Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מותג יוקרה נותן את השירות הטוב ביותר בישראל, ונקודתית, איך השירות בלנד רובר?


Johnathan
שימו לב! השרשור הזה בן 367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

ֿחברה קיבלה הודעה שהEQC שלה מורדת מהכביש, והיא לא חוזרת למרצדס אחרי שירות לא משביע רצון במוסכי הרצליה, שם מרכש הרכב, ופתח תקווה, שהומלץ לי פה בפורום. 

ֿתקציב יכול לנשור ל700,000 ₪, המרצדס עלתה 600,000 ₪. שירות במקום הראשון, הרכב צריך להיות נוכח, גבוה ( המרצדס לא סיפקה את זה ), חזק זה מתבקש ברמת המחיר הזו, ושוב, שירות טוב. 

טסלה לא מעניינת אותה, ולא חובה חשמלית. 

ֿתודה רבה. 

ֿאשר ללנד רובר, בבקשה בעלי ניסיון. 

רעיונות נוספים יתקבלו בברכה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש במחיר הזה המון דגמים מצוינים - במוו x5, ix  , קאדילק xt5 או xt6 , וולוו xc90 , אאודי q8, פורשה מקאן וקאיין, לקסוס rx 500h 

כל מוסך נותן שירות טוב יותר או פחות אינדיבידואלית , ממה היא לא הייתה מרוצה בדיוק ?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, nissan1211 כתב:

יש במחיר הזה המון דגמים מצוינים - במוו x5, ix  , קאדילק xt5 או xt6 , וולוו xc90 , אאודי q8, פורשה מקאן וקאיין, לקסוס rx 500h 

כל מוסך נותן שירות טוב יותר או פחות אינדיבידואלית , ממה היא לא הייתה מרוצה בדיוק ?

 

אאודי וקאדילק הייתי מוריד מהרשימה אם שירות לקוחות חשוב לו. לבמוו ווולוו יש שירות לקוחות טוב, אבל מאוד יקר (לא נראה לי שזה משנה לו). לקסוס ופורשה אין לי מושג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Johnathan כתב:

ֿאשר ללנד רובר, בבקשה בעלי ניסיון. 

 

אמנם חוות דעתי היא למוסכי יגואר, אבל הם בדיוק אלה שמטפלים בלנד\ריינג'-רובר.

 

השירות במוסך בתל אביב לא רע ולטעמי עדיף במקצת על זה שבכפר סבא. אבל...... למרות שכנראה ועברו מתיחת פנים, המוסכים נראים ונשמעים כמו משהו מלפני 20-10 שנה ולא כמו רשת שהתאימה את עצמה לשנת 2023 מבחינת חוויית לקוח כוללת (אופן קבלת הרכב בהגעה, חדרי המתנה סבירים, ניראות כללית וזוטות רדודות שכאלה) או ליומרה הכרוכה בייצוג מותג פרימיום, ומה לעשות שגם זה פקטור. נסה לחשוב במונחי תשלום על כרטיס ביזנס וקבלת (מוסך) מחלקת תיירים עם צוות דיילים\ות חביב ויעיל.

 

בוודאי שאעדיף צוות חביב ומקצועי במוסך רועש ולא מפונפן על צוות לא מקצועי במוסך בית-מרקחת מבושם עם מוזיקת רקע, קרואסונים, פירות טריים ומכונות אספרסו, אבל בלקסוס למשל - שם ביקרתי סה"כ כ-10 פעמים בחיי לטיפולים שוטפים בלבד במשך כ-10 שנים - השכילו לשלב בין השניים ואני בטוח שזה בדיוק המצב במותגים רבים אחרים. שילמת כרטיס ביזנס וקיבלת חוויית לקוח ביזנס, אבל עם בדיוק אותו צוות יעיל.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, nissan1211 כתב:

יש במחיר הזה המון דגמים מצוינים - במוו x5, ix  , קאדילק xt5 או xt6 , וולוו xc90 , אאודי q8, פורשה מקאן וקאיין, לקסוס rx 500h 

כל מוסך נותן שירות טוב יותר או פחות אינדיבידואלית , ממה היא לא הייתה מרוצה בדיוק ?

 

תודה. השאלה היא בעיקר על שירות ופחות על דגם מסויים, כאשר ברור לכל שכל רכב בסכומים האלה כנראה ראוי ורלוונטי. 

ֿוולבו בכללי לא רלוונטי עבורה, עדיין נתפס כזקן ומשעמם, לא חשוב אם זה נכון או לא. 

לא הייתה מרוצה מחוסר תקשורת ושקיפות בנוגע למה נעשה ברכב בטיפול, לא מהעובדה שכשהייתה לה QX70 היו אוספים את הרכב ממנה ומחזירים, במשך שנים, וגם לא מההדרכה על רכב חשמלי ועוד. 

ֿקיצר, לא שירות פרימיום , לא מה שציפתה.

לפני 4 שעות, Uri-G כתב:

אאודי וקאדילק הייתי מוריד מהרשימה אם שירות לקוחות חשוב לו. לבמוו ווולוו יש שירות לקוחות טוב, אבל מאוד יקר (לא נראה לי שזה משנה לו). לקסוס ופורשה אין לי מושג.

תודה. מוכנה לשלם על שירות אבל בהחלט שעלות חשובה,  פשוט אדם שמצפה כשקונה לואי ויטון לשירות לואי ויטון ולא קרביץ. 

לפני 4 שעות, X9500 כתב:

 

אמנם חוות דעתי היא למוסכי יגואר, אבל הם בדיוק אלה שמטפלים בלנד\ריינג'-רובר.

 

השירות במוסך בתל אביב לא רע ולטעמי עדיף במקצת על זה שבכפר סבא. אבל...... למרות שכנראה ועברו מתיחת פנים, המוסכים נראים ונשמעים כמו משהו מלפני 20-10 שנה ולא כמו רשת שהתאימה את עצמה לשנת 2023 מבחינת חוויית לקוח כוללת (אופן קבלת הרכב בהגעה, חדרי המתנה סבירים, ניראות כללית וזוטות רדודות שכאלה) או ליומרה הכרוכה בייצוג מותג פרימיום, ומה לעשות שגם זה פקטור. נסה לחשוב במונחי תשלום על כרטיס ביזנס וקבלת (מוסך) מחלקת תיירים עם צוות דיילים\ות חביב ויעיל.

 

בוודאי שאעדיף צוות חביב ומקצועי במוסך רועש ולא מפונפן על צוות לא מקצועי במוסך בית-מרקחת מבושם עם מוזיקת רקע, קרואסונים, פירות טריים ומכונות אספרסו, אבל בלקסוס למשל - שם ביקרתי סה"כ כ-10 פעמים בחיי לטיפולים שוטפים בלבד במשך כ-10 שנים - השכילו לשלב בין השניים ואני בטוח שזה בדיוק המצב במותגים רבים אחרים. שילמת כרטיס ביזנס וקיבלת חוויית לקוח ביזנס, אבל עם בדיוק אותו צוות יעיל.

תודה. בדיוק שאלתי.  מסכים לגמרי שאיכות השירות והמקצוענות חשובים יותר מהמעטפת, אבל לפסיליטי עצמו יש מלא משמעות, גם אם הוא לא העיקר. 

ֿאני פשוט זוכר שנים של שם רע שיצא להם, לאמינות הרכבים שלהם, ולהתנהגות היבואן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהפסיליטי של JLR בארץ היא תתאכזב לצערי, כמעט באופן וודאי. 

 

קשה לי לומר לך לגבי האמינות מאחר ואני עם חשמלי (עד עתה שנתיים+, אפס תקלות, ורק "טיפול" בודד שהיה כרוך פחות או יותר בהחלפה של מסנן מזגן...) ופוטנציאל התקלות שיש לדגמי לנד\ריינג' רובר שאינם BEV אינו קטן, למרות שחשוב לציין כי מיולי 2022 כל דגמי JLR - גם בישראל - מכוסים באחריות יצרן מלאה למשך 5 שנים בניגוד ל-3 בעבר, עניין שאסור לזלזל בו בהתחשב בהתחשב בעלויות פוטנציאליות כשהרכב מתיישן. 

  • רעיון טוב! 1

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, X9500 כתב:

מהפסיליטי של JLR בארץ היא תתאכזב לצערי, כמעט באופן וודאי. 

 

קשה לי לומר לך לגבי האמינות מאחר ואני עם חשמלי (עד עתה שנתיים+, אפס תקלות, ורק "טיפול" בודד שהיה כרוך פחות או יותר בהחלפה של מסנן מזגן...) ופוטנציאל התקלות שיש לדגמי לנד\ריינג' רובר שאינם BEV אינו קטן, למרות שחשוב לציין כי מיולי 2022 כל דגמי JLR - גם בישראל - מכוסים באחריות יצרן מלאה למשך 5 שנים בניגוד ל-3 בעבר, עניין שאסור לזלזל בו בהתחשב בהתחשב בעלויות פוטנציאליות כשהרכב מתיישן. 

לא חושב שהעניין הוא הפסיליטי עצמו, לאור העובדה שהיא רוצה איסוף והחזרה של הרכב כסטנדרט שירות, כפי שהיה לה בקרסו, אבל יש לזה חשיבות גם, כחלק מהחוויה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר שנוסע על הלקסוס השלישית שלו - עושה טרייד תמיד, מאוד מרוצה וסומך עליהם 100%. מה גם שטויוטה/לקסוס לא סובלים מתקלות ממש

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Johnathan כתב:

תודה. השאלה היא בעיקר על שירות ופחות על דגם מסויים, כאשר ברור לכל שכל רכב בסכומים האלה כנראה ראוי ורלוונטי. 

ֿוולבו בכללי לא רלוונטי עבורה, עדיין נתפס כזקן ומשעמם, לא חשוב אם זה נכון או לא. 

לא הייתה מרוצה מחוסר תקשורת ושקיפות בנוגע למה נעשה ברכב בטיפול, לא מהעובדה שכשהייתה לה QX70 היו אוספים את הרכב ממנה ומחזירים, במשך שנים, וגם לא מההדרכה על רכב חשמלי ועוד. 

ֿקיצר, לא שירות פרימיום , לא מה שציפתה.

תודה. מוכנה לשלם על שירות אבל בהחלט שעלות חשובה,  פשוט אדם שמצפה כשקונה לואי ויטון לשירות לואי ויטון ולא קרביץ. 

תודה. בדיוק שאלתי.  מסכים לגמרי שאיכות השירות והמקצוענות חשובים יותר מהמעטפת, אבל לפסיליטי עצמו יש מלא משמעות, גם אם הוא לא העיקר. 

ֿאני פשוט זוכר שנים של שם רע שיצא להם, לאמינות הרכבים שלהם, ולהתנהגות היבואן. 

אם כך לפי מה שאני יודע בוודאות במוו ולקסוס נותנים שירות מעולה במרבית המוסכים, לא מכיר את שירות Umi של קאדילק אישית אבל שמעתי דברים טובים מאוד על המוסך בהרצליה, ואני מניח שגם פורשה לא יאכזבו את הלקוחות שלהם 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שאין חור בכיס, המוסך המרכזי של במוו בפתח תקווה מצוינים. אין לי אף תלונה, וכשצריך גם לא מחייבים ומעבירים את האחריות לגרמניה בלי הרבה וויכוחים.

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

זה בדיוק כמו השאלה החוזרת "לאיזה בנק לעבור" כשהתשובה היא שהסניף הספציפי הוא הקובע.

בבמוו צפון הפסיליטי נהדר וכולם יפים ונחמדים.

התנהלות המוסך לעומת זאת, לא טובה.

איך שהסתיימה האחריות גלגלתי את עצמי למוסך מומחה פרטי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק לגבי ג'נסיס, כמותג חדש בארץ שמנסה ומצליח לא רע לדרוס רגל, הם עשויים לספק שירות טוב לאורך זמן.

כמו גם לקסוס RX או ה LX הגדול והנוכח.

עוד רכב שיספק נוכחות אף אינני יודע לגבי השירות שלהם הינו מזראטי לבנטה המעט מיושן

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אח שלי בדיוק בתהליכים לרכישת לקסוס RX חדש,

 

חייב לציין שעד כה עם כל ההתלבטויות והעיכובים במכירת הרכב שלו, בלקסוס מפגינים סבלנות ושירותיות ברמה גבוהה מאוד, משהו שלא ראיתי אצל מתחרים אחרים לרכבים שהוא התעניין בהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Michazzz כתב:

למי שאין חור בכיס, המוסך המרכזי של במוו בפתח תקווה מצוינים. אין לי אף תלונה, וכשצריך גם לא מחייבים ומעבירים את האחריות לגרמניה בלי הרבה וויכוחים.

תודה. BMW אופציה בהחלט. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...