא בסדר עם הגיר , נקווה שהאמינות גם תהיה טובה.

מחכה לכלה שתגיע, כרגע אין מודעות מעניינות.

מכוון לפופ סטאר או ללאונג , איך הסאנרוף מחזיק ? 

אגב אחרי המתיחת פנים סודר העניין של הדשבורד או שעדיין יכול להתנפח ?


קודם כל... אני מאוהב והחיוך לא יורד לי מהפנים, כנ"ל אישתי והילדים
איזה קסם יש ברכב הזה.
אני לא יודע אם הדש בורד נפתר בדגם החדש, אצלי הכל פיקס טפו טפו
תנסה להתכוונן לגירסת הלאונג' לדעתי גם גנטים יותר גדולים/יפים גם פסי קישוט, גם פנסי ערפל... פשוט נראה יותר יפה ואם כבר "התפשרת" על הגיר, אל תתפשר על רמת האבזור.

מולטימדיה - הייתי אצל מתקין מאוד גדול ומפורסם, מה שיש בארץ זה רק מתאם מכוער ל9" שהופך את הרכב לטסלה... לפגוע במראה המקורי זה ביג נו, נו! ולכן הוזמנה מערכת תואמת מקור מדוד אלי אקספרס, עם 8 ליבות שאמורה לתת מענה טוב, נמתין להגעתה ונעדכן, ככה זה אמור להראות
image.jpeg.3cbe6de4b69703397613420f02aae64f.jpeg

לגבי הגג, בשלב ראשון הזמנתי את ה"שמפו" של מגווירס לגגות רכים/קבריולט, נתחיל בניקוי איכותי ונתקדם משם
מהמחקר הקצר שעשיתי, אם באמת יש בעיה של הצבע, זה לא מסובך לצבוע את הגג, מסרטונים שראיתי ברשת, זה קל לביצוע ויוצא כמו חדש
זה המוצר שמומלץ, עם משלוח לארץ זה 50 פאונד, לגמרי הגיוני. בינתיים פניתי לחברה לאמת שהצבע האדום כהה שלהם תואם לצבע שקיים אצלי
image.png.b5e74b6f9cb47778daaf01c5552e81e2.png
קיבלתי מסמל"ת את תיק הטיפולים, באופן מפתיע טיימינג בלי משאבת מים הוחלף ב 45000 ק"מ לפני 4 שנים, מה שנותן לי שנתיים נוספות של שקט
ולכן בימים הקרובים אבצע טיפול קטן של שמנים, פילטרים ופלאגים בלבד

את הפנל החסר בגריל התחתון ישמחו למכור לי בסמל"ת בעבור 1400 שקל! בשביל חתיכת פלסטיק בגודל של 10 ס"מ.
באינטרנט הפריט הזה די נדיר היות ורוב המכירות היו לדגמים עם אורות ערפל והפנל שונה, מצאתי פנל כזה בחנות חלקי חילוף במחיר של 75 שקלים
אני מקווה שזה באמת זה, אין מנוס מלהגיע לחנות ולבדוק

חיסרון של משענת יד מרכזית - מאוד מורגש,
הוזמנה מאלי רקספרס משענת שמתחברת לקונסולה המקורית (למחזיקי הקפה האחוריים)
משהו סולידי בצבע שחור, שעושה רושם טוב וקיבל ביקורות טובות. אני הלכתי על הדגם בלי ה USB במשענת, נראה לי מיותר
image.png.373e0f5ea075f3b2c9138d6765c6ff96.png

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שמח לשמוע על שביעות הרצון והכיף ברכב המקסים שרכשת. 
שאפו על השדרוגים והשיפורים שאתה עושה ! 
הערה קלילה:

רשמת  "החלפת שמן בתקן"  אולם לפי הצילום שצרפת זה לא נראה כך. שמת שמן בהחלט מתוצר ראוי ושמתאים אולי לפיאט 500 אמריקאית עם מנוע שונה בהחלט.

אולם שמת שמן בצמיגות 5W30 בעוד שהמלצות היצרן וסמל"ת  למנוע ה-1.2 היא לשמן 5W40  בתקן C3 ותקן פיאט -  S2 /  9.55535.  קל למצוא כזה בארץ במחיר סביר. ראה צילום מספר הרכב באתר סמל"ת :

https://www.fiat.co.il/fiat-carbook

Screenshot(1504A).thumb.png.553e049fcfd77d5b98a39b997ef7b55b.png

 

זה המפרט של השמן ששמת. 

https://www.texacolubricants.com/en_uk/home/products/havoline-prods-v-sae-5w-30.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההערה. להבא אקפיד. לדעתי זה הכי מתאים שהיה לו. זה החיסרון במוסך כללי.

אולי להבא אעשה לבד.

בכל מקרה השמן בתקן C3

IMG_9556.jpeg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

יפה מאוד, נגיעות קטנות ונכונות שיוצרות תמונה כללית של רכב שמור.

כל הכבוד

  • אהבתי 1

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיימת החמרה (לא ברור המקור שלה, האם זה הדואר שהופרט ש"מגדיל ראש" ושולח לטובת עמלות של בדיקה ואחסנה לאישור משרד התקשורת או לוביסטים שמנסים לצמצם את היבוא האישי) כך או כך קשה יותר להכניס היום מולטימדיה לארץ. במקרה. שלי גם יש עניין של רשלנות, פעולה בחוסר סמכות, פגיעה בקניין... כל אלו ממתינים לדיון בבית המשפט. 

הדואר טרם הגיש כתב הגנה למרות שחלפו 30 יום. ביקש וקיבל ארכה עד ליום ראשון הקרוב. היה ויבקש שוב ארכה או לא יגיש כתב הגנה אני אבקש פס"ד בהעדר הגנה.

לדעתי זה יגיע לגישור והם יצטרכו לשלם בסוף.

הלקח שלי הוא לא להזמין פריטים של רכב או תקשורת ולצמצם את הרכישות מאלי אקספרס כי גם הם הפכו להיות עם שרות לקוחות זוועה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יפהייפה ברמות על לדעתי... מושך מבטים, נאה ועגול, מימדים מדהימים, פרופורציות על. העיצוב שלו פשוט 10/10.

ממש חתיך, ולמי שאוהב רכבים קטנים במיוחד כמוני - הרכב הזה ממש חלום.

האמינות של המנוע והגיר (למרות שפיאט) - עשו עבודה טובה.

הפלסטיקים - זה מה יש.

חבל שלא מוכרים כאלו יותר...

כל הכבוד על הצביעה של הספויילר ועל ההרכבה העצמית של המולטימדיה. יש לך ידיים טובות מאוד והעבודה יצאה מעולה לפי התמונות.

הרכב הזה זכה בך.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, DAHUJI כתב:

חבל שלא מוכרים כאלו יותר...

דווקא יש את ה 500 החדשה החשמלית. ואפילו נפוצה יחסית בארץ. 

 

אבל אם אתה לא רוצה חשמלי, בסוף השנה אמורים להציג את ה 500 החדשה עם מנוע בנזין (היברידי). למרות שזה לא תכנון בהתחלה והיא הייתה אמורה להיות חשמלית בלבד. המכירות של הדגם החשמלי יחסית נמוכות אז החליטו להחזיר את גרסת הבנזין שתפנה לקהל רחב יותר.

 

  • אהבתי 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה, ה-500 החדשה ההיברידית תגיע עם הפיורטק המהולל וגיר רובוטי ... אם כך, חבל (ולא משנה אם מדובר בגרסת הרצועה או השרשרת)

  • מצחיק 1
  • מבאס 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 4.5.2025 בשעה 10:24, spidrman כתב:

אם אני לא טועה, ה-500 החדשה ההיברידית תגיע עם הפיורטק המהולל וגיר רובוטי ... אם כך, חבל (ולא משנה אם מדובר בגרסת הרצועה או השרשרת)

לפי הידיעה הזו תהיה גם גרסה ידנית ולא עם הפירטק אלא עם מנוע 1.0 עם Mils Hybrid שהיה ב 500 היוצאת.

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/אחרי-18-שנה-פיאט-תשיק-500-חדשה-היברידית-וידנית

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי התקנת המולטימדיה, נשאר פער קטן של מצלמת רוורס. מקריאה בקבוצות של פיאט 500 הבנתי שהכי קל להתקין את המצלמה בתחתית הפגוש. יש פנל שניתן להסרה בתא המטען ומשם הדרך לפגוש קצרה. אני חושב שזאת התקנה חובבנית, המצלמה חשופה לאבנים, פגיעות, חדירת מים ועם זווית צילום גרועה. היו שקדחו בפגוש וגם שם היתה לי בעיה, כי דגם ה 500C מגיע עם חיישני חניה מקוריים (שזה מאוד הגיוני כי כשהגג פתוח... לא רואים כלום מאחור) אבל בתצורה פחות סטנדרטית של 3 חיישנים, שאחד מותקן בדיוק במרכז הפגוש, מה שהיה הופך את ההתקנה הזאת למכוערת עם 2 קדחים, אחד מעל השני.
האופציה המועדפת היתה מעל לוחית הרישוי, אבל לסלול ממנה את הדרך לתא המטען זה סיפור מהעכוז. בתכל'ס נדרש היה לפרק את ידית הכרום לפתיחת תא המטען (די מצחיק לקרוא לזה תא מטען... אולי תא כפפות). לחרוץ תעלה עבור הכבילה, להניח שכבה חדשה של בידוד, לחווט ככל הניתן בתוואי המקורי של הכבילה הקיימת ולעבור במעברים המקורים (לא תמיד ניתן) בלי לפגוע באטימה. זה דרש כמה אילתורים ויצירתיות אבל אני חושב שסה"כ זה בוצע כמו שצריך. גם מבחינה אסתטית וגם מבחינת האיטום החוזר (אם היה נדרש כזה). שלוש שעות עבודה, שלא כוללות פירוק של ה HU (היות ובהרכבה שלו כבר הנחתי כבל וידאו באיזור ההגה). בסופו של יום זה עניין של סיפוק עצמי ותו לא. מתקין מנוסה יכול היה לעשות את זה בפחות זמן, לא יודע אם היה מקדיש זמן לפרטים הקטנים וההחזרה של הכל למקומו בזהירות המתבקשת. אח"כ יצאתי לחגוג את המאורע בשדות ליד הבית.

IMG_1398.jpeg

IMG_1399.jpeg

IMG_1402.jpeg

IMG_1404.jpeg

IMG_1462.jpeg

IMG_1463.jpeg

IMG_1465.jpeg

IMG_1464.jpeg

  • אהבתי 8
  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, סולל הדרך כתב:

אז אחרי התקנת המולטימדיה, נשאר פער קטן של מצלמת רוורס. מקריאה בקבוצות של פיאט 500 הבנתי שהכי קל להתקין את המצלמה בתחתית הפגוש. יש פנל שניתן להסרה בתא המטען ומשם הדרך לפגוש קצרה. אני חושב שזאת התקנה חובבנית, המצלמה חשופה לאבנים, פגיעות, חדירת מים ועם זווית צילום גרועה. היו שקדחו בפגוש וגם שם היתה לי בעיה, כי דגם ה 500C מגיע עם חיישני חניה מקוריים (שזה מאוד הגיוני כי כשהגג פתוח... לא רואים כלום מאחור) אבל בתצורה פחות סטנדרטית של 3 חיישנים, שאחד מותקן בדיוק במרכז הפגוש, מה שהיה הופך את ההתקנה הזאת למכוערת עם 2 קדחים, אחד מעל השני.
האופציה המועדפת היתה מעל לוחית הרישוי, אבל לסלול ממנה את הדרך לתא המטען זה סיפור מהעכוז. בתכל'ס נדרש היה לפרק את ידית הכרום לפתיחת תא המטען (די מצחיק לקרוא לזה תא מטען... אולי תא כפפות). לחרוץ תעלה עבור הכבילה, להניח שכבה חדשה של בידוד, לחווט ככל הניתן בתוואי המקורי של הכבילה הקיימת ולעבור במעברים המקורים (לא תמיד ניתן) בלי לפגוע באטימה. זה דרש כמה אילתורים ויצירתיות אבל אני חושב שסה"כ זה בוצע כמו שצריך. גם מבחינה אסתטית וגם מבחינת האיטום החוזר (אם היה נדרש כזה). שלוש שעות עבודה, שלא כוללות פירוק של ה HU (היות ובהרכבה שלו כבר הנחתי כבל וידאו באיזור ההגה). בסופו של יום זה עניין של סיפוק עצמי ותו לא. מתקין מנוסה יכול היה לעשות את זה בפחות זמן, לא יודע אם היה מקדיש זמן לפרטים הקטנים וההחזרה של הכל למקומו בזהירות המתבקשת. אח"כ יצאתי לחגוג את המאורע בשדות ליד הבית.

תשמע, בהן צדק שמקנא בפיאט 500C הזו... זכתה בך.

כמה השקעה, וכמה נכונות, וכמה סבלנות, וכמה שירידה לפרטים, ודקדקנות... באמת שזכתה בך.

לא מכיר בעל רכב אחד שמתייחס ככה לרכב שלו, כולל אני שחסר ידע, סבלנות ורצון (נו, ברור שקארספורום זה המקום לגלות אנשים מהסוג שלך).

הלוואי והייתי יודע לעשות מאית ממה שאתה עושה (כן, 1/100), אז תן לעצמך חתיכת כל הכבוד על היוזמה ועל המאמץ והטרחה ועל זה שלמדת ולימדת את עצמך לעשות את כל זה.

פשוט כל הכבוד.

אחלה תחביב.

כיף לקרוא, תמשיך לעדכן! היא חתיכה ברמות.

לא ממש מכיר את הדגם הזה כל כך, כי לא איזה חובב פיאט גדול, וממש נהנה לקרוא עליו פה בשירשור שלך.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...