Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך מצלמת דרך? אם כן, אתה יכול להציע לו צילומי "לפני ואחרי"  :wink:

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

יש לך מצלמת דרך? אם כן, אתה יכול להציע לו צילומי "לפני ואחרי"  :wink:

לא 😄 זה היה מאחורה.

אולי זה מצחיק אבל מפריע לי שפגעתי בו ואני ממשיך הלאה כאילו כלום. היה עדיף לי לשלם את הכמה מאות שקלים ולהרגיש שפיציתי אותו, מה גם שאני רואה אותו כל יום...

צרות של עשירים (או אולי של עניים? שלא מחזיקים רכב חדש?)

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, נקודה טובה כתב:

אולי הוא סלח לך... זה היה רכב מהניילונים?

שבוע שעבר 'הכנסתי' למישהו את מרכז הבגאז' בשתי סנטימ + ריקוע נחמד בפח והוא לא הסכים לקחת שקל בטענה שהיה הרבה ששרטו אותו ואין לו דרך לוודא שאני ישלם רק על הנזק שלי...

 

 הרכב שלו לא היה חדש.
נפלת על בחור טוב

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם
לפני 10 שעות, נקודה טובה כתב:

אולי הוא סלח לך... זה היה רכב מהניילונים?

שבוע שעבר 'הכנסתי' למישהו את מרכז הבגאז' בשתי סנטימ + ריקוע נחמד בפח והוא לא הסכים לקחת שקל בטענה שהיה הרבה ששרטו אותו ואין לו דרך לוודא שאני ישלם רק על הנזק שלי...

איזה מותק של בנאדם

פורסם

קרה לאחי שנכנס ברכב מאחור לאחי נפתחו כריות אוויר והרכב שאחי פגע בו ברח

מכיוון שזה היה חתיכת תאונה עם פינוי לביה"ח (כרית אויר עשתה כוויה דרגה 3) הזמנתי משטרה השוטר אמר לי שכל כלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה חייבים לעצור

אחרת מי שברח מאושם בפגע וברח אפי' שהוא נפגע מבירור אח"כ בתחנה אישר החוקר את דברי השוטר

 

קיימות מס' אופציות הבנתי שרוב הרכבים שבורחים הנהג בלי רישיון\ביטוח\נהיגה בשיכרות או וזה הכי מצוי זה פשוט רכב חברה

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 15 שעות, shlomiko כתב:

השוטר אמר לי שכל כלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה חייבים לעצור

אחרת מי שברח מאושם בפגע וברח אפי' שהוא נפגע מבירור אח"כ בתחנה אישר החוקר את דברי השוטר

זה כתוב בתקנות.

״פגע וברח״ זה מונח עממי. 

התקנות מחייבות את כל מי שמעורב בתאונת דרכים לעצור.

משם, ההבדל בהתנהלות משתנה בהתאם לשאלה האם מדובר על תאונת נזק בלבד כמו אצל פות״ש, או עם נפגעים.

השאלה מי אשם בתאונה אין רלוונטית, ובחלק מהמקרים אינה ברורה, כך שהיא מיותרת בכל מקרה.

×
×
  • תוכן חדש...