Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משיטוט קצר פה בפורומים אני מתרשם שיש תקלות בגיר בארונה, "גיר רטוב/גיר יבש.." לא מבין בזה כלכך..

מישהו יוכל להסביר? אני פשוט מחפש רכב כזה. 

תודה רבה.

פורסם

באופן כללי, כל גיר שבא מהקונצרן של פולקסוואגן (שכולל אאודי סיאט סקודה) ועם מנוע עם נפח מתחת ל2.0 בא עם גיר בעייתי.

לא משנה אם מישהו אומר שתיקנו את זה כבר זה קורה גם לרכבים שהרגע הגיעו לנמל, וזה אני יודע גם באופן רשמי ממוסכניק בסקודה (מוסך יבואן)

 

גם המכטרוניקס עדיין קורה וגם האכילה המוגזמת של הקלאץ בנסיעה עירונית.

פורסם

לגירים היבשים בארונה יש בלאי מצמדים (בשנים השמדוברות) שמאד תלוי באופי הנסיעה וכמובן באופי הנהיגה. אחת הארונות במשפחה (2019)  חוגגת השבוע 135 אלף קילומטר, מצמדים מקוריים . היא אכן מבלה את זמנה בעיקר בתוואי בין עירוני , אבל מפתיעה בהחלט.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

לא שאנקדוטות אמורות לשכנע אותך, אבל אני נסעתי 195 אלף ק"מ (הרוב בינעירוני) עם פולו (1.2 + DSG), ללא בעיה אחת בגיר (וגם לא הוחלפו מצמדים). זו הגרסא עם המצמדים היבשים שיצא לה השם הבעייתי.
הדבר היחיד שכדאי לעשות שונה, כדי להאריך את חיי המצמדים, הוא אופן ההתנהלות בפקקים

 

מה שכן, שוב לגבי אנקדוטות, קח בחשבון, שמקרים של תקלות, זה סיפור לספר. "לחבר שלי הלך הגיר אחרי שנה", "הייתי צריך להחליף מצמדים יקרים אחרי שנתיים". אבל אם הגיר תקין זה לא משהו שאתה תשמע סתם ככה מאף אחד "תקשיב אני בינתיים 7 שנים עם ארונה ולא החלפתי מצמדים בינתיים וגם המכטרוניק עוד לא התקלקל. רוצה פיצה?"

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
פורסם

המכטרוניק מתקלקל כתוצאה משרפת המעגל האלקטרוני כאשר האטם נפרץ ונכנס שמן פנימה. פריצת האטם נובעת בדרך כלל משימוש בשמן שאינו בתקן המתאים ולא מוחלף בזמן (אבל לא רק) . הרוב המוחלט של מכלולי מכטרוניק שמוחלפים כיום הוא ברכבים שעברו מעל 100 אלף קילומטר בהרבה. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 11 שעות, Shab00 כתב:

באופן כללי, כל גיר שבא מהקונצרן של פולקסוואגן (שכולל אאודי סיאט סקודה) ועם מנוע עם נפח מתחת ל2.0 בא עם גיר בעייתי.

זה לא מדויק.

טיגואן וקודיאק למשל מגיעות עם גיר רטוב גם בגרסאות החלשות עם מנוע 1.5TSI.

גם בשילוב שיש בגרסאות הפלאג אין - מנוע 1.4TSI ויחידה חשמלית, מגיע עם גיר רטוב.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בתאריך 29.6.2023 בשעה 17:43, ליעד5 כתב:

משיטוט קצר פה בפורומים אני מתרשם שיש תקלות בגיר בארונה, "גיר רטוב/גיר יבש.." לא מבין בזה כלכך..

מישהו יוכל להסביר? אני פשוט מחפש רכב כזה. 

תודה רבה.

כאשר הגיר (יבש כמו שקיים בארונה) מתקרב לגיל 5 יכולות להיות בעיות, יש לא מאט מקרים. קבוצת פייסבוק נפגעי dab עם רכבים בני 5 עם תקלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה גם תלוי באופי הנסיעות ובאופי הנהג.

נהג שפירפר בכל רמזור וחושב שהאיביזה שלו זה מינימום בוגאטי כנראה יגרום נזק לגיר מהר יותר מאשר אחד שנוסע רגוע יחסית ולא משתולל.

כמו שמי שנסע עם הרכב בעיקר מחוץ לעיר ובלי הרבה פקקים, כנראה שהגיר שלו יחזיק יותר טוב מאשר אצל מישהו שנסע רק בעיר ו\או רק בפקקים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 3 שעות, yulianx כתב:

כאשר הגיר (יבש כמו שקיים בארונה) מתקרב לגיל 5 יכולות להיות בעיות, יש לא מאט מקרים. קבוצת פייסבוק נפגעי dab עם רכבים בני 5 עם תקלה.

5 שנים בנסועה ממוצעת של 12-15 אלף זה טווח של 60-75 אלף קילומטר, זה אכן נראה מעט אבל אין שום מידע הבחנה או אבחנה שהשחיקה לא נובעת מצורת הנהיגה.

מזכיר שיש לא מעט כאלו עם נסועה של למעלה מ 100 אלף קילומטר עם מצמדים מקוריים. 

הגיר היבש dq200 כבר עבר מספר שידרוגים מאז הוצג לראשונה ב 2009 אבל שום מהנדס לא יכול היה לחזות את צורת הנהיגה של בעלי הרכב. לא רק בארץ.

יש לא מעט מדריכים ברשת בשלל שפות שמנסים להסביר איך לנהוג נכון ברכב עם גיר דו-מצמדי. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

יש גם הרבה שאין להם בעיות טיימינג בפיורטק, אבל באופן כללי יש בעיה.

לא סתם היו ריקולים והרחבות אחריות.

כשחלק אמין הוא אמין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...