Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, Keyser Söze כתב:

קודם כל - רשאי, ואין שום בעיה עם זה (אלא אם תבעת גם את חברת הביטוח שלו וגם אותו, על אותם הנזקים).

 

אבל זה לא מבטיח לך שחברת הביטוח לא תהיה שותפה בתביעה, אם זה מה שאתה מתכוון. לו ירצה בכך, הנתבע יוסיף את חברת הביטוח שלו כצד נוסף. זו זכותו על פי תקנה 22 לתקנות סדר הדין האזרחי, ואין לך אמירה.

 

הבעד והנגד:

תביעה מול הנהג, באם לא יצרף את הביטוח - לכאורה אדם מן היישוב שפחות בקיא ברזי החוק, ופחות מתורגל בהופעה בבית משפט (ככל שמדובר על תביעה קטנה, ללא עורך דין המייצג את הצדדים).

אבל, הנהג רשאי להוסיף את חברת הביטוח בלי להתייעץ איתך, והדבר עלול להאריך את ההליך.

עוד, במידה ותזכה, תצטרך "לגבות" את החוב מהנהג, שייתכן ויערים עליך קשיים, ואלי אף תזדקק לסעד ההוצאה לפועל.

תביעה של חברת הביטוח תבטיח העברת הכספים שנפסקו במהירות וביעילות.

החסרון - הם מתורגלים בתביעות...

אין שום ודאות שחברת הביטוח תרכין ראש ותשלם. היא עלולה לגרור אותו לערעור במחוזי, ואולי גם בעליון אם מדובר בסכום גבוה.

×
×
  • תוכן חדש...